Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-14 08:21 | |
![]() | Ååh jag tycker att den här tråden är så gullig. Mer kärlek åt folk - den viktigaste av allt, och den starkaste av alla existerande positiva krafter. | |
| Naity_ | 2010-12-14 16:26 | |
![]() | Jag vet redan vem min drömtjej är, dock tror jag inte det är besvarat trots allt positivt jag upplevde i början av allt:(( Åhh | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 16:34 | |
![]() | Naity_ Kanske inser hon hur bra du är också snart... Jag ska hålla tummarna för det. =) | |
| Skugga | 2010-12-14 16:39 | |
![]() | I need love... <3 | |
| Lillstölla | 2010-12-14 17:24 | |
![]() | Vilken söt bild du har Skugga:) | |
| Skugga | 2010-12-14 17:25 | |
![]() | Tack Lillstölla! :) Du med, förresten, även om du inte är tomte. ^^ | |
| Lillstölla | 2010-12-14 17:27 | |
![]() | Tack:) Tyckte det räckte med tomtarna jag har på loftet;) | |
| Skugga | 2010-12-14 17:29 | |
![]() | Haha! Jag har så många sådana att jag kände ett behov att gömma dem under mössan... :) | |
| Lillstölla | 2010-12-14 17:31 | |
![]() | Hehehe, den var bra:) | |
| numsan | 2010-12-14 18:27 | |
![]() | Men hallå. Nu är det dags att någon tar tag i den här tråden känner jag. Ni/vi är alldeles för otydliga i vem eller vad vi söker och huruvida vi söker något överhuvudtaget. Och ingen vågar ju nappa på de subtila fina små flirtar som slängs ut. Så: DrSchutte vill ju uppenbart ha Ramsey som stämmer in på alla hans krav. Dessvärre är det nog inte lika säkert att Ramsey skulle ge upp sin dröm om Ola för att vara med DrSchutte. roykorv är helt övertygad om att rockopongo är rätt tjej för honom trots en smärre åldersskillnad. Så varför inte slå till? Fint raggat tycker jag!! exmortem är ju så uppenbart rätt tjej för Huli-Man som lyssnar på döds- och blackmetal. Vilken match!! jojagog vill ha någon som är normal, ärlig, livserfaren och inte bara springer runt och letar efter milfar. Jag tror alldeles bestämt att bobo flux och hans kryddor skulle vara perfekta trots att han påstår att han är stel och tystlåten. (jojagog skriver ju att det inte spelar så stor roll med utseende och personlighet ändå bara det klickar) Trolsa röker hasch vilket får honom att gå in i djupa samtal om rymden och Gud. Det får honom dock att bli fattig så han skulle behöva någon som kan finansiera hans missbruk åt honom. Den lilla skönhetsfläcken kanske vägs upp av att han pratar charmig dalmaska? Jag hejjar på en match med morsan syrr som bara skriver att hon går på fel krogar. Trolsa kan säkert visa henne nya krogar att gå på. Delicious tycker om nakendopp efter långa morgonpromenader och borde gå på dejt med manmanmanm som fäller upp lock som redan är öppna. Han verkar kämpa för att bete sig på rätt sätt och är säkert därmed formbar. Alternativt skulle hon kunna gå på en dejt med Mikael i ny snygg kavaj. Sickla, CD II och skugga meddelar bara att de är singlar, annakarineli likaså, Yonderboy verkar digga fallfrukt. Kenta Sprut desperat och inte kräsen, och kanske av den anledningen kan dejta nån av töserna som inte berättat nåt om sig själva henrik_l gillar tydligen skalbaggar så i vanliga fall hade jag tyckt att det varit en superbra match med fallfrukt, men nu verkar det antydas att herrarna är heterosexuella så jag låter det hänga i luften lite.. | |
| Lillstölla | 2010-12-14 18:29 | |
![]() | Du var ju bra på detta:) | |
| Skugga | 2010-12-14 18:29 | |
![]() | Underbart numsan! Matchmaking när den är som bäst, ska fundera på vad jag vill ha så får vi se om du hittar någon julmys åt mig. :) | |
| Indiga | 2010-12-14 18:54 | |
![]() | Nybliven singel här... snäll, lång, intellektuell o jordnära man sökes. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 19:02 | |
![]() | Hurra för Numsan! Jäklar vad du har känsla för detta. Jag är imponerad. =D | |
| numsan | 2010-12-14 19:29 | |
![]() | Oh, nya adepter ser jag. Indiga - än så länge så kan jag rekommendera den kryddodlande bobo flux om det mot förmodan inte skulle funka mellan honom och jojagog. Men håll ut, snart kommer det nog nytt blod som ska matchas ihop. Då lovar jag en mer klockren match. | |
| hjertonsson | 2010-12-14 19:38 | |
![]() | wow, matchmaking här på betapet:) Jag: söt studerande göteborgsnörd. Du: lång och mysig, tack. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2010-12-14 19:40 | |
![]() | Ja, jag är "singel". Konstig är jag också. Det har jag papper på. Papperet är från gymnasiet. Klasskamraterna diktade ihop en ramsa till var och en. Ordet konstig står, tre gånger, på min. Jag vet inte vad de menade, men det kanske kan stämma. :) Men vem är "du" då? (Borde jag ens skriva här?) | |
| HELRAKAD | 2010-12-14 20:00 | |
![]() | Är detta på riktigt? | |
| teamgrens | 2010-12-14 20:07 | |
![]() | =) | |
| Indiga | 2010-12-14 20:14 | |
![]() | Haha Numsan, rolig du... :-) | |