Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:17 | |
![]() | ge mig mera :) | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:17 | |
![]() | Ha ha - kallar du det där påhopp. Du behagar att skämta. :) Det verkar mer vara din stil att köra med påhopp. Redan på sidan 8 så börjar du spotta ur dig påhoppningsanklagelser. Du verkar ha utnämnt dig själv till någon slags forumpsykolog i de "svagas" tjänst. -- OCH, VEM tvingar dig till att debattera och hoppa på folk MiniLudd? Spökdjävulen på din vänster axel kanske? ;D Har den horn också? ;D -- | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:19 | |
![]() | __1__ 2010-10-14 18:31 Spökälskare Kallar du folk som är intresserade av andlighet. Arrogant? Ja. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:21 | |
![]() | :) Nu tycker jag att du ska lugna ner dig några hekto. Det är många som verkar älska spöken i den här tråden - inget konstigt med det. | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:24 | |
![]() | __1__ 2010-10-14 22:37 "Till er som träffar gamla döda släktingar stup i kvarten säger jag bara... ...starta alltid dagen med ett haldolleende." = arrogant. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:27 | |
![]() | :) Det stämmer - om man träffar sina döda släktingar så är risken att man drabbats av en psykos ganska stor - och då bör man ta Haldol eller någon motsvarande antipsykosmedicin. | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:28 | |
![]() | __1__ 2010-10-17 09:57 "Dracena du har en behjärtansvärd ambition, men den ger också en känsla av att du har gjort dig till en godhjärtad riddare på uppfostringsuppdrag i Betapetforumet. Om man är lite elak så luktar det faktiskt lite hybris om ditt inlägg. Mishizaki följer upp på samma tema och kräver ansvar för att sprida uppenbara dumheter. Jag skulle inte gå så långt att påstå att det egentligen är skadligt, i praktiken så har det nästan ingen betydelse om man tror på vättar, gång på vatten eller världsomspännande konspirationsteorier. Man kan kanske riskera att göra av med lite pengar, kanske blir man lite mer mörkrädd och möjligtvis börjar man undvika att kliva på A-brunnar. Men mer än så är det knappast. Har man anlag för att utveckla en paranoid schizofreni så har det knappast någon betydelse somatisk vad man har läst i en sån här forumtråd. Däremot är det kul att läsa allsköns dravel. Så jag uppmanar återigen alla vidskepliga i tråden att skriva fler inlägg, för mig har det ett högt underhållningsvärde" = trevlig läsning från början till slut, eller hur __1__? Som sagt, du har en skön debattstil. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:29 | |
![]() | :) Det sista stycket var faktiskt lite arrogant, det erkänner jag - men någon pudel kommer jag inte att göra. Allt annat i inlägget var "on topic" | |
| Måns_E | 2010-10-17 12:33 | |
![]() | Äh, _1_ har inte sysslat med några påhopp, att säga att folk är tossiga och borde ifrågasätta strunt är inte att komma med påhopp. Lite raljerande förövrigt är ju bara roligt, så länge det inte går till överdrift. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:37 | |
![]() | :) Måns - alltid skönt med lite "back up" | |
| blue_moon | 2010-10-17 12:38 | |
![]() | ___½___ :( | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:40 | |
![]() | __1__ 2010-10-15 08:27 "Nu kliver jag på bussen till Samhall, nog för idag, jag har skickat ett meddelande till alla i tråden via telepati, så kolla omedelbart eran röstbrevlåda, det är viktiga nyheter. " OM dina skämt skulle kunna uppfattas som välvilliga så vore det helt ok, men ditt genomgående sätt har varit att förlöjliga, och det är trist. Pion ekrot skrev och berättade en seriös händelse, vilken du kommenterade med följande: __1__ 2010-10-15 08:28 "Skönt kille, han med näckendrömmen, blev det något, med tanke på vilken skön raggstil han använder." | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:43 | |
![]() | __1__ 2010-10-15 08:44 "Det finns visst bevis på att spöken finns! Eftersom Haldol fungerar mot spöken så finns det bevisligen spöken!!!" Det kommer mer... | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:47 | |
![]() | __1__ 2010-10-16 14:42 "Lol... Hela den här tråden är underbar - jag skulle vara tacksam om skeptikerna kunde hålla truten så att vi fick plats för fler sköna godnattsagor. Man behöver egentligen inte överbevisa uppenbara dumheter. ••• starta alltid dagen med ett Haldolleende•••" | |
| Tompas syrra - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:48 | |
![]() | Du frågade efter citat __1__, säg till när du tycker att det räcker. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:48 | |
![]() | ___½___ Om jag visste att man kunde göra sådana där halvtecken så hade jag tagit det namnet. :( Blue Moon. Jag spanade in ditt länktips. Kul läsning! Läste om en kille som tror att han är besatt av en demon - den är riktigt otäck - bra mycket värre än allt vi läst i denna tråd, jag började osökt att tänka på den där killen som tog livet av sig på FB. Det är inte ofarligt att använda forum för att diskutera sina mentalasjukdomar. Alla kommentarer är skrivna i bästa välvilja - ingen är arrogant, rabiat. eller raljant. Den avslutande kommentaren: "Jag tror (är faktiskt säker) att det är en(eller fler) ande du har med dig." så blir till och med jag en smula rabiat. overnaturligt.ifokus...Fo rumGroup | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 12:52 | |
![]() | Tompa - nu får du lägga ned. Inget av det du skrivit har varit något påhopp, och jag tycker verkligen inte att du behöver gå andras ärenden än ditt eget. Principen att man får svara för sig själv är rimlig. Du är uppenbart en känslig själ - vilket säkert är bra på många sätt - men det gör inte din känsla av att jag hoppar på folk sannare för det. | |
| le-lou | 2010-10-17 12:55 | |
![]() | Leopardhonan - Aktiv medverkan är inte nödvändig för att en duktig cold reader ska få fram information av en sitter. Din kompis behövde inte ens säga bä för att Terry skulle kunna läsa henne. Det är just så duktiga coldreaders gör. | |
| blue_moon | 2010-10-17 12:56 | |
![]() | Sluta kalla henne Tompa - hon har uttryckligen sagt att brorsan inte är inblandad - det är nonchalans och översitteri! | |
| blue_moon | 2010-10-17 12:58 | |
![]() | Nej en skicklig cold reader som Terry Evans kan läsa av energier och energiminnen i nästan vad som helst, från levande varelser till föremål och byggnader. Utan hjälp av andevärlden? | |