Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2010-12-14 22:22 | |
![]() | -Nephelia- Nu är du väl bland de äldsta i tråden men måste säga att du är grymt välbevarad för din ålder, så säg inte "aldrig" ;) Tycker det är lite skoj att se vilka killar som är singlar här måste jag säga. | |
| Mikael | 2010-12-14 22:24 | |
![]() | Skoj och skoj... | |
| Lillstölla | 2010-12-14 22:25 | |
![]() | Informativt då, om du nu ska märka ord:P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 22:25 | |
![]() | Mikael, menar du att du inte ser det skojiga i att se vilka killar som är singla? ;) | |
| -Nephelia- | 2010-12-14 22:37 | |
![]() | Lillstölla: hm jo jag vet : ) men allvarligt talat, förhållanden håller inte, det blir som regel strul, trassel, slut, sorg och elände, det är verkligt få som lyckas hålla ihop på 'riktigt' under längre tidsperioder. Det är verkligen inte ofta som man träffar ens 'andra hälft' liksom. | |
| Betty29 | 2010-12-14 22:38 | |
![]() | Mm, här e de matcha varandra dejting :P | |
| annakarineli | 2010-12-14 22:45 | |
![]() | Såg att jag blivit omnämnd för att jag inte skrivit ut några önskemål! Vilket väl beror på att jag svarade ja på TS fråga snarare än satte ut en kontaktannons, men kör till! :) Den jag lättast faller för är en man i ca 35 årsåldern, mellan 180-190 cm lång och har stil. Stil i den meningen att han kan klä sig lika naturligt och snyggt i kostym som i ett par jeans och Conerse typ! Och han VET att tubsockor är fult! Han har normalordning i sitt hem, har gärna erfarenhet av studier, jobb, relationer, GENOMLEVDA livskriser etc. och har en nyfikenhet på livet som drivit honom att prova på olika saker han vill här i livet. Han gillar både slalombacken, skogen och ibland krogen! :) Och han är snäll och har öppen, ödmjuk och generös personlighet. Själv är jag också perfekt! ;oP | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-14 22:47 | |
![]() | Jadå går jag fetbort för jag hatar slalombacken | |
| Lillstölla | 2010-12-14 22:49 | |
![]() | -Nephelia-: Mm, vet precis vad du menar!! | |
| petter72 | 2010-12-14 22:54 | |
![]() | Jag blir kär i tjejer som inte har alla dessa krav.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 22:56 | |
![]() | Hahaha... det här påminner om ett bloginlägg jag gjorde för ett par år sen.... vonnes.blogspot.com/...nn ons.html Lägg till två år på åldern så... *haha* | |
| annakarineli | 2010-12-14 23:06 | |
![]() | Jag har inga uttalade krav. Det är snarare så att det är så det brukar falla sig, inte alltid, men det är egenskaper/saker jag har insett att jag finner attraktiva och vice versa finner ganska oattraktiva när de saknas. Jag börjar förstå vem jag är och med vilken typ av människor jag har mest gemensamt med. Gemensamma intressen och värderingar (läs även normalt intresse för sitt utseende och hem (approach)) är mer attraktivt för mig än att man ska vara blond, muskulös och vara klädd i det allra trendigaste... :) | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:07 | |
![]() | Har en lista som är två meter lång med krav oj oj oj, så kräsen jag är! | |
| morsans syrr | 2010-12-14 23:15 | |
![]() | Jag har kortat ner min lista... Mörk, blåögd, sexig rik..... ;)))))) | |
| annakarineli | 2010-12-14 23:16 | |
![]() | Lillstölla: Kan man verkligen vara kräsen i kärlek? Det har jag funerat på många gånger. Är det inte så att man kanske kan inse mönster -för vilka man faller för, men att när kärleken slår till -då är man inte kräsen längre? Då tar man de där små irritationsmomenten som att människan tycks vara född utan förmågan att städa eller vad det nu är. Omvänt -han kan vara hur "perfekt" som helst, men finns ingen kemi där så lär ju inget hända i alla fall?? ... Jag är nog inte så kräsen på person som jag är på vilka "krav" jag har på en relation. Många tycks inte bekommas så mycket om att man tjafsar massor, jag tycker det är jobbigt och vill ha lite mera "flow". Så krav inom kärlek - ja, men mer på relationen, mindre på personen. :) | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:18 | |
![]() | annakarineli: Klart man kan vara kräsen, även om mitt inlägg nu var menat som ett skämt. | |
| annakarineli | 2010-12-14 23:22 | |
![]() | Jo, jag förstod det :) Det är bara det att jag har funderat kring det. Ibland får man ju höra att man är för kräsen från höger och vänster, och visst jag har kriterier -men de är inga måsten, snarare "samlade erfarenheter" och som sagt, näkärleken slår till tror jag många kriterier kan få på båten :) | |
| Lillstölla | 2010-12-14 23:25 | |
![]() | Kloka funderingar du har:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-14 23:25 | |
![]() | Jag tror inte man är kräsen på så vis att alla mörkhåriga går bort för att man gillar blonda etc, utan det handlar väl mest om att den man träffar både ska ha DET och ha många eller de flesta av de kriterier man lärt sig passar/matchar en själv i ett förhållande? | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-15 01:06 | |
![]() | Perhana. Måste jag? Njo. Min lista: måste gilla cykelturer och picknick och älska havet. SNÄLL. icke-rökare och bokälskare. <------ pussmun, hopplöst fnissig och ganska envis. håhhåjajja :)) | |