Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 100 |
Mobilspel
| Pågående | 19 874 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stabilt | 2009-04-10 00:16 | |
![]() | Vadå vettigt inlägg.................de t svenska rättssystemet är ett flatskratt............... jag har en bror som blev misshandlad och vad fick han för det ingenting | |
| stabilt | 2009-04-10 00:19 | |
![]() | Allt blir väldigt flummigt................. ...eller hur. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:19 | |
![]() | Jag menar det,Mouche. Har man inget vettigt att skriva ska man låta pennan vara ifred. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:21 | |
![]() | Lite faktiskt jaap. Men det är klart att det är enkelt för svensson att sitta och läsa aftonbladet och bilda sig uppfattningar om rätt och fel, medan det faktiskt finns människor som kände offren som nu sitter och undrar vad som egentligen hände och om det är sant att polismördaren A.Ö är en "folkhjälte" i Sverige | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:23 | |
![]() | Är det någon som borde hålla sig "neutral" i ärendet så är det ju just statsministern, som istället går ut i tv och säger sig ha haft "hemliga" överläggningar privat med Schwarzenegger! Det är ju så man baxnar! Åter igen; inget personligt om A.Ö. Hon skall vara glad att få komma hem och att hennes fall blev så prioriterat att kriminalvården t.om. tyckte att det motiverade privatflyg hela vägen hem! | |
| stabilt | 2009-04-10 00:25 | |
![]() | vadå folkhjälte hon har verkligen avtjänat sitt straff.................du vet inte när du drabbas det kan vara ditt barn din systers barn man har inget löfte på morgondagen..........tänk efter och var lite ödmjuk | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:29 | |
![]() | stabilt: vem pratar du med? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:29 | |
![]() | och vem pratar du OM? | |
| Snoosy | 2009-04-10 00:32 | |
![]() | Minta,, ja med det var skönt att höra att det jag trodde mig ha hört för många år sen stämde då. Att hon skyddade sin pojkvän. | |
| Snoosy | 2009-04-10 00:32 | |
![]() | *men | |
| Snoosy | 2009-04-10 00:33 | |
![]() | stabilt, jag hålelr med dig.. jaap, SLuta tjafsa i onödan. Puss puss | |
| stabilt | 2009-04-10 00:36 | |
![]() | oj oj ni snackar om privatflyg............... hur många invandrare har inte fått privatflyg....hur många invandrare har det inte daltas om......hon avtjänat 28 år i ett fängelse...jag pratar om det svenska systemet | |
| stabilt | 2009-04-10 00:37 | |
![]() | puss puss Snoosy | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:38 | |
![]() | snoosy, jag är som sagt humanist och är generellt emot hårda fängelsestraff. Jag förstår inte vad det är så skönt med att hon skyddade sin pojkvän som sköt i hjäl två personer, varav en polis som han sköt i bakhuvudet med flera skott!? Skönt att hon inte avfyrade skotten, utan "bara" försökte skydda honom genom att göra något så korkat som att ta på sig skulden?! Nåväl, ni som säger att det är för mycket snack om det här. jag är benägen att hålla med, och jag tar mitt ansvar för min besatthet med det jag inte förstår: Hur har regeringen prioriterat detta, och hur ser uppgörelsen egentligen ut?! Förstår regeringen hur provocerande deras agerande är för t.ex. familjernas anhöriga; att hon förhandlas loss på högsta politiska nivå och sedan flygs i privatjet hem till sverige!? Vad jag hört, och enligt artiklarna jag länkade till, så hade paret Cox/Östberg en självmordspakt, men att det bara var Cox som fullföljde den. | |
| stabilt | 2009-04-10 00:39 | |
![]() | Man vet aldrig när man drabbas och det ska ni veta när du drabbas har du inte något att sätta emot. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:39 | |
![]() | stabilt, jag förstår inte ett jota av vad du skriver. Vadå "hur många invandrare har inte fått privatflyg?" Sen när chartrar kriminalvården på rutin privatflyg för att transportera låg-riskfångar? Eller vänta, är A.Ö högriskfånge!? Hur skall vi ha det | |
| stabilt | 2009-04-10 00:40 | |
![]() | dudeniro du verkar vara insatt...eller | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:41 | |
![]() | Du mena när jag drabbas av att en anhörig begår ett brott, eller att min fru får spel, jackar upp sig på syra och bestämmer sig för att skjuta någon? Självklart inte, jag är humanist. I mina ögon så har A.Ö avtjänat sitt straff. Men det vore etnocentriskt att sätta sig över kaliforniens intresse, vilket fram tills detta konstiga har varit att INTE ta hänsyn till A.Ö:s önskemål. Läs dessutom artikeln jag postade för lite perspektiv från de som berörs på plats | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-10 00:42 | |
![]() | har ju bättre koll än att spekulera hej vilt i alla fall, stabilt (med undantag då för min spekulation om att utlämnandet av A.Ö i själva verket är någon form av uppgörelse på politisk nivå) | |
| stabilt | 2009-04-10 00:43 | |
![]() | make my day..................du vet inte ett dugg... du vet inte vilket förhållande jag har med A.Ö | |