Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:28 | |
![]() | Caught ; vad behöver du hjälp med? :D varför tycker alla det är kulare med matlagning än att baka? ja menar först geggar man med smeten sen får man grisa ner hela ansiktet o armarna för å smaka smet. det är det bästa som finns! iaf o kladda ner näsan för då blir man så söt. | |
| caughtbock | 2010-08-28 18:28 | |
![]() | Men man ser ju inte hur du ser ut på den bilden... Nu ska du hjälpa mig att välja ögonskugga! | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:29 | |
![]() | Lill-it ; Nej, det som var poängen att ja aldrig går upp i vikt fasten jag äter så galet. det är det som är så jävla läskigt med mig. synd du itnte har facebook. För då hade ja haft 2 bildbevis. | |
| Lill-IT | 2010-08-28 18:30 | |
![]() | Haha... vår svarta katt har fått knäppanfall... sonen filmar henne nu. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:31 | |
![]() | Caught ; jo benaaaaa och låren syns ju. men okej vi tar denna bild då Pekar & visar* sphotos.ak.fbcdn.net...48 42_n.jpg me and beckham! Men vadfan ska ja hjälpa dig o välja skugga? Oh hur ska det gå till. :( | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:32 | |
![]() | Lill-it vad gör han? Tell me all about it just wanna know. muahahah :D | |
| caughtbock | 2010-08-28 18:33 | |
![]() | Du ska säga en färg! | |
| Lill-IT | 2010-08-28 18:34 | |
![]() | Tror hon vill att vi ska leka med henne... hon mjauar hela tiden och puttar på en lite kedja.. tar upp den i munnen och liksom slänger iväg den:) | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:34 | |
![]() | Caught ; Vilka är höstfärgerna då? Jag har lixom ingen aning om höstfärgerna. :( men jag tror jag har fått snapp om att det ska va naturellt. Typ beige färger om jag inte är helt ute o cyklar :p men brunt funkar ju alltid. Iaf på mig det blir som en sotning skitsnyggt. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:36 | |
![]() | Lill-it hahahahhaha :D det låter sjukt roligt. just wanna se her :( caught ; men det blir så jävla svårt. jag tänker inte säga nån förens du sagt höstfärgerna. Du ska va höstfärgad idag sådeså! | |
| caughtbock | 2010-08-28 18:36 | |
![]() | Struntar i höstfärger, varför har alla börjat tänka på den öht? Visst regnar det och har sig, men jag går fortfarande barbent och äter en massa glass. :D Brukar sota med brunt faktiskt. Igår blev det mörkgrått. Skulle vilja köra på lila. | |
| caughtbock | 2010-08-28 18:37 | |
![]() | Lila och brunt är ju typiska höstfärger. | |
| Lill-IT | 2010-08-28 18:37 | |
![]() | Sonen ska lägga in filmen i datorn... men det tar nog en liten stund innan han skickat över den till mig och innan jag får lagt upp den. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2010-08-28 18:38 | |
![]() | Jag anar vad Pubbe tänkte sig skriva! Nu ska jag testa att göra nåt i köket gåendes klädd i knäskydd. Återkommer med förhoppningsvis något negativt att säga om detta, för så enkelt är det inte. | |
| Lill-IT | 2010-08-28 18:39 | |
![]() | Tror jag anar det jag med:) | |
| caughtbock | 2010-08-28 18:41 | |
![]() | Njae grått och brunt låter lite trist. :D Brukar blanda i lite roliga färger också. Idag blir det lila, höhö. (hur kan man hata lila?) | |
| Tinna | 2010-08-28 18:42 | |
![]() | Nu till den där eviga frågan.. Vad ska man ha på sig?? Iofs rätt bra eftersom jag inte är hemma, för då har jag inte så mycket att välja på. :P | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2010-08-28 18:46 | |
![]() | Jag vet inte precis, bara anar. Att gå omkring mellan platserna i köket på knä är förkastligt. Att stå korta stunder på knä jämfört med på fot är varken bättre eller sämre. Att stå längre stunder på knä, som att diska, gissar jag medför små upprepade förflyttningar. Lär bli ömma knän oavsett hur. | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-28 18:48 | |
![]() | bamsefar ; vet du jag har lösning på ditt problem. Du staplar över lite längd på mig. ör jag är bara 153½ nästan dvärg d.v.s så därför kan du slänga över lite längd så jag blir lång. bättre kan det faktiskt inte bli. | |
| Skugga | 2010-08-28 18:48 | |
![]() | Kan upplysa om att hasselbackschampinjonerna var sjukt goda, samt enkla att tillaga; skötte sig själv i ugnen! :P | |