Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:52 | |
![]() | MissT, skickar ett PM, eftersom det är lite kul att svara just på den frågan :) | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:53 | |
![]() | Den första, inte den andra :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:54 | |
![]() | hahaha missT...och du, berätta om ditt PM för mig, jag är såå nyfiken :) | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:55 | |
![]() | mommesfrites, ett pm är ju iofs något man skickar för att det ska vara just privat. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:57 | |
![]() | På betapet är inget direkt privat | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:57 | |
![]() | trashone, ja just ja, du är ju 1337 h4x0r? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 12:59 | |
![]() | Matte? Nej, nu går jag ut. Solen skiner ju ibland iaf. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:00 | |
![]() | Nej. Är mest förvånad över vad saker sprids. Säg något till A och H vet det sen. Ändå tillhör man inte "innegänget". Söt test till pik btw :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:05 | |
![]() | Sen så har nog svenskar en mentalitet som gärna skär sig lite med mentaliteten som folket har runt typ Medelhavet. Inte alltid såklart men lite. | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:13 | |
![]() | missT, jag skulle kunna fortsätta orda om just foundation med dig, varför jag tycker att det är ett rimligt argument för att kvinnor är mer utseendefixerade än män. Jag avslutar natten med att påstå att du hängde upp dig på detaljen och försöka hitta kryphål i mitt argument så att du missade min helhetsbild och poäng. Min poäng: Om nu kvinnor MED dessa problem skriver i tråden, var är då alla metrosexuelal, sminkande män MED dessa problem? FInns de ens? Eller är de lika påhittade som tomtar och troll? För att citera mig själv ur den tråden. MissT, hur ställer du dig inför att nysa/hosta öppen när du ligger i soffan med sambon? Håller du för med ärmen/papper eller nyser du honom rakt i ansiktet? Om du påstår att du inte håller för håller jag dig för lite äcklig och frånstötande. Det är ohygieniskt och det är brist på respekt enligt mig. När du ligger uppfläkt och föder barn och därför skiter på dig som du säger är mycket vanligt, kan du inte rå för det. Du kan verkligen rå för om du pruttar din sambo i ansiktet eller pruttar i badrummet. Om du påstår att du håller för när du nyser, håller jag dig för en hycklare. MissT, du får stå som symbol för alla pruttliberaler bland kvinnorna i den här tråden när jag konfronterar dig. De som pruttar inom kort radie av sin sambo men som visar respekt när det gäller nysa och hosta inom kort radie av sin sambo håller jag som hycklare. De som pruttar inom etc etc och samtidigt brukar nysa honom i ansiktet håller jag som lite äckliga och frånstötande. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:14 | |
![]() | trashone, det finns många tillfällen till kulturkrockar, helt klart | |
| MissT | 2008-06-30 13:18 | |
![]() | Haha vilken tragisk figur du är jeehunmoon... Men ja jag håller för när jag nyser för att inte sprida snor i mitt hem och för att inte smitta ned de i min närhet om jag är sjuk. Jag fiser inte min sambo i ansiktet. Skulle aldrig få för mig det. Men jag kan släppa mig när han är i samma rum. På vilket sätt gör det mig till en hycklare? Funderat på att vänta tills du är torr bakom öronen och komma igen sen? | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:20 | |
![]() | Avslutande för inatt: "Anar jag ett släktband mellan Teppy och Ordhämmaren. Ni ser båda ut som Östermalm brats i i ung ålder som inte riktigt vet vad ni pratar om." missT, tycker att detta var ett pinsamt försök till att försöka underminera teppys och Ordhämnarens trovärdgiheter och åsikter. Inlägget sa mer om dig själv. Tog dig för en mer saklig forumskribent med större portion empati bl a än andra skribenter. Får kanske omvärdera den bilden av dig, god natt. | |
| Jamo | 2008-06-30 13:21 | |
![]() | jeehunmoon: jag håller för munnen när jag nyser eller hostar. Men jag vänder mig heller inte om och fiser rakt mot nån. Precis som när jag andas, jag trycker inte upp mitt ansikte i någon annans ansikte och drar djupa andetag. Verkar som du tror bara för att man kan fisa i någons närvaro betyder det att du kör upp arslet i ansiktet varje gång du lägger en fjärt. | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:23 | |
![]() | På vilket sätt gör det dig INTE till en hycklare? Om man tycker att det är fel att nysa nära någon och inte hålla för pga att det är äckligt. Hur kan man då inte tycka det är äckligt om man fiser när man ligger o myser med sin sambo i soffan? | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:27 | |
![]() | Jamo, jag stör mig på missT:s inställning till soffa-mys, att visa av när man säkert bara än någon halvmeter från dennes näsa och mun. Att nysa mot någon på samma avstånd är också det äckligt imo. Förstår varför du fick för dig att jag verkade tro att man kan visa i någons ansikte bara för att man tycker att man får fisa i någons närvaro. Du har helt enkelt inte kopplat mina argument till missT:s argument. Jag kopplade samtliga till hennes tidigare stycken. Taget ur ett vakum ser mina senaste inlägg konstigare ut än nödvändigt. Förstå kopplingen först, säg sedan om jag fortfarande verkar tro det som du nämner. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:29 | |
![]() | MissT, är man vuxen och har folk omkring sig så beter man sig inte som en liten barnunge eller som en äcklig gris och släpper sig eller rapar rakt ut utan att försöka minimera det hela. Om du har den inställningen att du tycker att du kan trycka ut din skit ur röven hel vilt för att det är naturligt så är du riktigt sunkig. | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:29 | |
![]() | fisa istället för visa på första raden skulle det stå. Känner att det är viktigt att rätta till eftersom så många kan feltolka det mesta jag skriver utan några feltryckningar, huga mig hur mycket det kan bli om det förekommer feltryck på tangentbordet också. | |
| MissT | 2008-06-30 13:37 | |
![]() | Imbattible folk omkring sig? Vilka räknar du då? Jag fiser och rapar inte inför främlingar eller kompisar utan jag gör det i mitt hem. Där jag bor och gör precis vad jag vill. Min sambo är av samma inställning. Vi fiser och rapar i varandras närvaro. Dock inte i ansiktet på varann, det är inte så trevligt. Men att sitta bredvid varann i soffan och någon av oss fiser stör inte mig märkvärt. Och eftersom varken du eller jeehunmoon bor med mig behöver ni ju inte oroa er att min fislukt ska leta sig fram till er. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:40 | |
![]() | Fyfan va avtändande? Du och din sambo ligger i soffan och myser/kollar på tv och plötsligt släpper du ut en massa äcklig skit? Respektlöst och ouppfostrat säger jag. | |