Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:42 | |
![]() | helt rätt säger jag! inget fel med en fjärt ibland...måste man så måste man.. | |
| MissT | 2008-06-30 13:44 | |
![]() | Det är väldigt kul att alla som tycker som du Imbattible är i strax över 20-år gamla. Kanske beror på att ni aldrig haft ett seriöst förhållande eller bott med någon och inte har barn. Jag är säker på att du kommer ligga och fisa i soffan med någon om några år. Fyfan va avtändande? *Det är väl inte du som har sex med mig så vad spelar det dig för roll? Du och din sambo ligger i soffan och myser/kollar på tv och plötsligt släpper du ut en massa äcklig skit? *Vi gör likadant båda två lika som mina tidigare pojkvänner har gjort också. Respektlöst och ouppfostrat säger jag. * Enligt din unga hjärna, kom igen om ågra år när dina familjeförhållanden ser annorlunda ut. | |
| MissT | 2008-06-30 13:44 | |
![]() | Jättetrevlig, vi kanske ska dela på en pizza med massa lök och vitlök, dricka lite cola och sen rapa och fisa ikapp ;) | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:47 | |
![]() | Du är inte så smart du va? Va fan har vett o etikett med ålder att göra? Det verkar vara en klassfråga om hur man beter sig gentemot sin partner och du verkar ju inte tillhöra de högre skiktet direkt | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:48 | |
![]() | Vet inte om ungdomarna här är bekant med fenomenet men när en farbror och en tant ligger och har det väldigt, väldigt mysigt med varandra, kan det i stundens hetta råka komma en liten pruddilutt från någon av de nedre kanalerna. | |
| MissT | 2008-06-30 13:51 | |
![]() | Mommes det du glömmer i sammanhanget är att alla 20-någonting ungdomar som skriver i den här tråden vågra inte skriva namn eller bostadsort. Jag kan bara förmoda att de samtliga är arbetslösa överklass ungar som lever av mamma och pappas pengar. De har inte en aning om hur verkligheten ser ut. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:51 | |
![]() | nja inte du heller imb...visst har vett och etikett med ålder att göra..som med allt annat så lär man sig med erfarenhet att känna de sociala koderna..menar inte att man ska fisa varann i ansiktet eller släppa en brakskit närhelst lusten faller på, men nog fan är det ganska harmlöst när man sitter hemma i soffan och glor på tv, vare sig man har en partner eller inte. Om man inte kan vara så pass avslappnad med sin pojk/flickvän så ska man nog revidera sitt förhållande lite grann... | |
| MissT | 2008-06-30 13:53 | |
![]() | *kramar om jättetrevlig* | |
| Miss_jk | 2008-06-30 13:54 | |
![]() | Haha, så bara för att man är rik och arbetslös så pruttar man inte offentligt, eller vaddå? Och sen, så fort man får jobb och börjar knega för sitt eget bröd, då, men först då, börjar man prutta och rapa offentligt. Låter vettigt. | |
| jeehunmoon | 2008-06-30 13:54 | |
![]() | 20 år gammal, 25, 35, 50. Svin som svin. Frågar mig samma sak som imbattibile, "vad fan har vett o etikett med ålder att göra"? Där de äldre gammelgubbarna och gammeltanterna som missT saknar starka argument vill de försöka underminera de yngre personernas trovärdighet genom att peka på att de just är unga. Låter snarare ur psykologisk synvinkel som avundsjuka, för kroppen och sinnet risar fanimej ihop efter 30 och de skulle nog vilja vara 20 igen. Avundsjuka ter sig ofta på det här sättet, hör ni det barn. Om ca 9h tar jag mig an missT:s fortsatta argumentation. God natt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:55 | |
![]() | *Jag med...innan han smiter...han är lite blyg ändå* | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 13:58 | |
![]() | jeehunmoon...är du seriös? din idiotiska retorik beror väl på att du är för ung antar jag... | |
| MissT | 2008-06-30 13:58 | |
![]() | Miss_jk du kanske ska läsa hela argumentationen istället för att plocka bitar ur ett enstaka inlägg... | |
| MissT | 2008-06-30 13:59 | |
![]() | Ähhh jag skippar den här tråden. Måste ut och tryna i jorden lite. En gång ett svin, alltid ett svin. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:01 | |
![]() | MissT, kan inte du berätta lite om hur verkligheten ser ut? | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:02 | |
![]() | hör gärna din version, imbattibile. Du verkar ju så omnipotent och allvetande. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:02 | |
![]() | Är det då man struntar i hur man beter sig? | |
| Miss_jk | 2008-06-30 14:04 | |
![]() | Varför ska jag göra det? Du uttryckte dig ganska tydligt så dina förutfattade meningar behöver jag definitivt inte läsa mer av. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:06 | |
![]() | ja, faktiskt. Om man är tillräckligt trygg i sig själv och sitt eventuella förhållande så behöver man inte bry sig så skitnödigt mycket. därmed inte sagt att man inte ska respektera folk. så länge man inte skadar någon så kan och ska man bete sig hur fan man vill... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-30 14:08 | |
![]() | "så länge man inte skadar någon så kan och ska man bete sig hur fan man vill..." Ord. | |