Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Malla13 | 2008-11-05 23:26 | |
![]() | Det har säker du med...ett gulligt litet djur du gullar med...men en fisk e ju inget att bry sig om.... bara för att dem e små... vill dem lida då eller?? För att du inte kelar med dem innebär det väl för fanken inte att dem kan man plåga med kvävning..det va det dummaste resonomang jag har hört.... Äter man en sorts djur kan man äta alla... alla är lika illa behandlade...från fisk till ko... Hur mycket du än försöker kan du inte ändra mina åsikter.... och jag är inte intresserad av att ändra dina... Du står för ditt och jag för mitt... | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:27 | |
![]() | Men Malla, om man nu äter fisk, men inte gris och ko, vad ska man då säga för att enkelt förklara vad man äter? Vilka djur det är mest synd om kan jag inte avgöra. Just nu verkar det mest synd om Ryssbrud. Häng i och låt nikotinet gå ur kroppen. Själv äter jag varken kött, fisk eller skaldjur, så hoppa inte på mig för någons lidande nu. | |
-bara Ann - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:27 | |
![]() | Nu har jag varit borta från betapet lite... var tog alla fjanttrådar vägen? Ett tag fanns det bara fjanttrådar här, och... är det någon som hittat mitt pass ännu? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:28 | |
![]() | tillome fettot (stadsministern göran person på den tiden) sa efter att ha läst boken: "veganerna - en bok om dom som stör" "ja, det är inte annat än att man blir tveksam till att äta kött" kan ni tänka er det? Tillome fettot instämde! hela livsmedelsindustrin är sinnessjuk de som verkligen lever riktigt är veganerna btv äter jag övervägande vegansk kost HOPPAS NI NJUTER AV JULSKINKAN era slötänkta jävlar hoppas ni får gifter i kroppen från djurfodret som innehåller skit för att djuren ska hålla sig "friska" och "lugna" fy fan såna som er jag PISSAR på er | |
Malla13 | 2008-11-05 23:28 | |
![]() | Av vilken anledning e det synd om mig...jag lider inte på något vis... Inget sätt är trevligt för djuren att dö på för att vi ska äta...oavsett om man är en ko eller en fisk....det e lika hemsk vilket som...synd att du inte förstår det själv...att fisken du stoppar i dig har oxå lidit.... när den inte kunde andas... | |
efrezina | 2008-11-05 23:28 | |
![]() | dem dör säkert en lka plågsam död som många andra djur, MEN dem har ju i de flesta fall fått leva i frihet i ett stort hav innan dem dödas för att ätas...lite skillnad kanske, skulle iaf själv välja o va fisk i det fallet.. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:29 | |
![]() | Om man ogillar just köttindustrin så är det väl adekvat att välja bort just den och inte fiskindustrin t ex om man inte har lika stora problem med den. En del har ju enbart moraliska dilemman med själva industrialiseringen, och mindre problem med köttätande i sig. | |
Malla13 | 2008-11-05 23:30 | |
![]() | Pissar på dig med som äter stackars fisk.... | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:30 | |
![]() | Malla: "Av vilken anledning e det synd om mig...jag lider inte på något vis..." Jag tror att Ryssbrud, på sitt eget subtila vis, vill påstå att du lider av okunnighet. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:32 | |
![]() | malla; du äter säkert KÖTT och fisk dessutom är det väl så att exempelvis stora djur som oxar hundar o grisar -boskap kort sagt har lite mer och större känsloliv än tex en fisk har jag fel malla? HAR JAG FEL? gariam; just det skäggmannen: tack | |
Malla13 | 2008-11-05 23:33 | |
![]() | De e rätt...att dem levt friare...men för att enbart gå på att man inte ska äta kött...så är faktist fisk och djur...som säkert inte uppskattar att PLÅGAS...= kvävas för att människorna vill äta dem... Dem skulle nog uppskatta att få fortsätta simma i sitt stora hav...och slippa att plågas för att dem korkade människorna ska ha mat på bordet.... Det vore bra om alla som är i mot att man äter kött endas åt mat som inte innehåller kött då..och då även fisk och skaldjur.... | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:33 | |
![]() | -bara Ann: Sök och du skall finna? | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:33 | |
![]() | ryss- tror du behöver lite kärlek... big luv coming yr way ---> | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:33 | |
![]() | Malla. jag hoppas du tänker på vad det innehåller den där Köttförslimpan med getfoster, den misshandlade belgianblue-kotletten du serverar din överviktige man ÅH jag ska skratta åt er på jul när ni säger saker som "härligt" åt kadavren på julbordet | |
Malla13 | 2008-11-05 23:34 | |
![]() | Beardo,...det e ju upp till dig att tro det.... du verkar vara lika okunnig om du tror att en fisk e gjort av sallad...hahaha Men det e klart...en fink är ju inte djur.... okunnigt av mig!!!!!!!!!!!!!!! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:35 | |
![]() | Malla: på din bild ser du ut att vara iaf 40 år ca, men du skriver fan sämre än fjortisnet är. Jag orkar inte läsa dina inlägg. Du kan inte en skilja på de och dem. VAFAN | |
Malla13 | 2008-11-05 23:35 | |
![]() | Det gör du rätt i...jag äter en köttbit med lika dåligt samvete som jag skulle gjort med fisken om jag hade tyckt om fisk... | |
Malla13 | 2008-11-05 23:36 | |
![]() | varför läser du om du inte orkar.... Du är en bit i från på åldern...tyvärr... har fisken gjort att du fått synfel...hahahaha | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-05 23:36 | |
![]() | Men hallå, är ni fulla allihop eller? | |
efrezina | 2008-11-05 23:36 | |
![]() | så d e där skon klämmer? ryss gillar fisk men ogillar att äta kött=tortyr (som det också är) o malla13 gillar inte fisk men älskar en köttbit.. ;) dåå fattar jag | |