Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 15:53 | |
![]() | Mysigt, ju. :) | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:01 | |
![]() | Nja. Jag saknar snön. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:08 | |
![]() | Det gör verkligen jag också! | |
| hfranke | 2013-12-16 16:10 | |
![]() | Jag har en brösthistoria som är säkert 20 år, men som fortfarande orsakar skratt i vårat gamla gäng. Min kompis Ulf har en mamma som jobbade på dagis, en mycket liten och tunn människa. Hon var med barnen på badhuset, och en av pojkarna tittade på henne i duschen. Så säger han plötsligt : Maj, vilka pyttesmå tuttar du har! Maj såg väl inte helt nöjd ut, och pojken kom nog på att det kanske inte var snällt sagt. Han tänkte en stund, och för att sen komma med något positivt omdöme om ovan nämnda bröst, säger han med ett stort varmt leende : Men Maj, dom är långa! | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:13 | |
![]() | Haha, åhnej vad hemskt! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:15 | |
![]() | Haha. Min kompis har två grabbar som är väldigt förtjusta i mig. När hennes yngsta var fem år skulle han beskriva mig; "Sol är jättecool! Hennes hår växer bara på en sida och hon har så stora tuttar att man nog kan sitta på dem." | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:19 | |
![]() | Min erfarenhet av barns bröstkommentarer är enbart positiva. Den bästa är ändå av exets son: "Vilka tjocka tuttar du har, Ina! Min mamma har inte tjocka tuttar, hon har bara tjock rumpa!". Självförtroendestärkare ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:20 | |
![]() | Hahaha | |
| hfranke | 2013-12-16 16:24 | |
![]() | Sitta på dom! :) åh vad han ska ha tyckt att dom var fina och bra! Han tänkte nog att det skulle bli alldeles mjukt och skönt, lite som en saccosäck liksom. Bara sjunka ner och ha det gött! | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:25 | |
![]() | Men haha, vad roliga ni är | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:28 | |
![]() | Jo, lite som en saccosäck är de allt även om de nog knastrar mindre. Bra liknelse, hfranke. | |
| hfranke | 2013-12-16 16:30 | |
![]() | En gång när unga fröken var sjuk, hon var väl runt tre år, eller vi var nog sjuka båda två... Ja hur som helst. Jag hade ett par röda mysbyxor på mig, såna där gamla trötta, med nästan ingen resår kvar i midjan. Man fick dra upp dom långt, och stoppa ner tröjan för att dom skulle sitta uppe. Hon tittar milt på mig och säger med beundran i rösten, till mig när jag står med sidan vänd mot henne: mamma, vad du är snygg. Jaså tycker du det, säger jag lite förvånat. Jaa, säger barnet (och då ser jag att hon har blicken riktad mot rumpan och magen), du är liksom....lika tjock fram som bak. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:31 | |
![]() | Hahahaha! | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:31 | |
![]() | Det förklarar ju varför barnen kivas om att få sitta i knä när man läser sagor - de får ju två perfekta, mjuka huvudkuddar att götta ner sig mellan! Vilka svin de är! | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:32 | |
![]() | Eh... kallade jag just mina bröst perfekta? Jag ska nog gå och se en film eller nåt istället! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:33 | |
![]() | Nix, du sa att kuddarna är perfekta. Rent tekniskt, alltså. ;) | |
| fulsnack | 2013-12-16 16:34 | |
![]() | Åh, haha, jag dör lite av fröken hfrankes kommentar! Okej. NU blir ni av med mig. Hej. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:35 | |
![]() | När min grabb gick på dagis bad hans fröken (det hette inte pedagog på den tiden!) honom gå hämta hennes tofflor som hon lämnat i det andra rummet. Hans svar; "Det kan du göra själv. Du är inte invalid." Ummm.... | |
| hfranke | 2013-12-16 16:36 | |
![]() | Alla bröst är perfekta! Det tror jag att de flesta killar håller med om. Innehavaren av dom kan vara av en avvikande åsikt, men mina är det då aldrig nån som tyckt nåt annat om än att dom är perfekta. Och dom har ändå varit med en stund och slitits med åren. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-16 16:38 | |
![]() | Jag hade en kille som ville att jag skulle reducera mina. Jag tror det jag minns bäst av min tid med honom är hans kommentar i samband med det. Han är förresten historia, bara så att ni vet. Han sa; "När du tar av dig bh´n är det ju bröst överallt!" .. och lät inte så glad över det. Pucko. När han tog av sig tröjan var det mage överallt men inte fan bad jag honom fettsuga sig för det. | |