Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 19 585 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:26 | |
![]() | Jeppe-m, Hårdaste killen i klassen har just utökat sin cykelstöldskarriär med att börja sälja hasch till mellanstadieelever. Det blir en fyra för bilden, en femma om du har kniv. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:26 | |
![]() | Alexandra87, nej, hemsk bild, en etta, börja om. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:27 | |
![]() | Magga, du ser ut som du ska börja gråta, kanske för att ditt ansikte är på väg att sjunka ihop? Bildens perspektiv är märkligt men nyanserna och konstrasterna är bra. Jag tycker du ska ta en ny bild med liknande ljus och färg men försök att _inte_ äta en hel citron precis innan. Det blir en trea. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:27 | |
![]() | plottra, du ser ut som en kommunalpolitiker, kan säkert distrahera motståndare, men vill man nåt mer lockar man fler flugor med honung än vinäger. Påminner om nån tant jag såg på TV som ville förbjuda nåt, jag minns tydligt att jag blev upprörd. En tvåa får du. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:29 | |
![]() | Hallonpuss, snäll? Fel tråd. Bilden är väl inte alltför hemsk, kanske en femma, men du borde göra nåt åt håret. Glasögonen sitter för högt, som om du i desperation flyttat upp dem för hårdhänt efter att de för femtionde gången halkat ner igen, ett tips för sinnesro är pensionärssnören till bågarna, hade du haft en sån säkerhetslina hade säkert leendet sett mindre ansträngt ut. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:30 | |
![]() | Lindasabina, man undrar lite vad du tänker på, du har halkat upp lite högt i bilden, flinet talar sitt tydliga språk, tror jag? Bilden är en sexa och ialla fall inte tråkig, bra att våga ha lite profil med den snabeln, all heder åt dig, näsor är som sagt underskattade tillgångar i den mån man har dem. Ska man klaga på nåt är det kinderna, men i det här fallet stör de inte så mycket. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-14 04:30 | |
![]() | Chillybabe, den här bilden tar inte riktigt vägen nånstans, känns som om du inte vet om du ska försöka se eftertänksam eller avspänd ut. Intetsägande bild, men ljus och färger funkar bra. En fyra får det bli. | |
Margana | 2009-01-14 08:07 | |
![]() | 04.30 sover du aldrig? ;-) | |
P-Rat | 2009-01-14 08:32 | |
![]() | Verkligen skärpt att hinna med 13 personliga kommentarer på sju minuter vid den tiden på morgonen... Lite sömn måste han ha fått... | |
marcus_aberg - Ej medlem längre | 2009-01-14 08:49 | |
![]() | haha roligaste tråden på länge! go Ordgräwaren! | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-14 08:56 | |
![]() | Ja elaka kommentarer om andra brukar gå hem hos de flesta. Det är underhållning på hög nivå.. | |
Dyslekso | 2009-01-14 09:24 | |
![]() | Hehe. Ja, alla andra trådar är rätt lama i jämförelse med den här. | |
Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-01-14 09:27 | |
![]() | [x] personlig kommentar [x] tiogradiga skalan Roligast av allt är alla som vilt byter bilder och de nya nick som iaf aldrig jag sett i nån annan tråd :P | |
ANDERStG | 2009-01-14 09:29 | |
![]() | Men lider inte spontaniteten och konstnärsskapet av att sätta det i system på det här viset? För ett tag sedan fanns det ett forumtroll som gjorde exakt ett inlägg i de trådar h*n deltog i, och det var högklassig underhållning. Det här känns lite som en utförsäljning. | |
Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-14 09:30 | |
![]() | det lustiga är att oordis snodde idén av mig när jag kommenterade en bild där han "försökte se farlig ut" hittar inte länken nu men jag tar åt mig äran här | |
JuicyM | 2009-01-14 09:32 | |
![]() | [x] personlig kommentar [x] tiogradiga skalan | |
pion ekrot | 2009-01-14 10:15 | |
![]() | Ja, det påminner lite om den "elake" kocken i Seinfeld. :) Ordis, du fallerade helt på ditt senaste omdöme om min bild. Jag ser ju lika gladkäck ut som Carola och Lotta Engberg tillsammans, iallfall om man jämför med den första. Jag tror du kan bättre. | |
chillybabe | 2009-01-14 10:33 | |
![]() | hahaha åkte bil, så jag visste inte vart jag skulle ta vägen någonstans ;) du är söt du ordbajsaren.. ;) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-14 10:51 | |
![]() | Ordis, min dag börjar med galna skrattattcker och kaffet på fel ställe. Både son och totalt datorointresserad make har varit här och beskådat dina kommentarer. Det heter förresten senilsnöre, det där man fäster i glasögonen för att veta var man har dem. | |
tilduskan - Ej medlem längre | 2009-01-14 11:16 | |
![]() | ehum ny bild igen å mot bättre vetande.. [x] personlig kommentar [x] tiogradiga skalan | |