Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2010-12-15 01:12 | |
![]() | Picknick, hav (fast nästan ännu hellre stor sjö), bokälskare och faktiskt väldigt sällanrökare. - Ja Och jo snäll och envis. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-15 01:16 | |
![]() | "Och jo snäll och envis." Jo, tänk att det har jag också märkt. :D | |
| strömavbrott | 2010-12-15 01:20 | |
![]() | Jag är inte singel, men när jag VAR singel hade jag några viktiga kriterier: han måste vara renlig, han måste vara bra på att prata om allt och lyssna på allt, både roligt och jobbigt, och han måste ha empati (ha medkänsla med andra människor). Nu har jag varit sambo några år och är nöjd för det mesta. (Ibland fantiserar jag om att han ska dö plötsligt). MEN nu har vi råd att ha bil (bättre ekonomi), han är en utmärkt sparringpartner som inte går på mina manipulationer (personlig utveckling). Vi har ganska olika intressen, men det gör ingenting. Han ställer upp när det gäller. Det är det viktiga. Att han inte delar alla mina intressen spelar ingen roll. Det kan jag göra själv eller med kompisar. | |
| Måns_E | 2010-12-15 01:29 | |
![]() | Jag har nog inte så många krav, men någorlunda samma värderingar, inte för mesig och att man kan umgås utan att det blir för krångligt. Jag tycker också att det är skönt om det flyter och inte blir för många konflikter, vilket medför att en ordningsmänniska och pedant skulle aldrig fungera, oavsett attraktion i övrigt. | |
| numsan | 2010-12-15 02:31 | |
![]() | OjojOJ vad jag kommer att få jobba när jag vaknar imorgon.. Visste inte riktigt vilket ansvar jag tog på mig när jag började matcha folk i den här tråden. Men jag är inte den som inte fullföljer inte. Här ska matchas till tusen. Håller dock inte med (ett nick som jag inte kommer ihåg) om att det är för lite action här. TUSAN vad det börjar bli action.. Jag nosar fler betapetbröllop på väg med specialdesignade örngott i bröllopssviten, det blir grejer det.. Med tanke på "vit jul-tråden" ska jag dock se till att göra det utan alkohol i kroppen. VIKTIT! (ja, det var meningen att skippa G:et) Men håll ut ett par timmar bara så ska det matchas.. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-15 10:27 | |
![]() | Och han som kunde stå ut med min flum-andlighet då? :I | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 10:32 | |
![]() | Du har en del att sätta tänderna i, numsan. *hehe* | |
| Eken_70 | 2010-12-15 10:53 | |
![]() | Får jag lägga till en motor framför lillsyrrans cykelturer så blir det nog riktigt bra. Resten stämmer åtminstone :-D | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-15 12:09 | |
![]() | En liten motor är inte hela världen. Det finns ju öronproppar. :) | |
| Mikael | 2010-12-15 16:30 | |
![]() | Skulle behöva en mentor snarare än en motor. | |
| Lillstölla | 2010-12-15 16:35 | |
![]() | Skulle nog behöva både motor och mentor! Personligen alltså! | |
| morsans syrr | 2010-12-15 19:55 | |
![]() | Nån som fått nåt napp här i singeltråden? Inte ett endaste mail till mej iaf.... :( Funderar på att ta bort kravet rik....... ;)))) | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 19:57 | |
![]() | hahaha morsans syrr : ) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 19:58 | |
![]() | Har fått mail, men inte av killar...... Visserligen inte om detta ämnet heller, men ändå. | |
| annakarineli | 2010-12-15 19:59 | |
![]() | Inte ge upp ännu morsans syrr!! Sikta högt! =) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:01 | |
![]() | Jag skulle vill nog ha en barnmoska för mina tankar snarare en mentor som bara ger! Skulle inte stå ut att vara ihop med min överman. Skulle kännas som Batman och Robin! | |
| Lillstölla | 2010-12-15 20:02 | |
![]() | Vadå, lite gay? | |
| Eken_70 | 2010-12-15 20:08 | |
![]() | :-D | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 20:09 | |
![]() | Han ska vara passionerat intresserad av något gärna inom musik, poesi eller konst av något slag, han ska tänka steget längre än de flesta andra, våga gå sin egen väg och våga stå upp för sina annorlunda åsikter, som ofta bryter mot den generella attityden "vem bryr sig". Han ska dessutom vara en sjuhelsikes älskare, gilla fysisk närhet och tycka om att sova tätt intill, vakna tätt intill. Ingeting i hela världen betyder någonting, så länge vi har varandra. Okej, inser ni nu, att det är hopplöst för min del? : ) | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-15 20:21 | |
![]() | Du får inte ge upp Nephelia Det hopplösa tar bara lite längre tid:) | |