Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-02-11 19:44 | |
![]() | Nehej | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:46 | |
![]() | Kan ni inte ta detta tjöt privat? | |
| Mouche - Administratör | 2009-02-11 19:46 | |
![]() | Jag drar upp det av den enkla anledningen att i nuläget får vi vara glada och tacksamma för det vi har! Om ägarna säger att det inte är aktuellt med några åtgärder, av vilket slag det vara må, så är det vad vi helt enkelt får rätta oss efter. Deras beslut i frågan är fattat. Mouche | |
| Maizena | 2009-02-11 19:47 | |
![]() | Det kanske rentav är så att Betapet inte är en scrabbelsida vare sig man vill eller inte utan det som är gjorts är att utveckla scrabbel till olika varianter där slumpad och special ingår......VARFÖR skulle ägarna gör ett rum till bara klassiker? Vad blir nästa steg...rum för tunnhåriga, rum för plattfötter whatever..... Dessutom som om ni samtliga klassikerspelare som skriver i den här tråden samlas i papegojan, ja då borde det väl redan nu vara hyffsat lätt att hitta varandra,,,, | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:48 | |
![]() | Vad tycker du själv i frågan? | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:48 | |
![]() | Mouche alltså | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:58 | |
![]() | Mouche kan väl för fan inte bestämma över ägarna. Sluta att hacka på honom. | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 19:59 | |
![]() | Nä, men när han går deras ärenden får han finna sig i att frågor ställs. | |
| Tess 08 | 2009-02-11 19:59 | |
![]() | Mouches riddare springer in från höger... | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:01 | |
![]() | Går deras ärenden? Du ville ju ha svar från ägarna. Skjut inte budbäraren. | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:02 | |
![]() | Har de svarat ngn gång i denna tråd? | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:05 | |
![]() | Nej. Det är förvisso dåligt av dem. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:07 | |
![]() | Den här debatten kanske hade varit lite mindre infekterad om klassikerna hade avstått från ordet "ockupera" och lagt tråden under support i stället? Vi är, som sagt, gäster och att "kräva" något då funkar inte. För mig får ni gärna ha ett specialrum för klassiskt spel, men programerarna kanske måste ta bort alternativen för slump och special då? Vem kan annars hindra slumpspelare från "civil olydnad" och våldgästa papegojan? | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:10 | |
![]() | Ingen, men det lär bara vara roligt ett begränsat tag | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:11 | |
![]() | Ja, dom har ju "bara" svarat i åtskilliga andra trådar med samma frågeställning. Fy så dåligt..... :P Jisses folket! | |
| sa fröken - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:12 | |
![]() | Varför skulle Mouche ge dig nåt svar annat än ett som är formulerat som ett medhåll för admins beslut? Du, jag och många andra önskade nog få mer uppbackning för våra förhoppningar om klassiskt spelrum men tyvärr tror jag inte det ser ut som att vi kommer vidare på denna väg den här gången heller. Själv skulle jag lättare kunna acceptera beslutet om det hade gått att få en tydlig motivering på _varför_ admins har den uppfattningen att det bästa för sajten är att bibehålla den som det är just nu när det gäller spelrum. Någon sådan motivering tror jag inte det kommer (om det ens finns någon konkret) och oavsett hur många gånger man drar mantror likt de Mouche drar i sina senaste inlägg så rätar de inte ut några som helst frågetecken för mig och som jag har uppfattat det, inte för så många andra engagerade medlemmar heller. Därför ska det inte vara _så_ svårt att förstå och, som jag tycker, ha överseende med att många känner sig besvikna och helt enkelt nonchalerade för att just detta önskemål alltid avfärdas som om det fanns motiveringar som är självklara men som det inte anses vara viktigt att lägga fram eller ens för sajtens medlemmar att känna till. Ska jag då för säkerhets skull ännu förtydliga att även jag känner mig glad och tacksam för att denhär sajten finns och att jag vill ge trion Odin, Monk och Claw (<- doldis som jag bara sett nämnas några ggr men som uppenbarligen varit med och skapat Betapet) en eloge för att de låter oss finnas här och för att de inte ens har något emot att vi klassiskspelare hänger i Papegojan. | |
| Bamsegrogg - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:17 | |
![]() | Håller fullständigt med dej i mittenstycket sa fröken! Och det är just de bristfälliga argumenten som har gjort mej sur och obstinat i flera trådar. Därav har jag också börjat slänga mej med ord som prestige, brist på lyhördhet osv vilket givetvis vänts emot mej i slutänden. | |
| Truckas - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:19 | |
![]() | Det verkar onekligen som att det har gått prestige i frågan. | |
| annelille | 2009-02-11 20:20 | |
![]() | ... gör som turneringsspelet.... påminn i de andra rummen då och då att klassikerspelare gärna träffas i papegojan.... mer än så behövs nog inte för att få dit spelare.... var smart och ha en vänlig framtoning så kommer det nog 'rätt' folk in i rummet.... =).... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:21 | |
![]() | Att ni orkar... | |