Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:25 | |
![]() | Anneli:hahaha! | |
| leker | 2009-10-16 22:25 | |
![]() | ja, jag står kvar vid att dom framhäver vissa mer och andra mindre. Tänk efter lite... Mariette är min favvo om man ska gå till det :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:25 | |
![]() | Rabih va slajmig med sin babyröst + hade taskigt engelskt uttal. Tove va svag. Och är urdålig på att röra sig. Men har bra röst. Mariette sjunger bra men rör sig som Caroline av Ugglas på scen. Erik va bra, som alltid. Gör ett framträdande varje gång. Calle har svag röst o blygs fortfarande kameran. Camilla har röst, men ack så mkt fel i resten. Trist look. Reza är kanon, men "Celine-greppet" om micken är hemskt. Nicklas har alldeles för svag röst o som sagt för mkt lugg. Erika ligger inte långt bakom Camilla i utförande. Väldigt lika. Eddie va riktigt bra ikväll. Hoppas det inte va tillfälligt... | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:25 | |
![]() | Ikväll var Eddie grymt bra! Erik dippade lite tyvärr men han är min vinnare ändå :) Oh nej, Tove är mest bara söt, hon behöver några år på sig att mogna. Mariette är tam som en kattunge (ej positivt). Än så länge minns jag Erika (hon är en sån som bara "försvinner" annars). Calle var kass. Noll utstrålning och dansant som en minibuss. Nicklas hade jag hoppats mer av :/ Reza är lika säker varje gång, men det kanske är lite trist i längden..? Rabih... Jag förstår inte vad juryn svamlade om. Han har ju en wouiwoui-röst som jag inte står ut med. (Hm, det stavas nog inte så. Om det ens är ett ord som kan stavas...) Camilla... Nä. | |
| leker | 2009-10-16 22:26 | |
![]() | Visste knappt att Erika fanns, har inte hört ett ljud om henne | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:27 | |
![]() | Hehe, vi tyckte rätt lika där du o jag Nilla :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:29 | |
![]() | ja jisses,va hade Erik för scenspråk :S de måste han allt ta å jobba på,jag satt med en kudde för ansiktet för jag skämdes faktiskt lite*S* camilla tycker jag verkar så supergo!men jag blir inte road av henne på scen... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:30 | |
![]() | Eddie,Eddie,EDDIE! jag brukar gissa rätt. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:30 | |
![]() | Jag tror Camilla o Rabih får sjunga om. Och... Rabih ryker. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:31 | |
![]() | Jag tror Calle o Camilla får sjunga om o att Calle ryker. | |
| magnusito | 2009-10-16 22:32 | |
![]() | Reza är lite överskattad, lite för mycket vulgonaglar o dyl. Fast sjunger rätt bra. Eddie är söt men överskattad han också. Tove dippade, men är bland de bästa. Erik super! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:32 | |
![]() | Du kan ha rätt där Gunilla. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:32 | |
![]() | Rabih...ja,han kan sjunga han har ngt i rösten som man då de gäller andra måste anv dator för att få till,men ack så omanlig han är,haha!skulle en kille sjunga sodär för mig skulle jag få...mamma-känslor? haha | |
| leker | 2009-10-16 22:34 | |
![]() | jag är nöjd om Rabih ryker, låter som min 6-åriga dotter... bra men ack så barnslig. | |
| raisingirl | 2009-10-16 22:34 | |
![]() | Alltså den där Nicklas, varför nämner ingen honom?!?!? Han är ju inte bra på nåt!!!!! Hejar på Calle som VISST var bra ikväll, Tove som hade valt fel låt men är superbra annars, o från o med ikväll Erika som faktiskt verkar ha lite attityd ändå! =) Rabihs röst är ju helt outhärdlig och Eddie skulle allt behöva lite mer power... | |
| Tinna | 2009-10-16 22:35 | |
![]() | ➤Tanten M 2009-10-16 22:31: “Jag tror Calle o Camilla får sjunga om o att Calle ryker.” Där hade du fel. ;P | |
| magnusito | 2009-10-16 22:36 | |
![]() | Raisingirl har helt analysen i sin hand. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:36 | |
![]() | camilla var bäst stylad ikväll iaf,tycker jag=)coola brallor å cool tröja å hon var super fin i det! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:37 | |
![]() | Att hon hade :) Hade hoppats att det skulle bli som Gunilla skrev men tror tyvärr att Rabih har för fina ögon för att förtrolla flickorna... men nu håller jag på att det blir så då iaf ... eller Nicklas:) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-16 22:39 | |
![]() | Nej,Camilla såg INTE bra ut. Jag tror att den som åker ut är någon vi inte pratat om. | |