Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 575

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tess 082009-02-11 19:13
Antal inlägg: 18003

Jag menar väl att det är ganska omöjligt att INTE ha speciella rum för de som spelar BÖJ eller IT.... Så däför anser jag att det inte går att jämföra...

Truckas - Ej medlem längre2009-02-11 19:14
Antal inlägg: 135

Tess, vad har du emot oss klassiker?

Truckas - Ej medlem längre2009-02-11 19:16

Ett skitproblem som borde ha varit löst för länge sedan. Det är väl för fan bara att vika ett rum för klassikerna.

Tess 082009-02-11 19:16

Jag har inget emot er, men jag tycker att det ibland blir lite mycket tjafs om detta önskade rum....

Jag tycker att tex jämförelser med att IT har eget rum är lite snedvridet då det är ganska knepigt att få till det annars....

Tess 082009-02-11 19:17

Jag har absolut inget emot dig, Emerson!! Borde du veta ;-P

Lättlurad - Ej medlem längre2009-02-11 19:17
Antal inlägg: 134

Så sant Tess. Men... IT-rummet drar typ 25 spelare i snitt. Max.

En grej till av värde; det finns en hel del här på sajten som IRL-spelar och som tävlar tom. För dem är betapet kanske något mer än ett tidsfördriv eller chattstuga. Det är en kanonfin träningsmöjlighet.

Jag säger igen; vore det en svårighet att göra ett klassikerrum så skulle jag förstå varför "ledningen" nekar. Men... Det skulle tom lätt kunna fixas ett ytterligare rum så behöver man inte ens nagga på de redan befintliga.

Och Tess... varför är du så arg?

Tess 082009-02-11 19:18

Jag är inte arg för fem öre, Hur kan du tro något sånt?

Truckas - Ej medlem längre2009-02-11 19:19

Musen, sicken succé.

Lättlurad - Ej medlem längre2009-02-11 19:19

Du låter arg. Nästan... hatisk. Precis som att ett klassiskt rum skulle förstöra ditt spel och forumande. Skulle det det?

Tess 082009-02-11 19:22

Nej! Men jag tror att du får förklara dig lite...
Vet inte riktigt hur du kan läsa ut att jag är arg eller hatisk..
Skriver i tråden enbart för att jag ledsnat lite på alla 'uppmaningar' så fort man är i ett rum och ska spela och på att det i princip är samma sak som skrivs om och om i denna tråd.

Om det blir ett klassisk rum eller inte kvittar mig faktiskt....

Mouche - Administratör2009-02-11 19:22
Antal inlägg: 24193

Jag vill gärna ta upp just det här stycket av Zagg's inlägg:

"Men att göra något för dem som redan finns här, som brinner för det, tävlar och spelar IRL, som dessutom varit en del av framgången med den svenska siten, det är ointressant."

Jag tror att få av oss spelare inser hur mycket jobb och tid ägarna till sajten lägger ner på att utveckla Betapet och göra sajten ännu bättre och ännu mer rolig att besöka för oss spelare.
De har sina ordinarie jobb och sköter allt detta på fritiden och detta för att vi ska kunna vara här och spela och ha trevligt tillsammans, kostnadsfritt.
Tycker någon verkligen att allt det arbete som ägarna lägger ner på att förbättra/utveckla Betapet verkligen tyder på att de är "ointresserade" av någon/några spelare här?

Alla spelare är en del av framgången, inte bara några få, och alla är lika välkomna, betyder lika mycket och uppskattas lika mycket.
-----

I dagsläget finns inga planer på ett speciellt avsatt rum för Klassikerspel.
Beslutet är fattat av ägarna själva och därför inget som kan ändras av någon av oss besökare.

Mouche

Truckas - Ej medlem längre2009-02-11 19:24

Men Tess, jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan bli irriterad för en sådan sak. Hell, jag brukar knappt kolla i chattfönstret när jag är inne i ett rum.

Tess 082009-02-11 19:26

Kanske beror på att jag är läskunnig...? ;-P

Nej, men det är väl så att man sitter och slöläser när man väntar på spel... och egentligen blir jag väl inte irriterad, mest lite less eller nåt... typ...

Bamsegrogg - Ej medlem längre2009-02-11 19:28
Antal inlägg: 63

Men Mouche. Så det är av tidsskäl admin. inte kan lägga till en underrubrik till papegojan som ger spelare en hint om att de framför allt hittar klassiska spel i just det spelrummet.

Truckas - Ej medlem längre2009-02-11 19:30

ETT rum av NIO vikt för äkta Scrabble, är det verkligen för mycket begärt? Halvsjukt detta...

Lättlurad - Ej medlem längre2009-02-11 19:33

Jag tror ingen som är på den här sajten är annat än jättetacksamma för att den finns! Jösses - den har ju räddat mitt liv :p

Men... Det handlar inte om att göra något oöverstigligt, eller hur? Bara en vänlig önskan om ett rum som funkar för minoriteten. Precis som IT-rummet.

Tess; Om det inte är för att det här med önskan om ett klassiskt rum är rent av fruktansvärt för dig (för vad kan några uppmaningar i övriga rums chatter bekymra i allt annat snack??), så förstår jag inte varför du lägger ner så mycken tid att kommentera. Därför ser jag dig som (onödigt) upprörd och arg.

zagg - Ej medlem längre2009-02-11 19:33
Antal inlägg: 298

OK, jag får böja mig för samma argument som tidigare, att det inte finns tid... suck. Det är inte tiden det är frågan om, eftersom ni ägare efterslyser nya idéer med mera.

Bamsegrogg - Ej medlem längre2009-02-11 19:36
Antal inlägg: 63

Nä detta känns igen från Odin i tidigare trådar. När argumenten tryter känns det som att nåt slags martyriskt filter läggs på diskussionen. Vi är tacksamma! Men tidsåtgången för detta lilla tillägg kan väl ändå inte vara ett relevant argument till varför rummet inte blir av, så varför dra upp det nu Mouche?

Tess 082009-02-11 19:39

Du får se mig hur du vill, Lättlurad. Jag kan ju inte rå för att du missuppfattar trots att jag förklarar.... Och inte lider jag av att du missuppfattar mig.

Jag är inne i flertalet rum och känner jag att jag vill säga något så gör jag det. Om du nu reagerar så starkt bara för att jag inte har samma inställning som vissa här så är det ok för mig.
Jag har INTE EN ENDA gång skrivit att jag inte tycker att det INTE ska finnas ett klasiskt rum Jag har mer bara tyckt att man inte kan jämföra med de rum som har andra ordlistor.
Iofs har jag reagerat på att tråden ligger under snack då det (för ett tag sedan) var flertalet som ville ha ratingindelade rum... de hänvisades och flyttades till flicken Support...

Lättlurad - Ej medlem längre2009-02-11 19:44

Jag förstår ändå inte ditt engagemang.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?