Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 712 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dana Point - Ej medlem längre | 2009-04-03 23:28 | |
![]() | Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar jobba även i morgon lördag så att ni andra bidragstagare och oduglingar kan snylta på mina surt inbetalda skattekronor. Gonatt! | |
| jova | 2009-04-03 23:29 | |
![]() | Jag har fått klara bevis på att icke rökare är mer korkade än rökare idag. Så jag fortsätter att njuta av mitt rökande =) | |
| jova | 2009-04-03 23:30 | |
![]() | Nu menar jag inte alla icke rökare. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-03 23:33 | |
![]() | Tack snälla Dana. Ska tänka på dej i morgon när du är på jobbet och jag är ledig och sitter i solen och njuter av våren. | |
| Satyra | 2009-04-03 23:33 | |
![]() | EN medicinsk text från 2005 - är det den du menar bevisar fakta? Jaja ... Nä, du har fått uppmärksamhet nog från min sida nu. Hoppas ditt hjärta mjuknar och sinnet vidgas med tiden. Tror nämligen att det är högst ohälsosamt - för dig och din omgivning - att du bär runt på en så snäv attityd som du visat prov på här. ;-) Natti. | |
| jova | 2009-04-03 23:40 | |
![]() | Ett rökfritt par från Falun hade stämt det kommunala bostadsbolaget Kopparstaden sedan de störts av röken från en grannes balkong och krävt att få nedsatt hyra. Tingsrätten menar att en viss störning i boendet är ett normalt inslag, och lindriga störningar som kan ha en viss inverkan på hälsan måste tålas. Som jämförelse anges lekande barn, som kan störa sömnen för en granne som jobbar natt, skriver Dalarnas Tidningar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:03 | |
![]() | Bara det faktum att man röker sätter en i underläge. Jag förstår om ni vill trösta er med en cigg för det. | |
| Lanaxan | 2009-04-04 00:15 | |
![]() | Jag tycker att det är helt läjligt det här. Det är väl självklart att man ska få röka på balkongen! Jag slår vad om att du tycker att dt är tusen gånger värre när folk röker inomhus. Har jag rätt? Jag tycker att du borde skaffa en hobby istället för att leta efter saker som man kan klaga på. Jag tycker att det är bra att folk röker på balkongen och alla som tycker något annat får väl flytta till ett område som är rökfritt | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:17 | |
![]() | Ja just det. please don't stäm mig sen när jag "råkar" störa er lite. Syra och sprayfärg är väl tvättbart? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:23 | |
![]() | Jag går ut och blossar..är snart tillbaka.. | |
| Anki | 2009-04-04 00:48 | |
![]() | Asså denna häxjakt på oss rökare....Kör ni icke rökare bil??? Det gör inte jag,å jag får ständigt andas era jävla bilavgarer, skaffa häst och vangn innan ni uppnat munen.. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:53 | |
![]() | Jag kör ingen jädra bil som förpestar samhället. Dom som kör bil dagarna i ända är välkomna att prata för sin sak. | |
| mrperfect | 2009-04-04 00:55 | |
![]() | Min text till Allan Edwalls "Årstider" Nu är den sköna sommaren här med lust och fägring stor. Och bruna ben och tunna skor och rökar´n som bredvid mig bor och doft av grill och utekök och luften full av rök. Och knappt har solen sjunkit ner så börjar rök gå opp. Och i hans vener är det stopp, och blodtrycket det gått i topp och lungan hans är full med sot där finns det ingen bot. För vår fabriks direktör går det bara utför. Han tog rökningen med sig med cigarrök, som stör det stinker så att han blir yr,trött och matt och hans sjukdomar leker tafatt. Sen är den sjuka tiden här som vi har väntat på, med gulnad hud och mogen KOL och nu vi inte mera tål och vi orkar inte jobba mer det blir mer sjukbidrag som man kan dra sig fram uppå så varför gnälla då? Sen är den sköna vintern här som vi har väntat på. På vintrig hård och frusen mark vi färdas på en gammal spark. Först biten till förmedlingen och sedan åter hem igen med samma cancer som förut. Och sen tar livet slut. Men fabrikens kamrer får vi knappast se mer, för han somna på dagen med ciggen i knät. Något års rehabstid, en plastikoperation, för sängrökning är ett förtret. Sen kommer vårens sköna tid som vi har väntat på när bäcken porlar glad och strid och lärkan sina drillar slå och marken gror och går i knopp runtom min sysslolösa kropp och uppåt stiger trädens sav med kraft från rökarn´s grav. Och nu ska udda bli jämnt det har kommunen bestämt. För rökningens stank, som luften länge har skämt, vi har tagit oss hit rökrutor stinker av skit man tar tröst med en dos hembränd sprit. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:56 | |
![]() | Gösta Ekman - Mannen som slutade röka www.youtube.com/watc...Ln iz1QqFig | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-04 00:58 | |
![]() | Ja ha. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-04 01:05 | |
![]() | Tack för lite Allan Edwall förresten, det värmer själen! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-04 01:08 | |
![]() | Jag gillar Edwall,men en cig går före. | |
| mrperfect | 2009-04-04 01:12 | |
![]() | HAHA, jag hade ju gjort om den :) | |
| krutmarie | 2009-04-04 01:17 | |
![]() | Fan, va´duktig du är Mr ska du inte ta och begära Stim-pengar på den låten? Hur länge har du knappat på den? | |
| krutmarie | 2009-04-04 01:18 | |
![]() | Ursäkta, men nu ska jag gå ut och ta ett bloss ;) | |