Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-29 06:28 | |
![]() | God morgon allesammans och hejdå *kilar till jobbet* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 07:39 | |
![]() | Gomorron o ha de så trevligt på jobbet Vita_! Jag börjar inte förrän kl.13 med våra föreläsningar, men vaknade naturligtvis redan kl. 07.00.. Har ätit god frukost, läst morgontidningen från pärm till pärm och nu sitter jag här ( igen).. Vad ska ni göra idag, mina kära betavänner o grannar? | |
| Elmis | 2008-09-29 07:47 | |
![]() | j-a måndag Tung jobbdag. Ha roligare än jag idag. Det är en order. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-29 08:37 | |
![]() | Stod det nåt intressant i tidningen, Benny? Precis som elmis så är det jobba o slita som gäller. Ikväll blir det innebandyskola och sen ta tag i allmänna röran. Du ser ju vilken oordning vi har :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 09:11 | |
![]() | jaha Kaparn..Visst stod det nåt intressant! Sonens juniorlag vann över Gislaved med 5-2 i fredags och han(sonen) kommenterar och berömmer alltid sina spelare så fint! Han är alltså tränare för juniorerna! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 11:30 | |
![]() | Har du hand om innebandyskolan, Kaparn? Det verkar som om vi har mycket gemensamt faktiskt..Mina gossar spelade både fotboll o innebandy i Alagen båda två...Men nu har det förfallit precis...:) Tja, en ar ju tränare och den andre spelar innebandy på korpnivå så helt kört är det inte... * sitter o fundilerar från vem har dom fått detta enorma idrottsintresse från? Jag som är väldigt intresserad av sport, iaf som åskådare!* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-29 13:18 | |
![]() | I brist på bättre fick det bli jag, Benny men jag försöker lura nån annan att ta det. Dom kan inte ha fått sitt idrottsintresse från mej, för jag har ju mitt kvar.... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 18:02 | |
![]() | Nu har jag nog något riktigt dumt! Jag slängde luren i örat på min mor * snyft* Ibland blir jag så trött på henne. Hon har haft en stroke för ett år sedan och jag har hjälp henne med allt det praktiska tex larm, ombyggnad av huset, hjälpmedel o annat.. Nu skulle jag ringa om färdtjänst så hon skulle kunna åka själv till doktorn o sånt, eller om hon och hennes sambo skulle vilja åka till stan för en god middag med vin eller så.. Hon blev riktigt rasande och säger att vi( hennes sambo o jag) bestämmer allt över huvudet på henne! Jag orkade inte mer så jag la på luren och hon har inte ringt upp mej.. Det är inte läge för mej att ringa upp just nu, eftersom jag skulle nog brista ut i gråt och kanske skälla på henne, och det vill jag inte förståss! Tror att min käre brorsa får ta hand om henne ett tag, det är hans plikt!!:) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 18:03 | |
![]() | p.s jag behöver lite tröst!;( | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-29 18:24 | |
![]() | Nämen Benny, vadan detta??!?! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 19:58 | |
![]() | ja, Lime, så är det idag.. Nu när jag inte har barna hemma att oroa mej för, så är det morsan istället! Vet att hon är labil iom stroken, men ibland orkar man inte bara med allt skäll.. Nog om detta..Hur är det mer er allihopa dag då? Inte saknar ni Robban så att alla har försvunnit härifrån va? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:18 | |
![]() | *tröstar benny* det är bra att brorsan får ta hand om lilla mamma så att du kan ta hand om dig. Ja robban ja, han sitter väl och har det varmt och skönt just nu, hoppas jag iaf. Men det vore väl sjutton om vi inte ska klara oss utan honom...eller hur? *kram* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:20 | |
![]() | En bra karl klarar sej själv d v s utan Robban :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:21 | |
![]() | Tror du verkligen att min bror skulle ta hand om henne? Nä, det tror inte jag..Har han inte brytt sig om henne hitintills så gör han väl inte det nu heller;( Nä, nu måste jag skärpa mej..Ska lägga mej o sova för jag har lite pannknack! Kram tillbaks! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:24 | |
![]() | Sov gott!!! | |
| fpsorknet | 2008-09-29 20:25 | |
![]() | Nyss hemkommen från ett kortare kvällspass som barnvakt åt brorsans barn på 6 och 2 år. Är nästan negativt överraskad att de höll sig så lugna som de gjorde. Hade sett fram emot att få pusta ut och oja mig ordentligt här i tråden, men idag var det lugnare som barnvakt än vad jag hade på jobbet... | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:46 | |
![]() | Hej hej familjen, nu har jag fått lite ledsyn tillbaka efter min operation, fast datorer känns fortfarande väldigt jobbiga och ljusa annat än korta stunder... Nån som har nåt bra tips på vad man kan göra som inte anstränger ögonen, håller på att bli tokig av att inte använda datorn, inte läsa, inte titta på TV... Pluggade som en tok innan så jag har tid att ta det lungt en vecka till ungefär, men usch vad tråkigt det är :-( | |
| zmiley | 2008-09-29 20:53 | |
![]() | Gött att du är på gång lilla röd! Men vadå tråkigt. Det är väl bara att ta fram gitarren, blunda och släppa ut själen på grönbete. Hej på alla er andra också förresten. *peppar Benny lite extra* | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:54 | |
![]() | Jo det är sant det Zmiley :-) Fast ibland orkar man inte vara kreativ ;-) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-29 20:58 | |
![]() | Du kan ju alltid låna Robbans solglajjor, Little red :) Kram till Benny o alla andra behövande | |