Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:27 | |
![]() | pratar du med mig? | |
| Xerpxes | 2008-06-18 15:28 | |
![]() | Om en kille har en urringning i byxorna så man kan se pungen - tror ni folk hade haft lätt att fokusera på ansiktet? | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:28 | |
![]() | MimmL: nej nej. Jag skall skriva nick nästa gång, sorry. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:29 | |
![]() | Därför är det bra att sådana här trådar finns, så man får en möjlighet att säga till människor, sträck på dig, bröst är vackra som de ser ut naturligt, små eller stora, utan inplantat som silicon! Utseendefixerad? Nä, man är tvärtom relativt befriad från utseendefixering om man är stolt i sin kropp och inte skäms för hur man ser ut, önskar bara att fler kunde inse att de är vackra, utan att de behöver mixtra med operationer eller för den delen, ser ner på andra bara för att de trivs med att se ut som de gör! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:31 | |
![]() | Fast jag måste erkänna. Är grymt fixerad över min egen kropp. Kanske just för att jag är så missnöjd. Det är väl brösten då som är bra hehe Det gör att jag nästan inte vågar tycka eller säga något om någon annans kropp. Vilket är rätt skönt. | |
| E_Cantona | 2008-06-18 15:32 | |
![]() | Man ser vilka trådar som det skrivs mycket i och ämnet i sig lät ju intressant men det visade sig att ytligheten frodades som vanligt, tycker det blir mer och mer vanligt i forumet. | |
| politbyrån - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:32 | |
![]() | ja, var det inte det jag skrev nyss? | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:34 | |
![]() | Ok men jag bara undrade Pmskossa | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:34 | |
![]() | =) | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:35 | |
![]() | Ämnet lät intressant men det visade sig vara ytligt, Cantona? Hur hade du velat att bröstdiskussionen såg ut då? | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:35 | |
![]() | Tycker så! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:36 | |
![]() | Helst skall vi inte diskutera kroppsdelar. Gud förbjude | |
| Candee | 2008-06-18 15:37 | |
![]() | Alla bröst ser olika ut och bh-tips är jättebra. Är för övrigt nöjd med mina. Tycker dock att tråden har ändrats till att framhäva sina tuttar och lite skyltning uppfattar jag det som. Jag har absolut inget emot bröst alls men att sitta och diskutera vad som är fula eller snygga bröst är för mig helt ovidkommande. Smak och tycker är så olika..jätteviktigt för vissa medans andra värdesätter andra saker mer. Men jag kan hålla med om att är man inte intresserad av tråden så behöver man inte diskutera i den heller. Har själv blivit påpekad detta och tycker det är helt rätt. Jag tycker det är intressant att få lite tips om kläder däremot. Naturen har gett mig storleken större bröst och därför undrar jag var ni hittar de där snygga kläderna som sitter bra även över brösten. Jag tycker det är svårt att hitta t.ex blusar som sitter snyggt. Har därför aldrig blusar..mest kläder som är "töjbart" material. Kavajer sitter inte bra alls på mig..för små däruppe och i större storlekar så hänger de som tält. Har någon nåt bra tips...var hittar man kläder i bra passform för oss med lite större boobies?? | |
| E_Cantona | 2008-06-18 15:38 | |
![]() | Vänd på det, skulle vi killar få sitta och basunera ut kukstorlek här? Finns säkert dem som vill det men skulle du uppskatta en dylik tråd?? | |
| E_Cantona | 2008-06-18 15:40 | |
![]() | Bra inlägg Candee... | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:41 | |
![]() | Hehe nä jag föredra no en tråd om tuttar än en om kukar | |
| Candee | 2008-06-18 15:42 | |
![]() | Men då är det kalsongstorlekar vi diskuterar eller?? BH-storlekar är ju storlekar på kläder. Alltså pratar vi om snoppar så borde det väl vara kalsongstorlekar man ska fråga efter..vi har ju inget annat sätt att få fram storlekar på bröst. Det jag tycker är lite onödigt är väl att diskutera vad som är fult och vad som är snyggt..då är det isf utseendet på era snoppar man ska diskutera..eller kanske pungstorlek..ne, ingen diskussion för mig. Jag är lite egoistisk och efterlyser fortfarande det jag vill få fram..bra tips om ställen där man hittar snygga kläder som sitter bra.. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:42 | |
![]() | Candee: Bra fråga. Köpte kavaj i Danmark häromåret, en som var som skräddarsydd för kurviga jag. Lyckan var stor kan jag meddela. I övrigt är det tunnt med utbudet, kanske USA kan erbjuda något? Med dagens dollarpris kan man fynda mycket. | |
| Candee | 2008-06-18 15:45 | |
![]() | Där va ett tips jag gillade PmsKossa...skicka gärna länkar. Ta det här eller privat..vill gärna ha många tips. Och då gäller det kläder inte underkläder..det går att få tag på lätt..;) | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:45 | |
![]() | Har tänkt i vissa stunder att alla utseende-trådar stod mig upp i halsen, att det liksom blev för mycket och att det bara späder på utseendefixeringen. Men jag har faktiskt tänkt om. Det som finns i samhället kommer att återspeglas också i ett forum, och här har man iaf chansen att bemöta åsikter kring utseende. Om jag har en sund inställning till min kropp, gillar den som den är och står för hur den ser ut, lika mycket som jag står för mina åsikter, så kanske andra också börjar ta åt sig. För du duger som du ser ut. I din kropp och med din personlighet. Kalla mig ytlig om du vill, men jag har aldrig sagt att en kroppsform är att föredra framför en annan! | |