Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 895 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2012-02-28 22:53 | |
![]() | Och Lady med! Hej:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 22:53 | |
![]() | VSK piskade Bajen duktigt ikväll. De spelade riktigt bra. Var kul att se dem leva upp på det viset. :) | |
-Delika-tess | 2012-02-28 22:54 | |
![]() | Haha, nej då, Solen :) Dessa känner vi!! Det är en bit bort, men jag hoppas vi kan åka. Minstingen är i alla fall helt inne på att åka :D | |
Lillstölla | 2012-02-28 22:54 | |
![]() | Bra det Lady:) Så antar att du har haft kul då:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 22:54 | |
![]() | Hej hej. :D Hur har dagen varit, Lill? Jag tycker du ska ta en ny bild pronto, faktiskt. Det är inte samma sak utan att se ditt vackra anlete... | |
Lill-IT | 2012-02-28 22:57 | |
![]() | Jo.. jag har jobbat och sen varit på apt. Pratat länge på telefon med min älskade moster har jag också hunnit med. Summa sumarum: en helt okej dag:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 22:58 | |
![]() | En bit bort gör det ju till ett extra stort äventyr, Tess. Speciellt för barnen. :) Stölla, det var skitkul att se matchen. Och jag träffade en hel massa människor jag inte träffat på fler år, vilket också var kul. I alla fall de flesta. En av dem kunde jag ha varit utan. Förstår inte varför människor man inte tycker om och som man vet att den hyser samma åsikt om en själv prompt måste vara så nyfikna att de inte kan avhålla sig från att komma fram och prata en hel massa plattityder och dravel för att kunna ställa förtäckta frågor. | |
-Delika-tess | 2012-02-28 22:58 | |
![]() | Skrev på FB om inbjudan också... Ironiskt att jag lyckades få till samma stavfel på båda :) PPPPPPPPPPPP! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 22:58 | |
![]() | En helt ok dag är en bra dag, Lill. :) | |
Lill-IT | 2012-02-28 22:59 | |
![]() | *fundilurar* Känner kanske vi också till vilka det är Tess? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 23:00 | |
![]() | Haha, såg det Tess. Valde dock att inte kommentera. Tänkte vara lite diskret och stava det rätt själv så skulle du nog se det. :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 23:03 | |
![]() | Hahahaha. Du är i särklass den mest nyfikna person jag någonsin träffat Lill! | |
Lill-IT | 2012-02-28 23:05 | |
![]() | Nähä??!! ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 23:05 | |
![]() | Jupp. Och det säger inte lite med tanke på att jag själv är oerhört nyfiken. ;) | |
Lill-IT | 2012-02-28 23:06 | |
![]() | Men jag får ju aldrig veta nåt.. bara för jag vägrar FB. | |
-Delika-tess | 2012-02-28 23:08 | |
![]() | SOlen- Jag är ju inte riktigt den som plir putt för sånt, så kommentera på du! Antingen har mina fingrar blivit betydligt snabbare än vad de varit eller så har min hjärna slappat till det. Händer oftare nu att jag stavar fel och kastar om bokstäverna. Måste ofta läsa igenom och ändå går vissa grejer "igenom" och det blir stavfel... Konstigt det där. (små enkla saker som ITNE, COH osv.. ibland även andra grejer) Har även insett att mina fingrar ibland TROR att jag ska skriva något och får till ett helt ord som jag INTE tänkt skriva... Lill- I'ts for me to know and for jo to fajnd aot :P | |
Lillstölla | 2012-02-28 23:08 | |
![]() | Lady: Ja, den sortens mäniskor känner jag till alltför väl. Men bra att du hade kul:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 23:08 | |
![]() | Allt händer inte på fejjan, Lill. Men jag erkänner glatt att man ibland har turen att få reda på en hel del där. ;) | |
Lill-IT | 2012-02-28 23:10 | |
![]() | Mäh! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-02-28 23:12 | |
![]() | Jag är rätt bra på att ignorera sådana personer, Stölla. Jag är alltid trevlig och lyssnar men bjuder sällan på något matnyttigt själv och vänder mig bort på ett sådant vis att det inte blir förolämpande så fort tillfället bjuds. :P Men jo, det har varit en riktigt bra dag idag. Jag visste att det skulle bli det när den började med kvitter i örat. Ni skulle bara veta hur söt Grönis lilla flicka är! <3 Tess, jag har också vissa ord som jag alltid måste kolla när jag skriver. Just inte är ett av dem. Itne är vanligare än jag vill erkänna. Ett annat ord jag ofta skriver fel på och tvingas rätta är jag. Det blir allt som oftast ajg. :P | |