Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:33 | |
![]() | Som sagt, skit i de där sakerna (eller personerna), Egenskap. Folk lägger näsan i blöt för att de saknar egna liv, det säger mer om dem än om det de förfasar sig över (tror jag). Men om han knarkar, var lite försiktig. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:34 | |
![]() | Mensverk utan mens...aha, mm...oj då...låter som något annat det, kanske. | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:35 | |
![]() | Sista semesterdagen... :( Svisch sa det så var denna semestern över.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:36 | |
![]() | Retar mig på att jag missade "bajsleken". Låter som helt min nivå. Ärligt nu. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:36 | |
![]() | :) Jag har alltid brytt mig om andras åsikter lite för mycket. Men man växer väl ifrån det. Och han knarkar inte. :P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:37 | |
![]() | Vad låter det som? *blir orolig* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:38 | |
![]() | Men usch, retar mig på att inte alla är lediga alltid - och då skall det givetvis vara sommar alltid också, och alla städer skall ligga på västkusten, och alla män skall hugga ved dagarna i ända. | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:38 | |
![]() | :) Var han nåt att ha.. din date? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:41 | |
![]() | Egenskap, det är sunt att bry sig om andras åsikter, det betyder att man har empati - men visst kan man ha för mycket av den varan som ung. Med åldern får man ett lager självständighet som bonus - förhoppningsvis. Eh jo... Jag menade att det låter som en litenliten Egenskap. :) | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:42 | |
![]() | Hanna, kan det inte vara ägglossning du har ont av? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:43 | |
![]() | Oj då, forumet har ögon, Lill... Men ja, och det visste jag sedan innan. Inte första gången jag träffade honom. :) | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:44 | |
![]() | Låter trevligt:) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:44 | |
![]() | På så sätt är det nog bra ja. Men det gör också att jag inte riktigt kan vara mig själv pga vad andra ska tycka. Jag har missat så mycket pga det. Men äh, nu skiter jag i vilket. :) Och jag har spiral så det blir ingen miniegenskap på minst 5 år. :D | |
| MikaelVX - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:46 | |
![]() | Mensvärk utan mens låter som antingen ägglossning eller möjligtvis att du suttit kallt, badat i sjö eller liknande och ådragit dig en urinvägsinfektion//blåska tarr. Man får inte "mensvärk" av att vara gravid till exempel och du ser alldeles för ung ut för att några sjukdomar av mer allvarlig art skulle vara aktuella. Sluta däremot med rökningen för det kommer att orsaka dig besvär förr eller senare och använd gärna en kondom trots prev.spiralen eftersom kondomen skyddar mot andra saker än graviditet också. | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:47 | |
![]() | Alltså kiss- och bajshumor är väl inte riktigt min grej... men jag retar mig ändå att jag missade den tråden.. nu äter min nyfikenhet upp mig.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:48 | |
![]() | Men herregud, netdoktor gör entré på forumet... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:50 | |
![]() | MikaelVX: Badat har jag gjort, suttit kallt kan jag inte heller utesluta. Men jag tror bara det beror på spiralen som spökar och inte har rättat tills sig till 100% än. Kondom förstör hela sexet, då kan jag lika väl vara utan. | |
| MikaelVX - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:50 | |
![]() | Hellre det än en medelålders kvinna som med berått mod försöker få en ung tjej att bli skraj över en oönskad graviditet. Läs på till nästa försök damen. Du förstår, det gör väldigt sällan ont av att vara med barn. | |
| Lill-IT | 2010-08-08 01:50 | |
![]() | Hormon eller koppar? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-08 01:52 | |
![]() | Hormon. Jag är 99% säker på att jag inte är gravid, det skulle vara omöjligt eftersom jag haft spiralen i sedan februari och den börjar verka så fort man sätter in den. Skulle jag trots allt vara gravid skulle jag göra abort. Så jag klarar mig. Tack för omtanken, Mikael. | |