Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Behringer | 2009-02-15 10:18 | |
![]() | Och Brolenius har nåt på G i alpina VM..... | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 10:21 | |
![]() | Hela Sverige jublar! Grattis! :-) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2009-02-15 11:55 | |
![]() | Hoj hoj :) | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 11:56 | |
![]() | Ciao bella! :-) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:03 | |
![]() | jasså, du är här ;) | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:03 | |
![]() | Ja. :-) Men måste ut och handla lite. Är det bra med dig? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:04 | |
![]() | JAo, everything´s gut.. Själv? | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:05 | |
![]() | Jo tack, det funkar. :-) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:06 | |
![]() | Ska nog gå ut lite snart.. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:09 | |
![]() | A-hopp, nu ska jag spela sims :D Ses! | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:10 | |
![]() | Ha det bra, Eriko. See you, kram. | |
| fpsorknet | 2009-02-15 12:40 | |
![]() | Robson: Jag ber väldigt mycket om ursäkt för mitt skämtsamma och oseriösa inlägg igår, om du tog illa vid dig. Det var inte min mening. De här trådarna har väl dock aldrig varit speciellt seriösa eller allvarliga. Jag tycker det är strongt av dig (och alla andra) som anser sig behöva vara totalt vita. Själv har jag aldrig haft de tankarna eller behoven, men alla är vi ju olika. Sorry! | |
| Quelle | 2009-02-15 13:16 | |
![]() | Ojsan... här har det hänt grejjor... :S Själv blev jag väckt 5!!! imorse av att mobiltelefonen ringde. Jag vägrade svara och stängde därför av ljudet. En nisse pratade in ett meddelande: "Hejsan, ringer du inte tillbaka?". Jag kollade upp numret nyss och det var tydligen knutet till ett företag... Jäkla människa! Vafan vill dom mig?? | |
| Maja G | 2009-02-15 13:19 | |
![]() | Hej Quelle.. Visst blir man f*****d då dessa telefonförsäljare ringer..Men var dom tvugna att ringa så tidigt!!?? Nu har jag promenerat i över 2 timmar och fotat lite. Kolla gärna in på bloggen, men märk väl att jag är amatörfotograf! Jkpg är helt underbart vackert och speciellt idag då solen skiner! | |
| Quelle | 2009-02-15 13:21 | |
![]() | Brukar telefonförsäljare prata in på mobilsvar?? Klockan 5 en söndagsmorgon dessutom... dom borde skjutas! | |
| Maja G | 2009-02-15 13:28 | |
![]() | Eller Elle, det kanske var en hemlig beundrare kanske?? | |
| Quelle | 2009-02-15 13:32 | |
![]() | Ha... det tror jag då rakt inte. Några hemliga beundrare har jag inte. Det är jag då säker på. I övrigt så kan jag instämma med nåt som skrevs tidigare i tråden... fjortisstilen är borta... nå den kommer väl kanske emellanåt, men överlag så är den väck! Nu är det allvar som gäller... eller förresten det har aldrig varit speciellt seriöst eller allvarligt i dessa trådar ju... nähä... | |
| Maja G | 2009-02-15 13:34 | |
![]() | Jag har tappat fjanterisinnet faktiskt..Lite synd för jag gillar att fjanta! | |
| Quelle | 2009-02-15 13:40 | |
![]() | Mm samma här... tragiskt kanske men sant... | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-15 14:02 | |
![]() | fpsorknet, Jag anser att en tråd blir vad man gör den till och har aldrig trott att denna tråd per automatik var avsedd att vara alltigenom "oseriös". Tråden har ju kommit att bli som en chatt där allt mellan himmel och jord kan dryftas - jag kan inte se varför man inte skulle kunna ta upp allvarliga spörsmål här. Din ursäkt accepterar jag givetvis. Du har egentligen ingen anledning att be om ursäkt, ty jag blev inte arg på dig. Min mening var att ta upp ditt inlägg till en allmän diskussion om hur vi uttrycker oss på Internet. Det är så fasligt lätt att förfluget ord missuppfattas av mottagaren. Jag har inte heller alltid varit guds bästa barn när det gäller "nätikett", och djupt ångrat vissa inlägg när jag insett att mottagaren tagit illa vid sig. ------------------------- ----------------------- Så, jag skulle vilja be er att tänka till två gånger innan ni postar ett inlägg som ni anar inte skulle falla i god jord hos den ni kommunicerar med. Man vet ju sällan hur "dagsformen" är hos människan på "andra sidan". Jag har varit aktiv på andra communitys innan jag klev in på Beta, och vet hur infekterad stämningen kan bli av något som till en början såg ut som en ren bagatell. Låt oss se till att detta inte sker här. Vad gäller "fjortisstuket" kontra seriositeter är jag av den bestämda uppfattningen att det ena inte utesluter det andra. Allt har sin tid, som det står i den heliga skriften. :-) | |