Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-03 15:04 | |
![]() | Saga, vi lever i en ständig förändring och inget är konstant. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-03 15:05 | |
![]() | Panta rei | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-03 15:42 | |
![]() | I en värld av lögner blir sanningen en revolutionär handling. | |
| Ässät | 2009-02-03 15:46 | |
![]() | Varför jag vill operera bort min leverfläck på ryggen är för att jag nu har skaffat en spikmatta o vill inte riskera att det händer nåt med den o sen ömmar den väldigt efter. Den e ju inte till nån nytta så varför inte :) | |
| krutmarie | 2009-02-03 16:09 | |
![]() | Ond, där skrev du verkligen många sanna ord. Så många j-a skitserier som bara handlar om utseende. Tycker det ser fruktansvärt ut att se många skådespelare (mest i USA) som varit hos samma kirurg. Alla har likadana näsor, tänderna är porslinskronor, rynkorna är utslätade av nån skit (gift) som är insprutat osv. När dom fortsätter och operera och lyfta så kan dom snart varken le eller prata, skratta går inte sen länge tillbaka för huden räcker inte till att öppna munnen ordentligt. Sen ska dom dessutom fylla läpparna med ännu mera gift för att inte se sura ut utan ha plutmun. Usch, till slut får väl tanterna pipskägg. Ursäkta det sista, hoppas man inte blir avstängd nu? ;-) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-03 16:41 | |
![]() | NÄ nu måste jag fråga allvarligt om du är seriös Saga! Menar du verkligen det du skriver när du säger att det är porrens fel att vi vill vara sexuellt åtråvärda? vidare säger du nåt i stil med "inom PORREN skär man bort blygdläpparna! Din källa är en kompis som sett på porr i Ungern? Har du och din kompis sett all porr? Har du belägg för allt detta skitsnack? Porrmotståndare el inte, höj nivån tack, och det gäller alla som svara -"ÄR DET SÅ? DUMMA PORR" Porren formar inte samhället. Porren formas av samhället. Och sen är det en jäkla skillnad på porr och porr. Ang trådens rubrik: Min kompis led av en depression när han blev tunnhårig och kal. Han gick inte utanför dörren- detta åtgärdade han med operation. Nu är han lycklig och ÄLSKAR sitt hår. denna tråd var bra mkt mer intressant igår | |
| pion ekrot | 2009-02-03 17:00 | |
![]() | "Porren formar inte samhället." Hur vet du det? | |
| le-lou | 2009-02-03 17:02 | |
![]() | Porren speglar snarare samhället skulle jag säga. Och att porren är det som gjort att vi vill vara sexuellt åtråvärda-----hur bemöter man det? Är det porrens "fel" att folk är intresserade av sex rent allmänt? Vad kan vi mer skylla på porr? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:09 | |
![]() | le-lou tack för att du finns | |
| pion ekrot | 2009-02-03 17:16 | |
![]() | Jag tror snarare att de som ser på porr oftare försöker applicera det på verkligheten, än att porrskapare vittnar stora delar av verkligheten för att sedan göra film av det. Kommunikationen från en film når massvis med mottagare, men samma mängd av potentiellt varierat sex i verkligheten når knappast en enda filmmakare. Att det finns en massa klicheér inom porren är väl ingen newsflash och tyvärr är min erfaranhet att det inte är helt ovanligt att försöka sig på de klicheérna även i vanlig verklighet. Men det finns säkert en stor inom porren också, men kanske inte i mainstreamporren? Den är väl ganska penetrationsfixerad, eller? | |
| pion ekrot | 2009-02-03 17:18 | |
![]() | *en stor variation ska det stå | |
| le-lou | 2009-02-03 17:20 | |
![]() | jag tror iofs att porren även ger folk inspiration och lusta. Vuxet folk. Sen att småpojkar inte kan skilja fantasi och verklighet är en annan femma. | |
| pion ekrot | 2009-02-03 17:25 | |
![]() | Ja okej le-lou. Jag måste säga att jag gillar min freudianska miss där. :) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-03 17:45 | |
![]() | Ja, skylla på Film håller inte anser jag- det är fiction. Är bara trött att man drar all porr över samma kam. Sen är det upp till samhället att hålla en debatt om allt, överallt. Men att skylla på Rambo för att någon snubbe skjuter hej-vilt, eller på ett TV-spel för att en Paolo sparkar på en annan i Kungsan, ja det håller inte. Man kan inte skylla på tecknade Darkwing Duck och SVT som en förälder gjorde när hennes två söner sparkade ihjäl en annan liten pojke. Åldranra var 3-5år. Dock fick hon SVT att aldrig mer sända programmet, det togs genast bort ur tablån. Ang porr och porr: det finns ju SJUKT många par som lägger ut sina privata filmer på nätet gratis. Många som tänder på att visa upp sig vad jag förstår. | |
| pion ekrot | 2009-02-03 17:55 | |
![]() | Att hävda att porren troligtvis påverkar samhället på något sätt är inte samma sak som att "skylla på porren". Klart att den inspirerar, på flera sätt, varav alla sätt inte behöver vara bara bra och konstruktiva. Debatt ja. Och samtal öht. | |
| le-lou | 2009-02-03 17:59 | |
![]() | men att säga att det är porrens fel att folk vill vara sexuellt åtråvärda är ju bara töntigt. | |
| Matten - Ej medlem längre | 2009-02-03 18:08 | |
![]() | "Man är så gammal som man känner sig" inget annat! | |
| Dyslekso | 2009-02-03 18:15 | |
![]() | Ålder är bara en siffra, som pedofiler brukar säga. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-03 18:27 | |
![]() | hua,,,=/ | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-02-03 19:00 | |
![]() | Asch... trams. Hade jag haft så pass med pengar att jag kunde slänga ut det på dylikt utan att det sved i plånboken så hade jag med allra största säkerhet låtit "fixa" både det ena och andra. Inte för att jag är "olycklig" som jag är och tror att jag skulle bli "lyckligare" då, utan helt enkelt för att jag kunde.... Varför filar jag naglarna och lackar dom, varför köper jag vissa kläder, varför klipper jag mig hos frisören, varför..... går att räkna upp hur mycket som helst här. Självklart så är vi alla färgade av vår omgivning, och vissa bryr sig mer än andra om vad omgivningen (även den anonyma) tycker. Spelar det egentligen någon roll. Oavsett så tycker jag personligen att en fast B-kupa är snyggare än en slapp, att ett par vältränade smidiga lår är snyggare än ett par otränade, att ett "lagom" åldrat ansikte är mer tilltalande än ett "russinface". Gör det mig till en hemsk och ytlig människa? För att inte behöva bli "överfallen" och helt missförstådd - Överdriven plastikkirurgi finner jag dock sjukligt. Men i lagom dos tycker jag personligen inte att det är annorlunda från att t.ex tatuera sig. Du pryder och gör något med din kropp som du gillar... så. | |