Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
remvanrijn | 2009-09-27 14:30 | |
![]() | precis limer, se har jag en betavän som tydligen gillar att leta & plocka, så det få hon sköta, tids nog så ligger dem stekta sidan om köttet.. | |
Behringer | 2009-09-27 14:35 | |
![]() | Svampplockning är rogivande och avkopplande - inte minsta uppjagande Nu ska jag strax kliva i domarmunderingen. Iförd den kan det ibland hända att en del i min närmaste omgivning jagar upp sig :) | |
remvanrijn | 2009-09-27 14:38 | |
![]() | klappjakt? domar under ringen? ha en god match Kapis.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-27 15:05 | |
![]() | Jag har fått massage *ont* ska det va så? | |
Limer | 2009-09-27 15:29 | |
![]() | Ont ska med ont fördrivas vet du väl, Vita? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-27 15:41 | |
![]() | Glömde Limer:D | |
CleanRobbery - Ej medlem längre | 2009-09-27 16:03 | |
![]() | Jag glömmer aldrig Limer. :-) | |
Limer | 2009-09-27 16:17 | |
![]() | Hahaha.. tack för det du Robban. Måste säga att jag nu känner mig fullständigt förvirrad. Ser på min tv att Hammarby springer runt och jagar boll iförda AIK-färger?!!?! Vart är världen på väg egentligen... snart kommer väl påven börja dela ut gratis kondomer också. | |
Tess 08 | 2009-09-27 16:41 | |
![]() | Ja, nu har jag varit runt i skogen och letat svamp... men Nix!! Den gömmer sig för mig. Jag fick ett par fina kort på mina barn i alla fall och så kom jag ihåg vad jag älskar skogen!!! :) Och så kom vi alla tre ihåg att vi vill ha en hund... Jag har nu konstig känsla i båda öronen (inte lock, men någonting konstigt), hosta och snorig näsa... Största dottern är hes och lite småsjuk, miniflickan är ute och roar sig. "Problemet" i min familj verkar vara samma som det varit i Kapis.. Mamman ska stå för markservicen och pappan kan göra lite olika saker. Pappan här hemma hos oss for i morse kl. 8 och kommer hem 21.00 ikväll (och eftersom han är inbiten tidsoptimist betyder det tidigast 21.30).. Allt för att spendera dagen med ett gäng damer.. En gång var han nära att bli STRYPT och det var när han berättade att han ordnat till det för oss så att jag FICK HA bilen hela dagen han var borta!?!?! Jamen tack så mycket, vart faan ska du hä barnen då?? Svarade jag... tyckte inte bilen var det viktiga och jag tyckte inte det var så mycket uppoffrande från hans sida att INTE ta bilen till match den gången... | |
fpsorknet | 2009-09-27 17:20 | |
![]() | Jag var och jobbade på en flygbas utanför Rom förrförra veckan och passade då även på att hälsa på hos Påven, men någon utdelning av gratiskondomer såg jag inte till, så du behöver inte oroa dig för världen ännu Limer. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-09-27 17:52 | |
![]() | Lugn och fin Tess : ) Jag har varit i skogen, men det var tydligen skjutövningar där idag, så det blev lite begränsad plockning av svamp.. Däremot fanns det god äppelkaka och kladdkaka på IKEA! P.s, i min "familj" så står jag både för markservicen och allt annat, så blir det ju när man är ensamförälder .. | |
Behringer | 2009-09-27 18:13 | |
![]() | Glömde skriva in ett vice versa tidigare. Alltså var även mina barns mor ute på "olika saker" emellanåt medan jag var hemma med barnen. Bara så ni vet :) Att vara ensamförälder - i de fall där den andra flöräldern även tar sitt ansvar - innebär ju att man emellanåt behöver tänka bara på sig själv. Rätt skönt faktiskt | |
Limer | 2009-09-27 19:00 | |
![]() | En äldre släkting till pappan till mina barn envisades med att ösa lovord över honom för att han var så duktig och vaktade våra gemensamma barn ibland på veckokvällar när jag gick på aerobicspass. Kan säga att den tanten var inget jag saknade när vi separerade. | |
CleanRobbery - Ej medlem längre | 2009-09-27 19:02 | |
![]() | Vilken uppoffring. ;-S | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-27 19:08 | |
![]() | Visst är det konstigt vad tiden flyr iväg? Här har man varit ute och fröjdat två kvällar och tänkte jussom så att ikväll ska jag kolla på kändisdjungeln! Och vad får man se? Slut! Jädra Carl-Petter! Typiskt bönder! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-27 19:09 | |
![]() | Men Mouche e gullig :-D | |
Limer | 2009-09-27 19:13 | |
![]() | Skit i bönderna i djungeln Vita, i kväll kan vi se på singelmammorna! | |
Behringer | 2009-09-27 19:14 | |
![]() | Kändisdjungeln torde vara bland det sämsta TV4 gett ut... En singelmamma skulle man ha sig ;) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-09-27 19:16 | |
![]() | Man kanske skulle anmäla sig till ensam mamma-söker?? För det är väl allas dröm (speciellt barnens) att få sitt liv utfläkt för halva Sverige ^^ | |
Limer | 2009-09-27 19:17 | |
![]() | Nu kanske du är lite sent ute, Kaparn, de är redan i dejtingstadiet. Men har du tur så blir det en ny omgång nästa år. Ansök då och jag lovar att jag ska sitta som klistrad vid min tv och hålla tummarna för dig. :) | |