Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-09-14 08:51 | |
![]() | Tack Incidental:) | |
| Maja G | 2011-09-14 09:04 | |
![]() | hallåå! Var det någonsom saknade mig igår? En hel dag utan internet. Det går det också! | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-09-14 09:08 | |
![]() | Nu blir det att koncentrera sig på dagens uppgift en stund. Ha det bra folks! | |
| Lillstölla | 2011-09-14 09:47 | |
![]() | Hej Maja! Skönt att ha internet tillbaka kan jag tro:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:12 | |
![]() | Hejsan. Idag ska man börja med tvättstugan och avsluta med jobb, Stölla. Enkelt ju. ;) Hej och välkommen tillbaka Maja. <3 | |
| Lillstölla | 2011-09-14 10:14 | |
![]() | Hej Lady! Är så glad att se dig:) Skönt att du vet vad du ska göra. | |
| Maja G | 2011-09-14 10:14 | |
![]() | tack Lady:) Ska snart bege mig till jobbet. Varför går lediga dagar fortare än jobbdagar? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:19 | |
![]() | Stölla - Du vet verkligen hur man lyser upp min dag, raring. <3 Skönt och skönt, jag hade tyckt det varit oerhört skönt att sova bort precis hela förmiddagen, men behovet av rena kläder och en ökande lust att köra upp lövblåsaren i röven på idioten som tycker det finns oändligt med löv under mitt fönster jagade upp mig. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:19 | |
![]() | Maja - för att tiden inte alls är så där konstant som alla påstår förstås. Det är elementärt. ;) Men jag hoppas du får en fin dag på jobbet, vännen. <3 | |
| Lillstölla | 2011-09-14 10:26 | |
![]() | Mm, övernitiska killar ( jo, är killar här faktiskt) med trimmes, lövblåsare eller vilket eldrivet, högljutt instrument de nu råkar ha lagt vantarna på borde i alla fall nån gång ibland väckas på samma vis som de väcker en annan. Och jo, säkert finns det nån av er nu som vill påpeka att de faktiskt bara gör sitt jobb, tro det eller ej, jag är medveten om det. Tycker bara man kan välja börja med de icke så högljudda jobben! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:28 | |
![]() | Jag vet fan inte om jag håller med om att de bara gör sitt jobb. Många gånger upplever jag att de mest står och fördriver tid. Det finns inte ens några löv att prata om här än, så han (ja, det är faktiskt en han) står mest och lyssnar på musik i sina kåpor medan han väcker hela grannskapet. | |
| Lillstölla | 2011-09-14 10:30 | |
![]() | Men han ville kanske hjälpa löven på traven genom att blåsa ner dom från eventuella buskar ;) Har petat till dig på msn btw Lady. | |
| Maja G | 2011-09-14 10:31 | |
![]() | ja, jag hade ju samma problem i början på sommaren. Lövblåsarkillen var utanför min balkong varje morgon kl. 07.15...bara för att retas är jag helt säker på!! Nu har jag inte sett till honom. Nu ligger det fullt med löv på backen...? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:33 | |
![]() | Lövblåsarkillen ... låter som en Stephen King-skräckis. | |
| Tinna | 2011-09-14 10:35 | |
![]() | Här var det tänkt att jag skulle börja med jobb och avsluta med tvättstugan.. Men det blev en hemmadag idag. :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:36 | |
![]() | Hahaha. Helt rätt Res. Han är något King kan använda i sina böcker. :P Maja - De är hemska! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:37 | |
![]() | Hej Tinna. <3 Mår du bättre idag? | |
| Tinna | 2011-09-14 10:38 | |
![]() | Hej Lady! Nä. :( Men det ska bli bättre! :) | |
| Maja G | 2011-09-14 10:40 | |
![]() | jag har t o m bild på honom..Ser väldigt snäll och beskedlig ut,men skenet bedrar!! Nähä, måste ge mig nu. Ska posta lite brev, gå till apoteket och sedan bär det av till jobbet. Vill helst inte till jobbet för det är sååå rörigt bland alla just nu:( | |
| kläm - Ej medlem längre | 2011-09-14 10:40 | |
![]() | Förmodar att det är killens jobb...inte så enkelt för honom heller. När passar det ALLA att han gör sitt jobb? Finns ju de som jobbar natt och sover på dagen. Värst för dom faktiskt som kanske jobbar nästa natt också. Dagjobbare kan ju lägga sig på kvällarna för att kanske vara utvilad på förmiddagen. Jag tror INTE att någon gör sitt jobb för att *just retas* Ha en bra dag alla! | |