Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 19 675 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:40 | |
![]() | haha... jag e helt förundrad över att wiggen inte visat sig tidigare i forum... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:42 | |
![]() | Kafountine: Vill man inte ha någon i det långa perspektivet, hamna inte i säng alls. Enklast så. Förstår du nu? Med "inte vilja snacka före", så menade jag snarare vilken sorts man jag tycker är attraktiv. Och tycker jag någon är attraktiv, då blir jag också kär... Och sen har 6-7 år passerat. | |
wiggen83 | 2008-12-06 22:43 | |
![]() | Det finns alltid en stor mängd olika typer av män du möter på krogen! En del vill bara ha sex, en del vill prata om sex, en del vill både och.. Jag är en som vill prata om vilka vi är, sen ta lite tid och fundera hur vi skulle funka som ett par (enskillt), och sen ta det som det kommer.. *jag vet att det jag beskriver inte ens ligger inom mina egna ramar.. men jag vet ingen ram jag faller in i! | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 22:44 | |
![]() | Jo Budalv, det kanske det var. Hur sjutton ska man ha koll på 500 kommentarer, där vi har fått kurs i raggningrepliker, svängt från raka, enkla knull, till passionerade engångsligg och love, peace and understanding . . . Nej, nej, min hjärna bubblar snart över. Dessutom så snackas det skit om tråden i giraffen och jag fick slå näven i bordet där. De tycker att det ännu är en vuxenfjanttråd som har dykt upp. Hallå där kära ungdomar, vakna, detta är livet!!! *börjar få träningsvärk i fingrarna och hjärtat bultar* | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:45 | |
![]() | Wiggen: Jag kan inte skilja på passion och erotik, det har du rätt i. Som jag ser det upplever man båda de sakerna bäst i en långvarig relation, när man är helt avslappnad med någon. | |
wiggen83 | 2008-12-06 22:47 | |
![]() | okej, jag kan medge att vi frångått ämnet till en stor del, men ämnet i sig är ju i allra högsta grad relevant! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:47 | |
![]() | *asg* Det snackas skit om tråden i giraffen... HAHA låt dem snacka... giraffen är en fjanttråd i sig :P (ojsan, sa jag det där?) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 22:47 | |
![]() | Ok. Nu hoppas jag bara att formularW kommer snart med sitt formulär. Då kan jag ta med det till krogen och göra snabba intervjuer innan jag tackar ja till en öl. Det gör det lite enklare, effektivare och jag kan gå vidare till nästa om han inte passar in. Eller så skriker jag rakt ut när jag går in på krogen: "Alla som vill knulla på toan ikväll, dit nu!" och de som blir kvar kan jag börja prata med . . . :-) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 22:49 | |
![]() | Upplever man även passion och erotik efter 13 år????? Sylvia! | |
wiggen83 | 2008-12-06 22:50 | |
![]() | Sylvia: Helt rätt, klart att man i en långvarig relation låter dom båda spela tillsammans.. men hur ska man ( som jag efter en sex-årig relation) kunna separera dom både typerna? Personligen har jag inte problem med det, men jag vet många som har det.. och jag har nyligen börjat förstå deras problem.. | |
eric1971 | 2008-12-06 22:53 | |
![]() | kaoufontine: inte en suck, då är det mer gammal vana... | |
wiggen83 | 2008-12-06 22:53 | |
![]() | kafountine; klart att man gör i ett lyckligt föhållande! om du inte känner det så kan jag kanske hjälpa dig,,, =) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:56 | |
![]() | Kafountine: Det vet jag inte, har inte provat 13-åriga förhållanden än. Men om man nu inte gör det, vad föreslår du att man skall göra åt saken? Wiggen, jag menar bara att man kan känna/tänka efter lite. Alltså för sin egen skull, så att man slipper spendera en natt med någon som inte hälsar på en nästa dag... | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 22:57 | |
![]() | *hjärtat bultar ännu mera* eric1971: Det var det jag anade. Wiggen: Ja, som sagt en ängel från himlen . . . Kafountine: Det är äktenskapsrådgivning som gäller! | |
wiggen83 | 2008-12-06 22:59 | |
![]() | kafountine: tack så mycket.. det är du med, det lilla jag har förstått om dig! =) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 22:59 | |
![]() | Men herrgud, människa, du menar väl inte att du är gift? | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-06 23:00 | |
![]() | kafountine: Det som förvirrar dig i den här tråden är att du blandar ihop två saker: Vilka raggningsmetoder vi står ut med och Hur vi vill ha det. Jag har skrivit om vad jag tycker minst illa om, dvs någon som kommer fram och juckar på benet. Den kan man ju sparka bort lite försiktigt. Värst i mitt tycke är de som kommer fram och pladdrar i syfte att upprätta fysisk kontakt. Såna måste man snacka sig av med och det kan ta längre tid. Det har ju inget att göra med hur man vill ha det, personligen vill jag inte ha något alls. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 23:05 | |
![]() | Ska nog sova nu och drömma sött om er alla och era kommentarer. :-) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 23:07 | |
![]() | Sylvia: Har jag chockat dig nu? ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-06 23:08 | |
![]() | Nja, men jag tror nog att det är i högsta grad dags för äktenskapsrådgivning. Ta med dig tråden i utprintad form så kan ni börja nysta i vad du saknar i ditt förhållande... :) | |