Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Official_P | 2008-11-04 10:22 | |
![]() | Allt är ju mord, död och slakt på ett eller annat vis. Ska man vara hardcore ska man endast äta sådant som ej kastar en skugga. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:24 | |
![]() | lägg av! vad är det för "hej jag äter kött"-argument. ät vad ni vill men var medvetna om djuren! FÖR HELVETE dessutom blir man snygg smal och hälsosam som vegetarian | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:25 | |
![]() | *jag är bättre än er* | |
Official_P | 2008-11-04 10:26 | |
![]() | Jag äter inte kött. Endast egenfångad fisk och vid tillfälle skaldjur, så jag hoppas du kan ha lite överseende med mitt vilda matliv ;P | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:28 | |
![]() | official; ja, det går bra :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:30 | |
![]() | jag äter oxå fisk ibland, sushi osv. det är klart upp till var och en, men som ceckes sagt innan, varför ska vegetarianerna försvara sig jämt? man kan ju vara miljömedveten och värna om djur och rättvisa. men kött äter jag fan inte EW bara EW | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:09 | |
![]() | sylvia, trashie, patboone, osv: jag har blogg nu, kolla själv: här kan ni läsa: neoviolence.blogspot.com/ | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:25 | |
![]() | Jag stör mig enormt mycket på att det i nästan alla sammanhang där folk äter mat eller fikar tillsammans ska förekomma ett jäkla gnällande och neggigt tyckande om det man sitter och äter. För mycket fibrer, för lite fibrer, för onyttigt, för nyttigt, men framförallt så måste vi ju alla påminna oss till döds om att man faktiskt kan gå upp i vikt om man äter! Ät, var glad och håll käften. Amen. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:25 | |
![]() | Bra, hjärtat! Här skall läsas! :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:28 | |
![]() | Gariam, folk med en ansträngd relation till mat är alltid tråkiga att ha omkring sig. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:30 | |
![]() | Det blir fint det där, Ryssbrud. Nu skall bara jag sätta igång med mitt skrivande också, så är alla nöjda. | |
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-04 12:51 | |
![]() | "Ät, var glad och håll käften. Amen." "...folk med en ansträngd relation till mat är alltid tråkiga att ha omkring sig." <3 | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 18:20 | |
![]() | Retar mig att amerikanska bekanta till familjen tänker rösta på McCain. | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-04 18:34 | |
![]() | Sylvia, gläd dig åt att han och hans skogstokiga vicepresidentkandidat (som skulle få ta över eftersom McCain är typ 120 år gammal) är på väg att förlora. För övrigt retar jag mig också på alla som stör sig på vegetarianer. Samtidigt är det lite fascinerande. Jag kan liksom inte fatta varför det skulle vara provocerande att jag beställer vegetarisk mat. Jag har aldrig fördömt någons köttätande. Ändå får jag gång efter annan försvara att jag inte äter kött. Hur skumt som helst faktiskt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-04 18:44 | |
![]() | Då glädjer jag mig åt det, trots att det är fel tråd. Jag tycker man skall få äta vad man vill, och inte lägga sig i andras val. Har som köttätare upplevt moralmässande från vegetarian-håll. | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:59 | |
![]() | Visst finns det vegetarianer som mässar, men det är ändå märkligt att jag inte träffat en enda vegetarian som inte vid ett flertal tillfällen "attackerats" av köttätare. Men jag håller med dig (nu igen), ingen har att göra med vad någon annan äter eller inte äter. OK, jag har lite svårt för kannibaler, men annars. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:05 | |
![]() | retar mig på att sylvia ens har amerikanska "bekanta till familjen" hur går det ihop? du är väl en MAJORNA-brud born and raised in feskekôrka | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:10 | |
![]() | hehe köttätare blir ju så sura för de vet att vegetarianen har rätt! därför kommer de med idiotkommentarer håhåjaja människors feghet kan få dem att göra vad som helst ja se bara hitlers crew | |
BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:12 | |
![]() | att folk orkar reta sig på andra ens... bah! det retar jag mig på.... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:13 | |
![]() | jaja har du vaknat nu stavros? :) | |