Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 19:59 | |
![]() | Sådan ser kärleken ut. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:00 | |
![]() | Trollets kärlek. | |
mrperfect | 2008-11-05 21:34 | |
![]() | Hmm, sånt här gör mej FÖRBANNAD! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:39 | |
![]() | Vadå? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:40 | |
![]() | Omoraliska paddor? | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:49 | |
![]() | Ett litet anonymt tips till arbetsgivaren vore väl på plats. Så kan han få utföra Linns "vingklippning av frampartiet". Det straffet borde förresten snarast tillgängliggöras för landets domstolar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:50 | |
![]() | Tror det straffet finns i padd-domstolen redan. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:05 | |
![]() | hej, idag läste jag bittes nick och tänkte jaha, hon har bytt nick! jag har kommit fram till följande Jag vill flytta, fly, rymma bort från den här sopstationen till lägenhet jag har, verkligen jag vill vara rökfri jag vill inte vara en idiot längre jag vill vara nöjd med mig själv annars kan det verkligen kvitta jag vill till thailand, kan spara pengar ju skaffa jobb sen är det viktigt att jag kan bo ihop med någon helst en man jag gillar det är det annars kan det kvitta man måste sträva människan måste sträva | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:07 | |
![]() | jag insåg en massa andra saker också i alla klasser alla läger av människor har vi materialism alla vill ha dte bättre, större, snabbare, mer hur kan vi komma ifrån det eller är det nu jag bara ska nöja mig allt är perfekt som det är? | |
Malla13 | 2008-11-05 23:14 | |
![]() | Jag retar mig på folk som säger att dem inte äter kött..men dem äter fisk och skaldjur...Är inte fisk kött.... det e åtminstonde djur...men käsel som alla andra djur vi äter.... Jag fattar inte resonomanget...E det mindre synd om fisken som dras upp i massor som får ligga o självdö... e inte det plågsamt? Det retar jag mig på.... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:17 | |
![]() | malla 13 hörredu för det första föder vi upp fiskarna under tortyrliknande omständigheter? fraktar vi den levande i bussar över länder och hav? slår vi på dem med kättingar? skjuter vi dem mellan ögonen? tvingar vi dem med elstötar att gå närmare och närmare sin död? söver vi ner dem med koloxid för att dedan skålla dem då det kan hända att de vaknar? Gör vi det malla13? GÖR VI DET? Nej just det JAG TÄNKTE VÄL DET TÄNK LITE MALLA | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:18 | |
![]() | nu blev jag så arg så helvete alltså | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:18 | |
![]() | Men det är fortfarande kött hursomhelst. Fiskkött. Mmm gott. :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:20 | |
![]() | ja det är fan godare än ko osv tar vi fiskarnas barn för att dricka upp fiskarnas MJÖLK nej just det ni är fan dumma i huvet | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:21 | |
![]() | JAG RETAR MIG PÅ ATT MÄNNISKOR ÄR IDIOTER | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:21 | |
![]() | Fiskar har ingen mjölk, annars hade vi säkert gjort det. Lägg ner niven nu. | |
Malla13 | 2008-11-05 23:21 | |
![]() | Nä det gör man INTE...Men för mig tycker jag personligen att det e tillräckligt jävla plågsamt att låta dem stackarna ligga och kvävas till döds för att fol tycker det e ok att äta dem men inte annat kött.... plågeri som plågeri...enligt mig.... sen att du vill skydda dig med att det e ok att äta fisk som inte du tycker har plågats e ju upp till dig ELLER????? | |
Malla13 | 2008-11-05 23:22 | |
![]() | Du e lika dum i huvudet med ditt korkade resonomang om djur... ALLA djur e det väl synd om som plågas...från fisk till ko o gris eller??? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:23 | |
![]() | malla: du har säkert en liten hund som du gullar med, eller en katt men ROSA eller Nöffe, glufsar du gärna i dig varje jul eller lunch för den deler jag säger det för sista gången köttätare ruttnar inifrån och ta eget personligt ansvar | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:24 | |
![]() | malla: det är mest synd om dig och ja jag tycker kötthandeln är VÄRRE mycket värre än fiskindustrin | |