Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:07 | |
![]() | btw hade jag nog frågat direkt som lillit; vad vill du? | |
| Lill-IT | 2009-01-26 00:08 | |
![]() | Murar är inget bra... låt det göra ont eller låt hjärtat jubla.. Att våga är att leva... att bygga murar är att dö... | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:09 | |
![]() | sylvia: ja det är kanske inte alla som gör så, du känner honom bäst. Men lillit har rätt. | |
| pion ekrot | 2009-01-26 00:11 | |
![]() | "Murar" är visst bra. Man ska inte låta vilken skit som helst komma in till en. Man kan fortfarande ha dörrar öppna inför sådant man vill släppa in som kärlek och så vidare. Gränslöshet geggar ihop folk och förvirrar och gör att de inte kan skilja på sig själva och andra, saker fastnar och DET hindrar en från att leva i ett flöde. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:11 | |
![]() | Lill-IT: Murar ligger inte för mig, så fort jag kommunicerar är jag helt genomskinlig och säger och frågar allt rakt ut - men jag vill inte bli ledsen just nu bara, så att inte kommunicera är enda sättet. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:11 | |
![]() | Sylvia, jag tycker att du ska fråga honom rakt ut. Jag skulle inte orka fundera. Men såklart kan bara du veta. I min värld finns det inte att man "bara" hör av sig, när man lämnat och träffat en ny. | |
| Lill-IT | 2009-01-26 00:12 | |
![]() | Man kan fastna bakom en mur också..tro mig. | |
| pion ekrot | 2009-01-26 00:13 | |
![]() | Att vara rak i sin kommunikation har väl inget med murar att göra? Usch vilken flummig begreppsförvirring det blev här nu. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:15 | |
![]() | Linn: Nej, och han är dessutom inte den artighetsskrivande typen. Han säger inte ett ord han inte menar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:17 | |
![]() | pion: Jag bara menar att jag är den sista som har murar - känslorna bara väller fram jämt och ständigt. Men inget hindrar att jag åtminstone försöker hindra dem. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:17 | |
![]() | Sylvia, ska du ändå då inte fråga honom? Eller försöka få honom att begripa att om han skriver så och ingenting menar, så sårar han dig ju. Det måste han ju förstå? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:18 | |
![]() | han menar det han är osäker på om han vill ha dig tillbaka så han testar ditt intresse kör en rak diskussion då eller ring | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:19 | |
![]() | annars får du väl ångra dig sen, jag gjorde ett sånt misstag en gång spelade svår och tuff och sen gick killen och dog | |
| Lill-IT | 2009-01-26 00:20 | |
![]() | Jag tycker absolut att du ska fråga vad han menar... vad blir bättre av att du går och värker med det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:20 | |
![]() | Jag skall, när jag orkar höra svaret. Han kanske inte menar någonting annat än att han saknar mig, men att det fortfarande är hans val. Förmodligen är det så. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:21 | |
![]() | man gör vad man kan såklart, det handlar ju om tajming oxå. Du får ju inte tjata om han nu inte vet. Men VILL du ha honom tillbaks? och KAN det fungera igen osv osv? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:21 | |
![]() | Men äsch, han skrev ju annat också, att han hopapdes jättemycket att jag mådde bra osv. Inte bara att han saknade mig. | |
| pion ekrot | 2009-01-26 00:21 | |
![]() | Jag tror att jag pratar om något helt annat egentligen, vi använder begreppet murar olika. Jag syftar på en slags väldigt positiv gränssättning som bara gör saker klarare och tydligare, inte om murar som blockerar ord och känslor. I bland måste man dels vara tydlig och dels tillåta sina känslor att välla fram, det är inte samma sak som att vara sårbar, utan tvärtom tycker jag. Ont gör det när man känner att man har något att dölja. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:23 | |
![]() | gränser är en sak pion murar är ofta negativt sylvia : min upplevelse av din situation är ändå att relationen inte gynnar dig, och jag tycker du ska finna en annan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-26 00:25 | |
![]() | Jag skall ta det lugnt bara, han är upptagen. | |