Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| broccolisaur - Ej medlem längre | 2009-01-27 13:09 | |
![]() | Jag retar mig på folk i klassen som inte bara kan sitta och lyssna under lektionerna utan måste avbryta läraren stup i ett för att komma med något skitdåligt exempel eller bara försöka visa hur duktiga de är genom att påpeka något helt uppenbart. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 13:23 | |
![]() | Broccoli: Hoppas du är strataeast. Han störde sig också på det, liksom jag. Särskilt när det märks att de läst i kurslitteraturen det de frågar eller påstår, men låtsas att det kommer från dem själva. | |
| broccolisaur - Ej medlem längre | 2009-01-27 13:39 | |
![]() | Nu dumförklarar jag väl mig själv, men.. strataeast? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 13:43 | |
![]() | Det är namnet på en fd medlem. Jag hoppas alltid han skall dyka upp igen, han var klipsk och rolig och retade sig på samma saker som jag. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 13:59 | |
![]() | Retar mig på läkare, försäkringskassan och alla andra som inte fattar att jag inte kan jobba för min arm är åt helvete... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:01 | |
![]() | Usch. Då retar jag mig på din arm, den glömde du. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:04 | |
![]() | Jag retar mig på armjäveln som aldrig blir bra... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:08 | |
![]() | Väntar du på operation? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:10 | |
![]() | Nä, så långt ska det inte behöva gå, har "bara" ett inflammerat muskelfäste som gör ont som aset och vägrar ge med sig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:11 | |
![]() | Okok, då äter du förstås Voltaren? Ja, det suger att ha ont. Man blir helt överkänslig av smärta och känner inte igen sig själv riktigt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:13 | |
![]() | Äter naproxen och alvedon forte, till ingen nytta, voltaren har jag redan testat, inga värktabletter hjälper öht.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:16 | |
![]() | Men du, det finns många olika aktiva substanser i värktabletter så du borde testa vilken som passar just dig bäst. När jag hade extrem tandvärk (jag kunde inte sova ens en timma och var tvungen att äta isglass hela tiden) så hjälpte inte rävgiftet citodon någonting, men dexofen (ett annat rävgift) gjorde det däremot. Har du kollat flera olika? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:18 | |
![]() | jo, några st, kommer inte ens ihåg alla, men får väl kolla med läkaren nästa gång jag ska dit efter ytterligare något nytt. | |
| -Flesh- | 2009-01-27 14:45 | |
![]() | retar mig på folk som kör 30 på 50 väg. människor som man måste förklara allt för. människor som måste vara i centrum och överröstar alla andra. etc etc. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:51 | |
![]() | Självcentrerade människor suger musten ur en. Problemet är att de blir ännu jobbigare när man (av trötthet) försöker nonchalera dem. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:51 | |
![]() | Ond_Kanin, prova akupunktur hos sjukgymnast eller kiropraktor. Vet att inflammationer kan vara ömma som ögat och begränsa rörligheten. | |
| pion ekrot | 2009-01-27 15:05 | |
![]() | "Har ni fest eller?" Ha ha ha. Jag retar mig på att jag inte bara fick vara i min superlugna sinnesstämning igår utan att få konstig respons. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:06 | |
![]() | :) Varför fick du inte det? | |
| pion ekrot | 2009-01-27 15:09 | |
![]() | Jag vet inte, de runtomkring mig blev lite lätt störda och oroliga. Igår var det spelning, och då ska man förstås vara lagom hysteri-happy, annars måste man vara djupt deprimerad eller sektmedlem eller nåt sånt. *överdriver* | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:13 | |
![]() | Jo, jobbigt när det är ett glapp mellan hur man känner sig och vad som förväntas av omgivningen (eller vad man tror förväntas av en). Om glappet är för stort så struntar man ju ibland i att göra saker som man egentligen hade velat att göra - men på sitt eget sätt. | |