Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amöban | 2011-11-13 20:59 | |
![]() | Delicious: fan också. Ville ju avreagera mig och trodde detta var rätt tråd. :) Aja, får hålla mina åsikter för mig själv då. *mutter* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:01 | |
![]() | Visst får du det. De kanske suddar ut inlägget, men det kan du väl leva med? Du har ju fått avreagera dig iallafall. En slags primalskrik. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:03 | |
![]() | Eller hur, varför får hjälpmig-arna ha femtio trådar när allt handlar om hjälp :O haha. PS ni får gärna hjälpa mig att samla ihop till en diskmaskin. Puss. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:06 | |
![]() | En bekant flaggar för "tjejhelg". Ok, vad gör man då? Menstruerar och gnäller och saknar humor? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:07 | |
![]() | Deli: Ja, mycket märkligt. Den sortens trådar tillför ju absolut ingenting innehållsmässigt till forumet. | |
| Maja G | 2011-11-13 21:07 | |
![]() | hjälper gärna dig att få en diskmaskin. Säg bara till var jag ska klicka:) | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:08 | |
![]() | På "godkänn överföring" i internetbanken. | |
| Maja G | 2011-11-13 21:08 | |
![]() | Varför inte bara hoppa över de trådar som ni inte är intresserade av? Det gör jag....ödslar ingen tid och energi till att gnälla. B | |
| tötis - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:08 | |
![]() | Förmodligen Sylvia :) jag retar mig på att de redan är söndagskväll,att det är mörkt och kallt ute! Har ingen som helst lust att gå upp tidigt i morgon. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:11 | |
![]() | Maja: Står det "Hjälp mig" så tittar man dit för man tror det handlar om något allvarligt. Det är just därför tiggeri-trådarna borde vara samlade så man slipper dem. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:12 | |
![]() | Känner att jag är skyldig mina förfäder att gnälla så landet förs framåt. | |
| Maja G | 2011-11-13 21:14 | |
![]() | Om det skulle vara något allvarligt så hamnar de väl under "seriös-tråden"? Jag retar mig inte på något...jo kanske att tvätten inte är färdig ännu.Jag vill gå och lägga mig!! | |
| Obstinat- | 2011-11-13 21:26 | |
![]() | "En bekant flaggar för "tjejhelg". Ok, vad gör man då? Menstruerar och gnäller och saknar humor?" Big time word. Tackade nej till en sådan i fredags. Sitter hellre ensam och dör. | |
| Obstinat- | 2011-11-13 21:27 | |
![]() | Retar mig lite på att Charlie Sheen-roasten var halvkass. Bara massa knark- och horskämt. Gäsp. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-11-13 21:27 | |
![]() | Neej man målar naglarna, lägger ansiktsmask och dricker äckliga hälsosamma drinkar innan man börjar på det riktiga virket. Booring. Rakt på skiten ska det va. Retar mig på Microsofts reklamer. Euw. | |
| Obstinat- | 2011-11-13 21:30 | |
![]() | Haha. Där ÄR det rakt på skiten. Sedan blir det utgång och ännu mer skit. Sedan spyr någon upp skiten och sedan blir det bråk. Been there done that. | |
| Amöban | 2011-11-13 21:31 | |
![]() | Maja - Jo men det är svårt att låta bli att irritera sig på alla sidor av dynga man måste kolla igenom för att hitta guldkornen. Sen skulle jag gärna vilja höra hemligheten. Hur gör du för att gå genom livet utan att gnälla eller irritera dig? Hoppas jag inte låter ironisk för det är jag inte, jag är verkligen nyfiken eftersom jag stör mig på allt möjligt, varje dag. :) Och om du har den inställningen, blir du inte irriterad eller känner ett behov av att gnälla på alla som blir irriterade och gnäller? | |
| Lillstölla | 2011-11-13 21:33 | |
![]() | Ja varför sitta i grupp och menstruera, gnälla och vara humorlös när man kan göra det alldeles själv hemma.... | |
| Lillstölla | 2011-11-13 21:34 | |
![]() | Übergnällig ikväll :S | |
| Maja G | 2011-11-13 21:36 | |
![]() | jomenvisst gnäller jag..men inte på trådar här på beta.Min energi lägger jag på viktigare saker. Skulle kunna gnälla på många trådar och många inlägg om jag så ville...och har faktiskt gjort det någongång men insåg att det inte ledde till något förutom att reta upp några. Och det ger mig inget! NU retar jag mig på att jag måste ner till tvättstugan och hämta upp tvätten!! | |