Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 925 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:00 | |
![]() | Tack Robban. Migrän ÄR riktigt hemskt. Jag vill mest vända ut och in på skallen och skrapa bort allt som kan göra ont. | |
Lill-IT | 2011-04-07 21:00 | |
![]() | Testat imigran? Sprutor eller nässpray då.. | |
annakarineli | 2011-04-07 21:00 | |
![]() | Hej Lady! Jag har tänkt på dig i eftermiddag. Något som kan lindra lite är att använda sådana där illamåendearmband när man mår dåligt. Inte mycket att ha när det redan är i full gång, men att använda direkt när man börjar må kymens | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:01 | |
![]() | Bägge, Lill. De gör ingen som helst verkan. :( Jag har testat sex olika preparat de senaste tio åren och inget har haft någon som helst verkan. Jo, nu ljuger jag. En sort gav mig akuta kräkningar som tillsammans med mina vanliga kräkningar och den ihållande smärtan fick mig att vilja försvinna från jordens yta. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:02 | |
![]() | AK - Hej. Illamåendearmband? Dem har jag missat. Vad är det? | |
Lill-IT | 2011-04-07 21:02 | |
![]() | Fy vad jobbigt.. Lider med dig<3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:03 | |
![]() | Lill <3 | |
Tess 08 | 2011-04-07 21:09 | |
![]() | På apoteket finns åksjuke-armband.. Kan det vara dom?? | |
annakarineli | 2011-04-07 21:15 | |
![]() | Ja, precis, åksjukearmband är det. Jag köpte dem för ett år sedan och tycker det är skönt. ar aft perioder då jag mår illa mycket och mår allmänt kymens och har de hjälpt och jag tror att jag undvikit att det hela utvecklat sig till migränanfall. Det är resårarmband med små plastkulor på insidan som ska sättas några cm upp på handleden. När man väl vant sig så känner man dem inte eller tycker att det är skönt. Ser ut som "svettarmband" som var poppis att ha för något år sedan. Mina är svarta så de stör inte. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:19 | |
![]() | AK - Låter som en bra metod. Jag ska prova det, trots att jag oftast inte känner illamåendet förrän migränen är ett faktum. Alla metoder är ändå värda att prövas. Kanske tar de udden ur de värsta kräkningarna i alla fall. *hoppet är ju det sista som dör* | |
Pseudonymf | 2011-04-07 21:24 | |
![]() | Jag trodde, helt bombsäkert, att han sjöng "put my head on a plate for you".... tycker för övrigt att det är en superromantisk gest. | |
annakarineli | 2011-04-07 21:26 | |
![]() | Jag tycker de är bra. Nu har ja ginte använt dem själv vid mina värsta anfall, jag har glömt bort dem ett tag, men jag mådde bättre när jag använde dem än när jag inte gjorde det sas. När migrän väl har satt in så vet jag faktiskt inget som funkar. En tablett så snart som möjligt och sen måste jag få sova så snart jag svalt ner den. Då kan jag ha tur och vakna och så har tabletten verkat. Somnar jag inte när jag har tagit en tablett så har den liksom ingen verkan.... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:27 | |
![]() | Nymfen - Ummmm.... OK? Jag hoppas han städar upp efter sig innan han serverar sitt huvud på ett fat. Mindre romantiskt att gå in i köket efteråt, liksom. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:28 | |
![]() | AK - Usch. Migrän är verkligen ett gissel. Undrar om det är den nya folkskukdomen. Det är bra många som lider av detta. :( | |
Pseudonymf | 2011-04-07 21:29 | |
![]() | Hehe - han sjunger egentligen "put my hand on a blade for you"... äsch - det är ju skitfånigt. Måste han blöda liksom?! | |
Tess 08 | 2011-04-07 21:30 | |
![]() | Någon som sett hunken?? Jag har inte sett honom sen före helgen... :( | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:31 | |
![]() | Varför i hela friden skulle han skära sig för någon? Handlar det om en samuraj som ska fånga ett svärd med händerna för att rädda någon? Jag tycker det är en usel textrad. :S | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-07 21:32 | |
![]() | Nej Tess, har inte sett till honom på bra länge faktiskt. | |
annakarineli | 2011-04-07 21:33 | |
![]() | Ja, migrän är gräsligt. Känns faktiskt inte som att man alltid får förståelse heller. Det syns ju inte så mycket utanpå. Jag blir glansig på ögonen och känner mig blek, men det är inget som syns direkt. | |
Pseudonymf | 2011-04-07 21:35 | |
![]() | Bruno Mars ^^ I would catch a granate for you?! typ.... | |