Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 20 302 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mrperfect | 2011-04-25 22:23 | |
![]() | En vecka till som singel, bara så ni vet :D | |
Watchman | 2011-04-25 23:00 | |
![]() | tipitina, det där är ju jag. nästan på pricken. hör ni det matchare. | |
numsan | 2011-04-25 23:11 | |
![]() | Jag hör allt. | |
_nelliee - Ej medlem längre | 2011-04-25 23:14 | |
![]() | ;) | |
Reispower | 2011-04-26 10:46 | |
![]() | Vad bra! :-D Vart bor ni då killar? Vill gärna dejta någon som bor i närheten av mig. :-) | |
_xidor - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:18 | |
![]() | Bor ju tyvärr inte i närheten...... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:32 | |
![]() | Bara i själen. | |
dannjol | 2011-04-26 16:08 | |
![]() | Jag bor i Kungsbacka:O) Eller ja...Lite utanför. | |
Reispower | 2011-04-26 16:53 | |
![]() | så länge det är inom 3 timmar med bil/buss så är jag nöjd. :-) | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2011-04-26 18:05 | |
![]() | Jag bor i Gävle! :) | |
nygiants | 2011-04-27 01:10 | |
![]() | Jag funderar på att flytta till Dalarna över sommaren dock... | |
Pollifaxen | 2011-04-27 01:17 | |
![]() | Xidor såg ju trevliger ut ^^ | |
vulcan | 2011-04-27 01:31 | |
![]() | Fispropp: Byte av nick kanske skulle höja raggfaktorn lite? :-) Messa om du vill byta så ska jag fixa det. | |
Fixie | 2011-04-27 02:30 | |
![]() | Ok allesammans, så här ligger det till: FYRA-FEM dagar till nu jag inte har SAVIT. Jag har varit på desperat jakt efter en partner som kan förgylla mitt liv. I förra tråden träffade jag en fin PUMA/QUINNA som skrev att hon gillade mig. Min första tanke var: SÄG VEM DU ÄR, FUCKING ÄR!!! Hon sa att hon hade fullt i bilen på grejor, och sa: "Jag vill att dus-vi ska ses." Sedan försvann hon. Jag har sedan dess letat konstant efter henne, dock utan resultat. Så vitt jag vet brukar hon bära lädertröja, uppskatta sin väninna Suzanne samt ha en förkärlek för koffertar. Favoritresmålet är tydligen HONOLULU. Först kände jag att det skulle göras KAOZ med henne, med tanke på att hon lämnade mig trånandes efter henne. Dock ändrade jag mig, och nu tänker jag istället hitta en ny PUMA/QUINNA. Du ska gilla HONOLULU, gärna vara en MUSKELSYRRA samt uppskatta mysiga nätter där vi tillsammans avnjuter en COURONNE. Jag vill heller inte att du talar någon konstig dialekt som skånska, eftersom jag då hela tiden skulle fråga: "VARRRRRRRUUUUUSÄGGGER?!" I övrigt är jag mycket öppen, och längtar efter en PUMA/QUINNA vars TOUNG kan möta min TOUNG i en passionerad kyss. Jag hoppas och längtar efter gehör! Tack. =) | |
GirlElsa | 2011-04-27 02:51 | |
![]() | FIXIE!!! Jag är den puma/quinna du mötte!!!!!!!! Jag har letat land och rike runt efter dig sedan dess, det är därför du inte kunnat finna mig! Det enda jag fann var min andes väntan vid ett vägskäl. När jag kände mörkret komma över mig skar jag upp tomater och åt dem. Vilken tur att jag hade Aina hos mig som stoppade mig från att förgöra mig själv inifrån. Det enda jag vill, Fixie, är att du ska vara den som skalar av mig, tar av mig min lädertröja och ser in i min själ. Jag är säker på att du är mannen för mig, även Suzanne som känner dig väl från armén tror att du är en man som kan öppna upp min känsligaste dörr och tränga djupt in i min själ!! Och jag reste runt jorden, ända till Honolulu för din skull, men du fanns rakt här framför mig. Och endast Börje vet vad jag hade gjort och hur jag hade mått om jag inte träffat dig. Jag levde som ett rö för vinden, tog kärlek där jag fick den och dagen som den kom. Men om du blir min nu skall jag icke söka mer efter den dag som flytt. Jag ska slå mig ner som den muskelsyrra jag är och ge dig all den couronne du vill ha. Kan du ändra dig igen och ta mig tillbaka? Trots att jag inte vet vem som ligger i min koffert? Jag har blivit djupt sårad i tidigare förhållanden vilket härdat min själ. Mitt ex Anton drog i min arm. Kanske kan du läka mig och göra mig hel inifrån igen? Kadmoammar ville bara ha Stefan, hela tid tills doktorn kom och tog honom. Detta har naturligtvis allvarligt skadat min förmåga att ge allt i ett förhållande, då jag är rädd att bli sårad igen och igen. Men Fixie, jag tror verkligen att du kan ge mig kärlek och ömhet nog att glömma all galla och hitta spaken jag behöver för att styra mitt liv i rätt riktning. Jag kommer köra hela köret och jag har sköte!!! Snälla kontakta mig om du fortfarande tror att vi kan leva ihop utan rejäl misär!! P.S. Jag har konton i Amerika! /Din Elsa | |
Fixie | 2011-04-27 02:59 | |
![]() | OK, ALLESAMMANS! Stoppa pressarna!! Så här ligger det numera till: Jag har funnit min PUMA/QUINNA nu!!!! Dessutom förstår jag allt hon SÄGERRRRR. NAMN -vä- EFTERNAMN, SPELAR INGEN ROLL. Muskelsyrran, hon är vad hon är. Ni kan därför stänga tråden. Uppdraget slutfört. Tack Betapet! | |
numsan | 2011-04-27 09:26 | |
![]() | Hahaha, jag dog lite nu.. :) | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-04-27 09:59 | |
![]() | Saknar du också lite mänsklig värme ibland...? Närheten av en annan människa...? Ett andetag i nacken...? Någon som andas i ditt öra...? En höft att luta sig emot...? En klapp på rumpan...? En upphetsad blick...? Lukten av nån annans kropp...? .........TA BUSSEN!! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-27 10:01 | |
![]() | Nu tror jag på kärleken igen. :D | |
numsan | 2011-04-27 10:09 | |
![]() | Tanten - brukar du få upphetsade blickar och klappar på rumpan på bussen? Inte illa!! :) | |