Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 42 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2011-07-07 23:46 | |
![]() | Tjingeling! Någon som ar erfarenhet av bakluckeloppis? Jag har så vansinnigt mycket pryttlar som jag samlat på mig genom åren och som jag bör göra mig av med och loppis ter sig som ett bra sätt. Någon som har erfarenhet av det? Jag har mest husgeråd att bli av med. Porslin, blomkrukor och antagligen en massa ljuslyktor av olika de slag, och kuddöverdrag till soffkuddar. Lite kläder med. Allt i väldigt fint skick och fina prylar, det har bara blivit lite för mycket av det goda i min lilla lya. Brukar man kunna bli av med saker om man säljer dem billigt? tänker mig blomkrukor för ca 20:- tex? | |
| blue_moon | 2011-07-08 00:50 | |
![]() | Ingen egen erfarenhet ännu men har kollat runt lite på bakluckeloppis i Lund. Jag behöver nämligen avyttra lite prylar och den här formen av försäljning tilltalar mig. Du får ställa upp bord och klädstång motsvarande bilens bredd ungefär och det kostar 100 kr att sälja från kl 10 till kl 15. Kläder brukar gå för 30 kr, lite mer om plaggen är nåt alldeles extra. Ju lägre pris du sätter, desto lättare får du dina saker sålda (naturligtvis). Det här ämnet förtjänar faktiskt en egen tråd! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-08 01:35 | |
![]() | vill du bli av med grunkorna så sätt låga priser blomkrukor brukar kosta 10 kr,undvik babysitters och barnkläder under stl 86 för det är ingen som köper det,leksaker går bra och sälja,när ungarna här loppade,så fyllde dom 3 liters plastpåsar med skitleksaker ala mc donalds för 10 kr 50 påsar tog slut på en gång,nagelack parfym,hårprylar diadem går bra böcker är ingen ide,allt i hemmet tidningar och inredningstidningar går att sälja,skor går bra och flytvästar,vaser ljustakar går,smink går också att sälja,likaså prydnad saker husgeråd modell äldre går också men dom måste vara billiga invandrare vill ha gamla aluminium kastruller och udda bestick,vykort kan du ta 5 kr styck för,fällknivar kan du ta 50 kr för,serietidningar går utmärkt att sälja,klockor både trasiga och hela är bra,udda glas är ingen höjdare,påslakan går inte,inte han dukar eller dukar ingen köper det,stickor går och virknålar och garner,skridskor går att sälja på sommaren innebandyklubbor går också lego går med att sälja | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-08 02:42 | |
![]() | varför vänder jag på dygnet hela tiden,i morgon bitti kommer alla vara pigga och jag kommer att ligga och tryna halva förmiddagen,åhhhh vad jag irriterar mig på mig själv,nu ska jag gå ut med hunden och äta en kvällsjordgubbe om det finns några mogna,eller så kan jag vänta på morgontidningen och läsa den innan jag somnar,det är bara jag och 5000000 myggor vakna ,det blir typ god natt och god morgon på en gång tjingeling på er | |
| AndoKongo | 2011-07-08 07:12 | |
![]() | Nu tar jag helg :) och med det säger jag Kristianstad-dagarna och glamour :) *sjunger* Öl, öl, öl, öl Var är min öl? Var är min underbara öl? En går ner Och två går ner Tre går ner Tre blir fler För fyran kommer sen Och femman följer tätt på den Nummer sex och sju, dom rusar ner i ett jehu Åttan, nian går med glans Och tian rinner ner till dans Öl, öl, öl, öl Jag hinkar öl Jag hinkar litervis med öl :) | |
| Maja G | 2011-07-08 07:54 | |
![]() | Det är något hemskt på G här i stan. Skottlossning mot flera pizzerior och föreningslokaler under några veckors tid. I natt var det vår pizzerias (o)tur. Vaknade vid 02.50 av 6 snabba smällar, typ pistolskott. Usch va läbbigt!:( | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-08 08:04 | |
![]() | Åhh fy fasen vad otäckt =/ Bitte | |
| annakarineli | 2011-07-08 08:07 | |
![]() | Usch Maja! Det låter riktigt otäckt! Gängrelaterat? Riktigt obeagligt låter det i alla fall. Jag är livrädd för allt vad bråk och vapen heter och skulle antagligen knappt våga gå ut i rädsla för att råka hamna mitt i något.:( Var rädd om dig. <3 | |
| annakarineli | 2011-07-08 08:08 | |
![]() | Tack för svaren om loppis med! Jag ska nog plocka ihop mina grejer och vara med nästa lördag i alla fall tror jag :) | |
| Tess 08 | 2011-07-08 08:36 | |
![]() | Ja, testa i alla fall :) Och tipset är att inte ta för mycket för grejera. Jag blir sååå besviken ibland när jag är på loppis och grejerna kostar ungefär som de nya (har sett en kaffeservis som faktiskt var dyrare än de man köper nya). Tråkigt! Usch och huga Maja! Var rädd om dig och de dina, inte vara ute och kuta på natten!! Nu ska jag packa det sista och sedan drar vi mot vår minisemester!! Simning imorgon! | |
| Maja G | 2011-07-08 09:10 | |
![]() | simma lugnt,Tess! Ja, det är riktigt otäckt. Min man var nere o pratade med ägaren som var helt förtvivlad...De är så snälla o gulliga så man undrar verkligen vem som vill dom så illa? Tyvärr pratas det om maffiametoder typ "betala ni inte för att vi ska skydda er så..." men det är bara rykten än så länge. Nu åker vi mot Ullared o havet.Goooodbye!! | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-08 09:10 | |
![]() | Shoo bre Maja ge dem på näbben va | |
| annakarineli | 2011-07-08 09:49 | |
![]() | Ha det så bra Maja & lycka till Tess! Ha det så bra du med ovovivipari! | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-08 10:04 | |
![]() | Ska jag gå, eller varför säger du så? | |
| nettan23 | 2011-07-08 10:12 | |
![]() | Hunden ligger på knät, kaffet står brevid och snart kommer min ömma moder på besök, ibland har man det bra :) | |
| Sommarhatt - Ej medlem längre | 2011-07-08 14:00 | |
![]() | Pelligrini var supergott. Rekomenderar! | |
| Tinna | 2011-07-08 15:01 | |
![]() | nelly.com/se/designy...s5 #Gallery In och rösta med er.. ;) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-08 15:05 | |
![]() | Har röstat! Kanske var modellen som var orsaken om jag ska vara ärlig :) Men det stora lövet i annan grön färg var ganska coolt. | |
| Lillstölla | 2011-07-08 16:46 | |
![]() | Hej hej! Någon här? | |
| numsan | 2011-07-08 16:49 | |
![]() | Hej raring! :) | |