Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2009-04-26 18:05 | |
![]() | .. retar mig på buggen i denna tråd.. Hej Mommes och Rob <3 | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-26 18:07 | |
![]() | Att jag är så förbannat trött ,slut och sliten,, i både kropp och själ,, Bitte | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:09 | |
![]() | He he, trodde att det var Bossen på G där. :-) Check out this one! Här spelar de Spring till Kullarna för (i stort sett) första gången live. www.youtube.com/watc...p; index=23 /Rob, former Maiden-freak (lite gubbiga är de nu, men de hänger med rätt bra) ;-P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:11 | |
![]() | Jag retar mig på att Carolin af Ugglas totalförstörde Staten och kapitalet i Så ska det låta. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:12 | |
![]() | Rob: Mig har en Maiden tshirt. :O | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:13 | |
![]() | Hej, mina damer :-) Ja, Hanna, den versionen var inte jättebra. Men annars tycker jag hon var skön på alla sätt och vis. *Satt och fånflinade lite* | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:14 | |
![]() | Maiden-T-shirt is the shit! Jag har haft typ 30, he he. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:14 | |
![]() | Rättning: Jag retar mig på hela Carolin af Ugglas. ;) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:15 | |
![]() | Jag lyssnar inte på dom :P Det är exets som jag snodde. Fast passformen är sjukt dålig så den blir bara använd i nödfall. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:15 | |
![]() | NEJ, hon är skön! :-) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:15 | |
![]() | Maiden har alltid varit lika mycket T-tröjor som musik :-D | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:18 | |
![]() | Neh, jag stör mig bara på den människan. Jag har bara hört, som du länkade till, Run to the hills. Har en vän som är (jätte)musikintresserad och säger att de är kass. :P | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:21 | |
![]() | Smaken är som baken - blytung. :-D Nämen, jag gillar Ugglas. Hon är lite egen. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:32 | |
![]() | Retar mig på att Dan Andersson hann före mig att skriva detta: Jag har drömt jag skulle sjunga vad jag känner, hur jag hatar, hur jag älskar, hur jag bannar, hur jag ber, hur i vanvett jag flyr från mina vänner, och i mörkret till den okände ber. Jag har drömt att jag en visa skulle sjunga, om alla själarnas fasor, alla himlarnas ljus, om när all världen jag ser dansa och gunga och darra i dåraktigt rus. Jag har drömt, att när alla stjärnor skina, över vildmark som viskar, vad i ensamheten hänt, att alla vindar som kring tjärnlanden vina, skulle lära mig att kväda vad jag känt. Jag har drömt att en liten, liten kvinna, skulle söva mig med visor, skulle smeka mig med skratt, och när allt som jag byggt måste brinna, skulle följa mig i elddopets natt. Jag har tänkt att alla jagande åren, som ha dödat det jag älskat, som ha stulit vad jag fått skulle lära mig en visa om våren, som har bott hos mig och bländat mig och gått. Jag har trott att alla stormarna som rasat, i min själ skulle blandas till en vansinnig sång. Att där jag snavat över helvetet och fasat, jag skulle lära mig dess visor en gång. Men se mitt solur mot middagen skrider, och aldrig har jag sjungit vad mitt hjärta har bett! Skall jag sjunga först i dödsskuggans tider, när det ändlösa mörkret jag har sett? Skall jag leva tills jag lärt mig att smida alla rosor, alla fasor till en levande ked, som skall skälva som en rusig och glida som en stråkton i dödsmörkret ned? ;-) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:35 | |
![]() | Vad fin du är idag Rob :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:37 | |
![]() | ... | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:38 | |
![]() | Åh, tack detsamma, hjärtat. :-) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:43 | |
![]() | Retar mig på att det är söndag och jag ska till jobbet snart.. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-26 18:48 | |
![]() | Tack ewaleena för du påminde mig om att det är söndag. Massa bra på tv ikväll! :D | |
| 850710 | 2009-04-26 19:01 | |
![]() | Retar mig på Söndagar, söndagar är alltid piss! Blir småhängig och deppig, vet inte varför men söndagar har den effekten på mig :( | |