Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:32 | |
![]() | Det verkar inte vara så många inne, bara jag som inte har någon fritid och sitter här hela dagarna? Nä då, men jag är ensam hemma och har musiken på högsta volym ;) Nice | |
| Cajsa-Stina | 2008-09-25 16:41 | |
![]() | TACK SÅ JÄTTEMYCKET alla raringar. Det var längesedan jag fick så många grattis. Jag fyller inte jämnt i år, Kapis, men det är min dag idag. Rem, jag kan ta din gamla pokal, man kan väl dricka vin in den i alla fall. *Kramar alla* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:49 | |
![]() | Har nog inte grattat ;) Grattis grattis | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:17 | |
![]() | Hum.. nu är jag bara rent uttråkad, nåågon här? :O | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:37 | |
![]() | Lonely.. I am soo lonely! Kan inte bara nåågon prata med lilla lillasystern här? ;) | |
| remvanrijn | 2008-09-25 17:42 | |
![]() | Då är det väl snart dax för expedition --Robbansson-- Får man fråga vad du tar med som personlig sak? Jag gissar på solbrillorna fast det inte alls är soligt så här års i Thailand ju.:P Ser nu till att du inte blir utröstad i förtid.. vi familjen skall nog rösta på dig så mkt vi kan tja eller inte rösta på om det gäller en utröstning. Ha de gott, men maila inte varje dag hit för att berätta hur många vackra Thailändska flickor du omsvärmas av, vi kan bli avis samt kan Vita hamna i svår depression o då måste hon starta en egen tråd om det oxå.. | |
| remvanrijn | 2008-09-25 17:45 | |
![]() | Hej Eriko.. fattar inte riktigt , Lonely ?? min dotter som är i din ålder har en msn kompislistan varav längden anges i meter, inte centimeter.. Hur hamnade du i ensamsitsen.. Hoppas Nessa kommer strax, har du en jämnårig att chattra med | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:46 | |
![]() | Ingen kompis är riktigt inloggad :P | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:59 | |
![]() | tjolahopp tjolahej! :) Nu är det matpaus! Fick ett ryck och började byta rum... flyttar allt till ett rum på nedervåningen istället :D ja... flytta sängen blir sista projektet... får se när det blir av! Hej farbror Rem :) din text till Robban... me like! :D *kram* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:14 | |
![]() | Haha, byta rum? Önskar jag kunde göra detsamma ;) 1 h och 31 minuter kvar till dansen. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:14 | |
![]() | Börjar på allvar tro att vi är systrar Elle. Jag får också alltid såna där "möblera-om-ryck" när jag varit hemma sjuk ett par dar. Det är som om extraenergin måste få utlopp. Ska snart ge mig iväg till en av mina sisters-in-real-life och inviga hennes widescreentv med hockeymatch. :) Och så ser jag fram emot morronkvällen när det är dags att ge sig ut och dansa lite. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:17 | |
![]() | Yeehoo syrran! Det låter som om du kommer få en finfin kväll :) Jag ska ägna kvällen åt att fortsätta städningen/flytten... och så ska jag baka en sockerkaka också tänkte jag :) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:17 | |
![]() | Mm, sockerkaka, kan jag få smaka? :D | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:17 | |
![]() | Möblera om är kul ju :) Ha det så trevligt på dansen, Erikous! Kramar till alla - en speciell kram till CS som fyller år och Elle som orkar med oss alla plus jobb och häst. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:19 | |
![]() | Hoppas på två finfina kvällar framöver! I kväll blir det ju det, i morron är frågan om "rätt person" kan göra det till finfinfint :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:19 | |
![]() | oo moster mommes va go du är! Men jag förstår inte varför det skulle va så jobbigt att orka med er? Ni är ju fantastiska allihop och livar upp mina dagar :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:20 | |
![]() | Jag håller tummen för din fredag då syrran :D | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:24 | |
![]() | Tell me how I suppose to be without no aair... | |
| remvanrijn | 2008-09-25 18:29 | |
![]() | Flytta till nedervånngen Elle.. är detta 1a steget i din psykologiska förberedelse på att flytta ut.? Du komer ju närmare ytterdörren ju.. var rädd om ryggen ! | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:32 | |
![]() | Snart är den häärliga helgen här :D Yippie | |