Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 02:41 | |
![]() | Låter spännande det häringa. Men nu ska här bli läsarstund i alla fall. Tackar för mig. | |
| eviltyrus | 2009-01-25 02:42 | |
![]() | Sova? Vem har sagt något om att sova? Ni har helt enkelt valt fel partners :-) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-25 02:43 | |
![]() | ja jag tackar också för mig... nu är det Val Kilmer på tv... haha :P Nä, ska sova faktiskt, för nu tror jag att jag vill det ;) | |
| eviltyrus | 2009-01-25 02:45 | |
![]() | Natti natti Elle, Micro och Lime! (kan ha glömt någon, ta inte illa upp) | |
| J_M - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:09 | |
![]() | retar mig på att dagens samhälle gör att man måste vara så kontaktbar. hade varit skönt att bara kunna åka iväg någonstans utan att någon vet var. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:14 | |
![]() | J_M, jag kan gömma dig här. Vi har inte ens mobilnät. | |
| J_M - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:17 | |
![]() | mommes- gärna. packar väskan och åker då! =) | |
| micro113 | 2009-01-25 03:25 | |
![]() | Go natt .... och tack för kvällen :)) | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:28 | |
![]() | Jag läste tidigare här att det finns de som har svårt att sova om nätterna vilket inte är bra för välbefinnandet. I de fall man drabbats av lindriga insomningsbesvär kan det hjälpa att prova en receptfri kur bestående av johannesört, som är ett naturläkemedel som vanligtvis skrivs ut även mot måttlig depression och oro i vissa länder. Jag tycker att det är viktigt att man får sin nattliga sömn eftersom psyket behöver vila från dagens händelser och strukturera dagarna i det undermedvetna i och med att man drömmer. Många människor som sover för lite drabbas så småningom av psykisk ohälsa i olika former, eller utbrändhet om de arbetar för hårt. Så se nu till att försöka sova om natten, och prova gärna johannesört och se om det hjälper mot insomningsbesvären. Då ska ni se att ni mår mycket bättre om ett tag när ni får er ordentliga sömn. //Karsten, PhD | |
| J_M - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:43 | |
![]() | johannesört.. kan man blanda det med sprit tro? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:45 | |
![]() | En varning bara så det inte blir en babyboom på beta att använder man p-piller så får man inte ta johannesört. De blir verkningslösa då! | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:46 | |
![]() | Hade vi inte en beta-baby tråd? | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:50 | |
![]() | Kissed, Det är inte helt korrekt som du säger, utan johannesörten fungerar ändå även om man äter p-piller. Däremot är det så att p-pillrens effekt hämmas av johannesörten. Detta gäller inte enbart för just p-piller utan för många mediciner varför man bör vara noga med att läsa på förpackningen där det tydligt står att effekten av andra läkemedel kan utebli under användning av johannesört. Men man bör även överväga att byta sitt p-piller om man känner av depressionssymptom eftersom p-piller ibland har en kraftig effekt på psyket. Det finns dels andra varianter att prova och dels kan man använda alternativa tekniker. //Karsten, PhD | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:52 | |
![]() | jamen det var ju det jag sa Karsten. Varför tror du annars jag prata om babyboom? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:54 | |
![]() | tror nog kissed syftade på att p-pillren blir verkningslösa, karsten. Det tog mig ett tag att förstå ditt svar till kissed, men förstår nu när jag läser kissed inlägg igen! ;) syftningsfel! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-25 03:55 | |
![]() | (fast exakt, det var ju inte så svårt att lista ut vad du menade ändå...) | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-25 04:00 | |
![]() | Många babyboomer har kommit av lycka Kissed, se bara hur det gick efter Andra världskrigets slut, det är inget som bör underskattas! //Karsten PhD | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-01-25 04:01 | |
![]() | Kissed, Det stämmer som du säger. Jag försökte att svara att jag ser att vi ju menade samma sak trots allt. Det blev något fel när jag klickade på Posta, därav tog det lite tid innan jag kunde svara. //Karsten, PhD | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-25 04:01 | |
![]() | Men om man äter p-piller så är det troligtvis av den anledningen att man INTE vill ha barn, eller har jag missförstått nåt?:-) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-25 04:08 | |
![]() | retar mig på att sverige är så erbarmligt usla mot usa... | |