Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:49 | |
![]() | goodie:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:51 | |
![]() | larv- danska rigshospitalets diet. men där går du bara ner alla ev överflödiga kilon. inte den destruktivitet du är ute efter kanske. | |
| caughtbock | 2010-11-19 22:51 | |
![]() | Det tycker jag att du ska göra Larvbrud. Heja yttrandefriheten! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 22:52 | |
![]() | varför är det självdestruktivt att opa larv? | |
| caughtbock | 2010-11-19 23:22 | |
![]() | Jag väntar på den där tråden... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:28 | |
![]() | Skulle förmodligen bli stängd... | |
| Satyra | 2010-11-19 23:30 | |
![]() | zlipzten - Om man har rejält stor byst så är det inte särskilt bekvämt att gå Bh-lös till vardags, så det handlar ju mer om praktisk bekvämlighet än något estetiskt. Det är jävligt oskönt också med tyg som åker över bröstvårtorna när man rör sig. Tycker jag. | |
| Subutai | 2010-11-19 23:33 | |
![]() | caughtblock: Inte ser det ut som att du behöver en operation. Om tanken nu inte var att få skitstora bröst. Eller så ser jag en optisk illusion på din profilbild. | |
| Pellerinan | 2010-11-19 23:33 | |
![]() | Jag är skitnöjd med mitt utseende! Även om ni kan se på min profilbild att jag knappast skulle vinna någon skönhetstävling... Det beror på att min älskade kvinna tycker jag är finast i hela världen! och även om jag vet att det inte är sant, så är det ju det enda som betyder något att hon tycker det! Jag tror att utseendet betyder mycket lite ju mer säker man är i sig själv, samt hur man mår inom sig. Mår man dåligt spelar det ingen roll hur jäkla snygg man än är! Brad Pitt skulle säkert kunna tycka att han såg ut som skit om han inte mådde bra inom sig, och någon som inte är snygg, men trygg och säker i sig själv, kan säkert tycka att han/hon ser hur bra ut som helst! Så mitt råd till dom som vill plastikoperera sig är: börja med insidan! :) (Om man nu inte råkat ut för sjukdom, eller olycka och blivit allvarligt skadad/deformerad) | |
| Satyra | 2010-11-19 23:34 | |
![]() | Rob - Tack för svaret och du stämde då in på alla övriga män jag hört beskriva klämmandet på fejktuttar. ;-) Har faktiskt inte hört NÅGON som gilllar det. Däremot att de kan vara snygga att titta på. Men inte att ta på, alltså. | |
| caughtbock | 2010-11-19 23:37 | |
![]() | Hehe, okej Subutai. Kan väl inte klandra dig för att titta när jag diskuterar dem... :P Själv tycker jag att de ser små ut på bilden, trots vadderad bh. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:38 | |
![]() | Har hört talas om kvinnor som gör det med låtsaspenisar... | |
| caughtbock | 2010-11-19 23:45 | |
![]() | Oki! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:45 | |
![]() | larv- irreterar det dig att män utan urskiljning åtrår opade och i ditt tycke sorgliga låtsastuttar (reducerade eller förstorade)? p.s du e den enda opmotståndaren jag kan fråga och tro på ett ärligt svar. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:51 | |
![]() | Nej, som jag skrev har jag hört talas om kvinnor som gör det med penisar i plast eller vad de nu är gjorda av. När det gäller sexualitet är det så mycket drifter och fantasier som spelar in. Kan till och med tänka mig att det finns fetischister som tänder just på inlägg. Även de som gillar stora och inte har några anspråk på konsistens etc, föredrar nog stora opererade bröst framför vanliga normalstora. Som du säger kan ju fett lägga sig över så det inte heller märks så mycket. Fast jag personligen hoppas ju att jag bara träffar finsmakare som uppskattar Guds förnämsta skapelse. Annars vore det pärlor för svin. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-19 23:58 | |
![]() | sen satyra kan jag tycka att din ålder borde ge dig lite större kompetense att sålla bland männens komplimanger. billigaste skitpratet är att säga vad kvinnan själv vill höra. för att inte tala om din påtagna kvinnolojalitet att reagera på deras skitsnack på ett annat sätt än du visar upp. men iofs dina vänners kvinnor opade sig innan 1999 och silikonhallonet. har hört att det kändes artificial. efter hallonet. no no. | |
| Satyra | 2010-11-20 00:17 | |
![]() | De åtrår dem bara som bild, inte som något att ta på, ramsay. ;-) Det stör inte mig mer att/om män gillar att titta på fejktuttar än det gör dig att män kanske gillar att ta på originalbröst hellre. Nej, jag vet att du sa dig inte tro på andra än Larvbrud i frågan, men jag tog mig friheten att svara ändå. ;-) Nu har ju de flesta av de män jag hört prata om tagandet på fejktuttar inte varit män som intresserat mig, eller jag dem, så några komplimanger har det knappast varit frågan om. Och de kvinnor jag känner som opererade sig innan -99 har ju vid det här laget gjort om operationerna och då naturligtvis följt fyllnadsmaterialets utveckling. Inte har de opererat in någon föråldrad konsistens i omoperationerna, begriper du väl?!? Tänk att det alltid måste antas att man är avundsjuk på de kvinnor som har fejktuttar. Varför skulle jag vara det? För det första är brösten det jag tycker allra bäst om hos mig själv och för det andra har väl jag lika stora möjligheter som alla andra att operera mig, om jag nu skulle vilja det, så på vilket sätt skulle avundsjuka ha med saken att göra. Förstår det inte?!? Kom med något bättre om du/ni ska försöka söka andra alternativ än de man ger själv till varför man är emot skönhetsoperationer. Tack. | |
| caughtbock | 2010-11-20 00:21 | |
![]() | Jag är väldigt avundsjuk på kvinnor med fylliga bröst av naturen. Buhu. Väljer det framför silikonbröst vilken dag som helst, men inte för att det är fult utan för att det hade varit så mycket enklare att bara födas med en c-d-kupa. Eller inte födas med dem, det hade ju sett lite dumt ut. Men ni fattar ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:23 | |
![]() | tänk att du med andra måste projicera så mkt. var har jag antagit avundsjukan? lojalitet har jag talat om dock. larv- ang finsmakare håller jag med dig. i din ålder. | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:24 | |
![]() | Men gud sluta skriva ''opa''. | |