Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-16 01:56 | |
![]() | Kapten röd beskriver programmet rätt bra: En miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli en. Hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter. :) | |
| SandyMercury | 2011-03-16 11:52 | |
![]() | Jag har aldrig tänkt på Katerinas näsa, faktiskt. Däremot hennes sätt att vara. Förstår inte vilka människor det är som ringer för att hålla henne kvar i huset. En annan människa som jag har svårt för är Roza, vet dock inte varför. Kanske är det för hennes sätt att vara, bete sig och hennes hemska karaktär. Att hon sedan tror sig vara bättre än alla andra är inte heller till hennes fördel. | |
| demoniac | 2011-03-16 12:12 | |
![]() | Klockrent Delicious! =) Katerina stör mig som fan!! Men tyvärr verkar hon ju ha stöd bland folket för hon blir ju kvar vecka efter vecka! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 13:34 | |
![]() | Haha, fast det hade passat på Rickard med Grymming ;D Stör mig också på hennes näsa, den ser så uppenbart opererad ut. Hon kanske ska gå och ta ut bomullen också, höh. Jag tycker synd om Nicky på riktigt..Han satte sig i bikten och tackade för stödet och att folk tycker om honom. Sjukt kul när han skulle berätta för Katerina hur han "började rimma som fan" och inget kom fram. "Vänta..nej..eller såhär..nej" | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 13:35 | |
![]() | Sen Rickards "Tjilla, tjilla, bara ta de longt O_O" haha | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 13:36 | |
![]() | Hahaha Gautama x) Hans mamma "nakenmodellen"..kan det vara så att hon stått krokimodell månne? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-16 16:08 | |
![]() | Nicky är så töntig. | |
| Grymming | 2011-03-16 16:23 | |
![]() | Så sjukt töntigt att gå in i bikten och tacka. Han försöker samla röster! ALla sånna hatar jag. Dom som bara är där och har kul och skiter i kameror går alltid längst. Nicky tänker på kamerorna, han sjunger när han är själv för att få fokus på sig. Sen när han försöker rappa så spyr jag lite lätt. USCH! Katarina är ju likadan. När hon har sina strippshower, det är ju endast för att få fokus. Värsta jag vet! Jag tycker det är lite skumt att man skall ringa på den som man vill ha kvar. Det är bättre å ringa på den som man vill skall lämna. Det är nog därför Katarina är kvar, för att folk har missförstått. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-16 16:39 | |
![]() | Katerina är ju klart roligare att titta på än Sanna som åkte ut. Det enda sanna gjorde var att sova och sminka sig och ligga under täcket.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:20 | |
![]() | Hon har ju en skön tolkning av vad som är "kristet" ^^ Det är att be till Gud när man behöver hjälp, strippa, jucka mot golvet, operera sig, snacka skit, ljuga, outa folk..hm, var mer? Svära på Gud att hon älskar den hon outar :) Tror hon brutit mot så gott som alla budord. Fast jag tycker det var rätt att Sanna åkte, hon var en tråkig diva. Och jag hade hellre sett att Patrik, Annie eller Christian åker nästa gång. Tycker lite synd om Christian. Han verkar bara haka på alla andra..typ lite utstött? Det framstår iaf så. | |
| SandyMercury | 2011-03-16 17:21 | |
![]() | Vem är favoriten då? :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:34 | |
![]() | Martin! | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:35 | |
![]() | Du menar Maahtin? | |
| SandyMercury | 2011-03-16 17:38 | |
![]() | Min är Peter. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:42 | |
![]() | Haha ja Maahtin. Var så kul när han kom in i huset första ggn och hälsa på alla "HÄJ! MAAAHTIN! HÄJ! MAAAHTIN! HÄJ.." Peter e också skön :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:43 | |
![]() | Word Grymming. Hela Katerina skriker dubbelmoral. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 17:44 | |
![]() | Tjeenare mannen! www.youtube.com/watc...QJ dPt_de2I | |
| Gautama | 2011-03-16 17:59 | |
![]() | Tycker också att Katerina är lite förljugen. Hon använder sig av Gud för att hävda att hon talar sanning. " Jag svär på Gud, och det vet du att jag inte kan göra om jag inte talar sanning, då kommer jag till helvetet" och så ska man då tro att hon talar sanning... Hon är väldigt falsk mot Venessa tycker jag. Säger till henne att hon inte har problem med att hon är den hon är men sen springer hon och förhör alla runtomkring sig vad de tycker och håller med dem. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-16 22:57 | |
![]() | Nä hon verkar inte ha alla hästar hemma så att säga :P Är det bara jag eller är uppdraget jättetråkigt? Dom ligger bara och tråkar, får äcklig mat, spyr..Aja kanske finns folk som tycker att det är kul att se folk spy? :P | |
| Snoosy | 2011-03-16 22:58 | |
![]() | Fy vad taskigt att bjuda på surströmming. Stackars Katerina. Inte för att jag är ett fan av henne annars, men det här var jäkligt taskigt gjort av big brother. Men också jäkligt kul att kolla när dom skulle käka detta avskyvärda bläck :) | |