Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kirgizistan | 2010-08-25 02:08 | |
![]() | Modeplutten, du kan inte förvänta dig att folk ska kunna acceptera dina anledningar om du enbart presenterar dem i ditt perspektiv. Dessutom frågade jag dig om vad det är som gör Fantomen mer barnslig än Kalle Anka, inte vad du tycker om dem. Och så kallade jag dig inte barnslig. Därav min tips att grunda anledningar på ren fakta istället, och här är ett till; läs lite mer ordentligt, eller läs om. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:11 | |
![]() | Kz ; som sagt fröken är trött grinig & pmsig vilket som gör att jag ite tänker anstränga mig av nån andledning somhellst av varken kalle anka eller nån fantomen. herregud! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:15 | |
![]() | men åååh va irreterad jag blev nu caught!!! hörru tant.. | |
| caughtbock | 2010-08-25 02:22 | |
![]() | Jaaapp vad är det unge? | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:25 | |
![]() | UNGE? *smisk*Ä jag kom på att .. när jag är med maria kommer jag ha.. m. och den kommer inte ha gått över innnan.. alltså ff.... | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:26 | |
![]() | Alltså nu blev jag... super.. super super... grinig och bitchig! | |
| caughtbock | 2010-08-25 02:27 | |
![]() | Du kallar mig tant... | |
| Kirgizistan | 2010-08-25 02:28 | |
![]() | "Lol." | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:30 | |
![]() | caught ; du vet att tant för mig är lika som sötnos :) Så du har ingen talan om unge. *lipa åt* jag kan absolut inte gå på bio eller shopa. Nu hade jag viljat vara.. en annan tjej som inte har pms. Alltså va grinig jag blev nu. Allt ällt är förstört. fast ändå inte. Malin måste köpa ett till par skor. typ ett par cerise rosa uggs kanske ett par svarta. Men jag vill hellre ha ett par cerise. För det matchar så lätt mer än vad svart gör. *sjunger dirty dirty dirty dancer* | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:30 | |
![]() | Kz ; vad nu? | |
| caughtbock | 2010-08-25 02:31 | |
![]() | Matchar cerise lättare än svart? Du är ju go du. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:31 | |
![]() | *muttrar & säger mouche borde ge caught en omgång skäll för hon kalla mig UNGE* :( :( jag är ingen unge heller.. | |
| Kirgizistan | 2010-08-25 02:32 | |
![]() | Träna mera, endorfinerna håller hormonerna i balans så att du slipper PMS. Jag har aldrig fått uppleva PMS. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:33 | |
![]() | caught ; ja alltså ja.. förra året hade jag ett par babyrosa uggs. Dom matchade precis med allt. T.o.m i min den där *militär* gröna vinterjackan. jag vill till stan imorgon ska be mamma förköpa ett par uggs åt mig. Men jag kommer säkert få som svar som en annan fattig vuxen hade sagt *malin jag har inte råd mina pengar ska räcka till mat blablabla* Så var hela min ide förstörd av nån gnälltants matpengar grejj.. *suck* | |
| caughtbock | 2010-08-25 02:35 | |
![]() | *suck* säger jag också... | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:35 | |
![]() | Kz ; med pms så menar jag typ.. nått helt annat än vad du tror.. jag kan inte uttala mig i chatten eftersom.. ja. Vi ska absolut som sagt inte ta upp det. Vi kan ta det i pm om det är så. men då får du pma mig jag är för lat :p | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:36 | |
![]() | Caught ; bara för jag är bäst och för du ska få en puss på kinden för du tycker jag är en galen shopaholic som inte borde tigga pengar lalala isn't she lovely isn't seh wonderful.. jösses nu höll ja på ramla av stolen också puh tur att man inte gjorde det. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:37 | |
![]() | jag vill ha kaka. Hämta min kaka åt mig! Lixom du är min slav.. haha :D dampmalin! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:38 | |
![]() | ta mig tusan vilken snackis jag är.. ja ja nu kan jag iaf inte få nå skäll för nu sitter jag åtminståne i snacktråden.. hörde ni det snackstråden :P muahaha | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-25 02:39 | |
![]() | 5 inlägg muahah :D kul att prata med si själv känner mig mentalt stöörd nu ey caught don't leave me. tant hörru kom tbx! | |