Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:01 | |
![]() | Jag tror att Meg har större självaktning än att gråta inför kameran för några kronors skull. Hon tog illa vid sig, det syntes väldigt tydligt att hon stelnade till när de satt vid bordet. Ranelid är inte helt lätt att tycka om, ändå gör jag det. Lite grann iallafall... :) | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:02 | |
![]() | Han är dampig, som kära SylviaP skulle ha sagt. Sötdampig. :-) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:03 | |
![]() | Tantig tycker jag passar bättre. | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:04 | |
![]() | Fjollig, och det ligger ju inget nedsättande i det. :-) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:06 | |
![]() | Han påminner på något sätt om en ålandsbåtspuma i sjuttioårsåldern. | |
| Elmis | 2010-01-17 17:06 | |
![]() | Då lyssnade nog inte Meg så bra på vad Ranelid sa under hennes dag. Konstigt. Såklart hon inte grät för pengar. Det var bara ett liten passande motreferensskämt till Kjelles livssyn som lite var programmets tema. | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:07 | |
![]() | Vi diskuterar inte enskilda medlemmar här. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:11 | |
![]() | Hon lyssnade säkert, men kan väl för den skull bli sårad när han gjorde den jämförelse som han nu gjorde? | |
| Satyra | 2010-01-17 17:15 | |
![]() | Tror faktiskt Meg har mer skinn på näsan än att faktiskt bli så sårad över uttalandet - specielllt som Ranelid ju tidigare verkade införstådd med hennes ok genom föräldrarna i sin egen karriär. Även om hon i programmet satt på sängen och såg lite paff ut så tror jag det blev mer upphöjt av TV-teamet än det var. Uppfattar inte Meg som så vek i alla fall, även om hon har lite den imagen. Men vad vet jag. ;-) | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:17 | |
![]() | Vad vet man egentligen om människor? Och vad är det egentligen för behov vi fyller när vi kommer med smaskiga spekulationer om dem? | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:18 | |
![]() | Det gamla byskvallret i modern tappning. | |
| Satyra | 2010-01-17 17:19 | |
![]() | Nyfikenhet och spekulation - det är vad som driver människan framåt! ;-) | |
| Satyra | 2010-01-17 17:20 | |
![]() | Men du har rätt såklart - vad vet man? Ingenting, man bara tror och utgår från sina egna tolkningar - därför blir det ju också så olika syn på vad som händer i samma story, när fler än en ger sin syn på det hela. Och DET i sig är ju hur fascinerande som helst, tycker jag. :-) | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:22 | |
![]() | Men är det så konstruktivt att gräva i kändisars liv? Man kanske skulle gräva mer i sig själv och sina egna relationer. Men visst, det är bekvämare att slå sig ner i TV-fåtöljen, det tycker jag också. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:22 | |
![]() | Jag håller med dig Satyra, det är mycket intressant hur olika vi tolkar saker och ting :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:23 | |
![]() | Eller så har man redan grävt så djupt inom sig själv och sina relationer att man helt enkelt har tröttnat och vill ha lite ombyte... :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:23 | |
![]() | Aha! Ae-rob-ic! :) | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:26 | |
![]() | Pott, vad klipsk du är. :-) | |
| Satyra | 2010-01-17 17:27 | |
![]() | Aerobic - på sätt och vis tror jag det ÄR precis vad vi gör, fast genom andra. Man utgår ju i sin tolkning från sig själv, något annat kan man knappast göra, och på så vis plockar vi ju omedvetet fram saker från vårt inre -för att kunna göra tolkningar och då blir det ju på sitt sätt ändå en slags självbearbetning. ;-) Pottränad - absolut. Då får man ju också en lite mer påtagligt hum om ATT det är så, att vi tolkar saker olika och att det då alltså alltid finns mer än en "sanning". Säkert nyttigt att bli påmind om emellanåt som människa. :-) | |
| Aerobic - Ej medlem längre | 2010-01-17 17:27 | |
![]() | Alltså, jag gillar programmet och skvaller över lag. Men jag vet inte om jag är så stolt över det. Det känns rätt meningslöst i det långa loppet. | |