Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 19 648 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:23 | |
![]() | Ja, det är rätt skönt faktiskt. :) Blev lite skraj förra året, när jag riskerade att tvingas flytta på grund av ekonomin. Nu vet jag att jag klarar det oavsett, vilket är skönt som fasen. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:24 | |
![]() | Hej Yoga. <3 Trevligt att du kommer och lyser upp lite här. :) Jag vill också bo på hotell. Jag gillar det. Mmmm, hotellfrukost! Men det blir nog inget sådant på ett tag nu. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:27 | |
![]() | Jag tänkte kanske ta en liten tripp i sommar, den lär innefatta en natt på hotell, man vill ju inte behöva åka hem när det vankas festligheter :) Jag har klippt av mig en massa hår idag och kan inte bestämma mig för om det var ett misstag eller ej.. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:30 | |
![]() | Hår växer ut, Yoga. :) Jag ska vara hemma i sommar. Jobb, jobb, jobb och sen lite mer jobb. Det blir mycket av den varan framöver. I höst ämnar jag däremot bo på hotell. Vi ska över till ölandet i Nordsjön och gå på fotboll, är det tänkt. :) | |
Tinna | 2012-05-21 23:31 | |
![]() | Jag kommer bo på hotell i Rom i sommar. Där frukosten tydlugen serveras på takterrassen. ;) Lady. Kan tänka mig det. :/ Gött att du nu vet att du klarar det! :) Nä, dags för sängen. Natti folks! <3 | |
Tinna | 2012-05-21 23:31 | |
![]() | Tydligen* | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:33 | |
![]() | Frukost på takterassen låter ju tungt som fan. ;) Missunnar dig verkligen inte det. Så himla kul att ni kommer iväg! :D Natti natti. Kram <3 | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:33 | |
![]() | Det har du ju rätt i såklart :) Jag ska inte heller ut och resa så mycket i sommar, men att åka till mitt andra hem är ju lite som att ha semester, ett helt annat tempo där, jag blir lugn bara av att sätta mig på tåget. På fredag har jag lyxat till det och bokat "tyst kupe´" | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:38 | |
![]() | Åhå, tyst kupé minsann. Inte illa. Riktig lyx. :D Jag ska jobba på fredag. Minns inte ens vilken tur, om det är sovjour eller bara vanlig kvällstur, men det går på ett ut. Jag ska vara på jobbet tidigt på lördag morgon ändå. :P | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:42 | |
![]() | Jag hade sparat ihop priopoäng och kan unna mig bokad sittplats för en gångs skull :) Jobbigt läge när man inte minns sånt, men så länge man vet var man jobbar nånstans så får man väl vara nöjd ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:46 | |
![]() | Det är ett helt ok system, det där att samla poäng. :) Det är inte så illa som det låter. Jag byter ju schema var fjärde vecka, så det är svårt att lägga alla turer på minnet. Jag har oftast koll på vilka dagar jag jobbar och ungefär vilka turer. Den enda skillnaden mellan en kvällstur och en sovjour på en fredag är att man vid sovjouren inte åker hem i mellan. Men nu när jag skriver detta minns jag att jag eventuellt har en sovjour på söndag och då rimligen inte har det även fredagen. Alltså sover jag hemma på fredag. Tror jag. :P | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-05-21 23:59 | |
![]() | Haha, om inte annat så får du väl reda på det när du kommer dit på fredag :) Nu ska jag försöka sova lite innan klockskrället förkunnar uppdags igen, gonatt <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-05-22 00:03 | |
![]() | Jag kan kolla i kalendern i köket om jag vill, Men det känns inte så viktigt just nu. :P Sov gott, rara du. <3 | |
Maja G | 2012-05-22 06:11 | |
![]() | morron,morron... Att jag var kissnödig idag ,det var bara förnamnet! Usch, fick bara tvätta av mig som snabbast i den pyttelilla toan i tvättstugan. Jag som måste duscha för att vakna:( Jaja, en dag utan dusch går väl....kanske. Ska ut o fara runt hela dagen så jag blir nog svettig ändå. Ha en fin dag allihop och njut av vatten ( om ni har något) | |
Bitte - Administratör | 2012-05-22 07:49 | |
![]() | Sovit dåligt då kroppen bestämt sig för att jag ska ha ont och ingen ide att att ta tabletter på morgontimmarna , till det haft en kisse som stökat och busat.. Fått morgonkaffe men känner mig sur och tvär i dag Bitte | |
Maja G | 2012-05-22 18:01 | |
![]() | ...nu har jag vatten och ett fungerande avlopp. | |
Lill-IT | 2012-05-22 18:51 | |
![]() | Grattis Maja. :) *kramar Bitte.. och hoppas att inte hela dagen blev sur och tvär? * | |
Maja G | 2012-05-22 20:10 | |
![]() | Tack Lill-IT:) | |
Blasse | 2012-05-22 20:29 | |
![]() | hej påer! gött att det ordnade sig maja | |
Maja G | 2012-05-22 20:52 | |
![]() | ja, det skulle ju bara ta ett dygn..och den tiden höll dom. Bra rörmokare! Så skönt väder idag..är det sommaren som har kommit tros? | |