Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| d--b | 2010-08-16 07:48 | |
![]() | Retar mig på mina arbetskamrater som konstant klickar på bic-pennor. Retar mig så otroligt mycket på denna ovana. | |
| niala22 | 2010-08-16 08:56 | |
![]() | jag vill ha rött vampyrhår | |
| bj-olle | 2010-08-16 10:21 | |
![]() | fashiion är borta från betapet igen | |
| nystan1 | 2010-08-16 10:22 | |
![]() | Öppna förskolan är bara öppen till tolv idag. Stänga förskolan borde det heta! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-16 14:22 | |
![]() | Jag retar mig på människor som inte kan bestämma sig. Jag: Vilken buss ska vi ta? Hon: Halv fem från stan Jag: Ok, ska göra mig i ordning nu då, hör av mig sen Hon: Men jag dååå? Jag är i en bil nu Jag: Jaha, men det var ju DU som bestämde vilken buss vi skulle ta? Be henne släppa dig i stan då Hon: Har inget busskort med mig nu Jag: Men vafan?! Vilken buss ska vi ta? Hon: Halv fem Suuuuck. Jag var bara tvungen att avreagera mig lite. Nu har jag inte tid att sitta här längre, min buss går halv fem. No shit. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-08-16 14:26 | |
![]() | Hahahahaha... | |
| bj-olle | 2010-08-16 15:14 | |
![]() | nationalmuseums café stängt på måndagar!? pah! humbug! | |
| Danni_ | 2010-08-16 15:49 | |
![]() | Stör mig på dessa inlägg å på folk som ska klaga över småsaker, när det finns viktigare och positivare saker att lägga fokus på i livet =) | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-08-16 15:53 | |
![]() | Du stör dig således på småsaker. Är det rätt uppfattat, Danni? :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-16 15:57 | |
![]() | Låt folk gnälla. Förstår inte problemet faktiskt. Speciellt i en forumtråd. Vore bättre om alla gnällde här istället för IRL. Dessutom gnäller man om man klagar på folk som gnäller ^^ | |
| Pubbe | 2010-08-16 16:02 | |
![]() | I denna tråd är det väl småsaker just man ska yttra som man retar sig på, dock fölrekommer väl även större då och då. Retar mig på folk som gnäller på att det gnälls i en tråd som är just till för att gnällas i. | |
| Danni_ | 2010-08-16 16:05 | |
![]() | Jag stör mig på att folk anser att jag gnäller i en tråd där folk gnäller, där det ska gnällas. Och nu överdriver jag bara för det är kul, tyckte inte mitt första inlägg var gnäll, för jag stör mig icke på detta egentligen, utan ville bara poängtera =) | |
| nystan1 | 2010-08-16 16:37 | |
![]() | Skitregnskydd stör jag mig på! Funderar även på varför man läser i en tråd man inte tycker är vettig. Jag menar, om man är rädd för hönor går man väl inte in i ett hönshus tex..? Jag stör mig inte på detta egentligen, utan ville bara poängtera. | |
| Danni_ | 2010-08-16 16:44 | |
![]() | Tycker du denna tråd e vettig? för du läser den nu. Jag tycker den e ovettig men underhållande ;P Och jag hade nog gått in i ett hönshus ändå, just för att överkomma min rädsla för hönor =) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-08-16 17:08 | |
![]() | Folk som anser att det hör till allmänbildningen att veta vad en transduktor är. | |
| nystan1 | 2010-08-16 17:12 | |
![]() | Ordvalet kanske kunde varit bättre, men det jag menade var att jag inte förstår varför man vill läsa i en tråd som handlar om något man inte gillar. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-08-16 17:19 | |
![]() | Jag är så naiv, tänkte att idag är dagen som SJ´s bokningssida funkar utan att hänga sig.. så fel jag hade.. | |
| Mouche - Administratör | 2010-08-16 17:37 | |
![]() | Förstår att du är frustrerad Tanten men vi lämnar ändå inte ut folk i forumet. Ett inlägg raderat. Mouche | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-16 17:45 | |
![]() | Retar mig på idioter som ringer, mailar, vill ha bilder skickade, sms:ar och till sist bokar tid för att komma och kolla på en av mina kattungar, och ikväll när jag sitter här och väntar så sms:ar han och säger att den är för dyr så han är inte intresserad längre!!! Tur i oturen att jag har sparat en lista på alla andra som vill ha henne!! :) Hon är superoriginellt tecknad och har varit den som resulterat i flest mail..:) | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-16 17:50 | |
![]() | Att jag verkar dömd att vara katt för evigt.. Bitte | |