Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-02-11 13:35 | |
![]() | Maizena ditt förra inlägg är ju helt fantastiskt. Vilken insikt. Som svar på frågan till mig: Det massiva stödet för att skapa ett klassiskt rum är inget som adm har gett som underlag för att det ska bli av, nej. Dock tror jag att de har rätt bra koll på vad som händer i denna tråd o att de inte skadar med det stora intresset som visats. Enstaka upprop har inte lett någonstans i närheten av vad som pågår nu o JA, jag har en stor förhoppning om att det ska leda någonvart. Men vad som kommer ske och OM, det vet bara adm själva just nu. | |
| Maizena | 2009-02-11 13:40 | |
![]() | Tack Silverin....dina inlägg och upprop på chatten går inte av för hackor heller.... | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-02-11 13:46 | |
![]() | Så, kämpa sida vid sida nu? Kom o ta en snabbis med mig :-) | |
| Maizena | 2009-02-11 13:52 | |
![]() | Kämpa sida vid sida vette fan.....men gärna en snabbis....dock inte nu. Du förstår väl att jag arbetar=)! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-02-11 13:54 | |
![]() | Gör som jag, förena nytta m nöje. :-) Men vi ses sen. Du vet vart, hehe. | |
| Mouche - Administratör | 2009-02-11 17:06 | |
![]() | Å ägarna till Betapets vägnar meddelar jag följande. Nedan skrivna är ett utdrag från en mailkonversation mellan mig och ägarna: "... vår hållning är fortfarande att rummen inte ska indelas efter spelstil, men det stör oss inte att vissa stämmer träff med likasinnade i olika rum..." Detta innebär i klartext att det -inte- är aktuellt med ett speciellt avsett rum för någon enskild spelstil, men att ägarna inte har något emot att man, som redan nu sker, samlas i ”gäng” i något av spelrummen. ----------- Frågor om detta kan ställas till mig via mail, PM eller här i Forumet. Jag ber alla att ha tålamod med att jag stundvis inte finns tillhanda vid datorn. Ni kan dock vara säkra på att jag kommer att besvara de frågor som ställs, och som jag -kan- förklara, så fort jag bara hinner! Jag vill också tillägga att jag vet att många nu kommer att bli besvikna och att jag verkligen beklagar detta. Mouche | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 17:10 | |
![]() | Får man fråga om anledningen till att ett "Klassikerrum" inte anses berättigat? | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:19 | |
![]() | O du milde tid. Detta får man läsa efter att senare delen av tråden har rört just alla svårigheter med att få till stånd ett inofficiellt standardrum, som folk respekterar. -"men det stör oss inte att vissa stämmer träff med likasinnande i olika rum". Jag är mållös. Jag orkar inte ens längre säga vad jag tycker och tala om ord som börjar på alfabetets 16:e bokstav. Kapitulering. | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:23 | |
![]() | Kapitulation heter det väl? | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:24 | |
![]() | Till sist Mouche, efter alla dessa trådar och önskemål från så många hängivna spelare om samma sak, vad finns det rimligtvis för frågor att ställa längre i ämnet? | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:29 | |
![]() | Truckas efter det att, i mina ögon slutgiltiga beskedet frå admin. att vi aldrig kommer få ett standardrum kommer, börjar du leka språkpolis. Lägligt. | |
| zagg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:37 | |
![]() | Ärligt talat, jag har aldrig förväntat mig att det skulle fungera, med ägarnas stöd att få till ett klassikerrum. Dels har frågan debatterats flitigt tidigare, och då har de uttryckligen sagt ifrån,precis som nu, till ett eget rum för klassiskt spel. Rummen ska inte delas in efter spelstil. Nej, det har vi inte begärt heller, bara ETT rum efter EN seplstil. Dels har det redan tidigare visat sig att ägarna gör precis som de själva tycker. Detta trots att många själar vill en sak så går det inte att genomföra. Ett exempel är den engelska sidan, som bara togs bort utan minsta förvarning och trots vilda protester. Anledning: blev inte så stort som det var tänkt. Att sen ragga folk via Facebook med allt av för- och nackdelar som det kan innebära, det går bra. Bara vi blir STÖRRE!! Men att göra något för dem som redanfinns här, som brinner för det, tävlar och spelar IRL, som dessutom varit en del av framgången med den svenska siten,det är ointressant. Högmod, eller mer konstruktivt: dags att själv starta en spelsidan med bara spel med standardspel. | |
| Mouche - Administratör | 2009-02-11 18:38 | |
![]() | Ägarna till Betapet har tidigare gjort sin ståndpunkt klar men eftersom det frågats efter huruvida deras åsikter om saken möjligtvis kunde ha ändrats så vill vi på detta sätt klargöra att så är inte fallet. Mouche | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:43 | |
![]() | Ta det lugnt. Jag sätter 1000 spänn på att vi har ett renodlat klassikerrum innan jasminen blommar i våra trädgårdar. Just trust me. | |
| zagg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:43 | |
![]() | Ja, tack för informationen, Mouche :). Jag skjuter inte budbäraren, om det lät så ovan. | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:44 | |
![]() | Vilka är vi Mouche? Dessutom vore det intressant på respons från dej på zagg:s inlägg. Fast egentligen är det väl ägarnas respons som vore intressant, men de verkar ju ha ombud. | |
| zagg - Ej medlem längre | 2009-02-11 18:45 | |
![]() | Heja Bamsegrogg!! | |
| zagg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:05 | |
![]() | Fullt lagenligt, vad jag förstår, inklipp från chatten i Papegojan: Lättlurad: Det är löjligt att de inte kan göra ett klassiskt rum. Simpelt. zagg: Lättlurad: jag, det är simplet, men det är viljan det hänger på. Brist påvilja alltså Lättlurad: Kan ju undra varför. Om det vore något som krävde en massa arbete så skulle jag förstå det. Men nu... Surt zagg: duhar väl läst Mouche´s inlägg i tråden? zagg: det ska förklara det hela zagg: mend et säger somvanligt ingenting Pococurante: det förklarar inte ett skvatt.. » Lättlurad har rullat för 76 poäng (KALLbAD)! zagg: precis Poccurante Lättlurad: Så sant Lättlurad: Bara en fånig oginhet... zagg: ja zagg: vi ska bara vara tacksamma att vi får spelahär, det är ju GRATIS Pococurante: grejen är bara den att jag förstår mig inte på dem Pococurante: deras argument är bara fåniga Pococurante: vad är problemet, egentligen? zagg: ja...?säg det zagg: jag tror att de månar HEMSKT mycket om de nya medlemmarna zagg: det får inte verka stängt, låst, ogästvänligt eller nåt sånt Lättlurad: Men hur kan man försvara Musen då?? Lättlurad: 17 inloggade där nu - och sällan fler än 25 zagg: för att det är deras egen id©, Lättlurad? Lättlurad: haha Lättlurad: Jo zagg: :) Pococurante: haha, way to go | |
| Tess 08 | 2009-02-11 19:09 | |
![]() | Vad ska det där bevisa? Det går väl inte att jämföra Musen, Grisen och Puman med ett klassikerrum? Det är ju olika ordlistor och helt j*la omöjligt att ha i de andra rummen? | |
| zagg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:11 | |
![]() | Ja, du (Tess 08) menar att eftersom standardspelare har SAMMA ordlista så är det inte anledning att ha et eget rum för dem?? | |