Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:25 | |
![]() | När jag var liten ville jag vara mörkhyad. Med långt platinablont hår ned till fötterna. Eller helt kritvit med långt svart hår ned till fötterna. Jag lärde mig att lägga mina önskningar lite närmare mitt utgångsläge. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:25 | |
![]() | Håller med, vi befinner oss inte i Grekland. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:26 | |
![]() | Hahahaha. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:27 | |
![]() | chrónia pollá | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:27 | |
![]() | jag väljer välformade fylliga silikonbröst över fettiga fylliga fettspenar any day. däremot slår ungdomens naturella vackra och välformade små bröst högst. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:29 | |
![]() | Fettspenar. Okej, nu går jag officiellt över till op-sidan. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 00:30 | |
![]() | när jag var liten ville jag ha "råttfärgat hår inga kindben smala läppar och ett ingenting över mig"- enligt min fostermor. men jag minns det lite vagt. kändes som ett bra sätt att platsa in i sverige. | |
| Snoosy | 2010-11-20 00:31 | |
![]() | Att må dåligt av sitt utseende gör många människor. Har man en defekt som fått en att må dåligt så ska man självklart få hjälp med det. Men dom flesta som har problem med sitt utseende, har ofta problem på annat sätt och tror sig bli hjälpta av att gå till en kirurg. Tycker att man borde få hjälp på annat sätt innan man gör något så drastiskt som att lägga sig på operationsbordet. Dom flesta som opererar sitt ansikte (framförallt) har ofta problem som är uppförstorade, som ingen annan ens lagt märke till. Problemen sitter djupare än så. En gång hos kirurgen slutar ofta med att man går dit fler gånger. Vilket kan innebära att man tillslut har fått ett utseende som är oigenkänligt/onaturligt. Är för operation i vissa fall. men i dom flesta fall är jag emot! | |
| Satyra | 2010-11-20 00:33 | |
![]() | ramsay - När du frågar om det irriterar att män åtrår fejktuttar så läser i alla fall jag in avundsjukeundran i den frågan, men jag får väl be om ursäkt om du inte hade en sådan tanke alls. Skrev förövrigt du/NI i inlägget så just det där med avund var riktat till fler än bara dig. | |
| Snoosy | 2010-11-20 00:36 | |
![]() | Klart man ska ha bröstinlägg om man mår dåligt av det. Om problemet löses på set sättet. Men det är ingen tävlan. Mina hänger lite, men är nöjd med dom ändå :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 01:12 | |
![]() | satyra- min fråga var riktad till larv för att jag ville ha svar från henne och för att undvika projiceringar från övriga. jag fick ett svar som jag inte gillade men inte heller ngr projekektioner. jag var ganska tydlig med min adressering tycker jag. | |
| Satyra | 2010-11-20 01:42 | |
![]() | Men oj, får be så hemskt mycket om ursäkt för den supertabben, ramsay. | |
| Gautama | 2010-11-20 01:44 | |
![]() | Jaaaa, jippiejej!! Hellre silicon än fett som är det naturliga i tuttar!! Absolut, så mycket platic som möjligt bara jag slipper fett!!! | |
| Satyra | 2010-11-20 02:15 | |
![]() | "jag väljer välformade fylliga silikonbröst över fettiga fylliga fettspenar any day" Ja det är ju det som är själva grundproblemet i idealet som råder - stor byst (bröst består till största delen av just fett, för den som inte visste det) och samtidigt fettlös kropp. Den ekvationen går oftast inte ihop. (säger oftast därför att jag faktiskt känner till ett fåtal kvinnor som ÄR tunna men ändå storbystade av naturen). Idealet är alltså generellt helt emot naturlagarna, vilket i sig är rubbat som fan, i mitt tycke. Spenar? ... naturligt fettfyllda bröst kan också vara välformade. Har du aldrig sett sådana, ramsay? | |
| Sänket | 2010-11-20 03:45 | |
![]() | Fok får göra vad fan dom vill med sitt utseende. För mig är det bara en gradskillnad mellan att sminka sig och att operera brösten. Om det finns ett problem här är det väl snarast att utseendet blivit så viktigt på nån sorts samhällsnivå att folk väljer att lägga hela sina besparingar/skuldsätta sig för att bli lite "snyggare". Personligen skulle jag göra roligare saker för pengarna. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-11-20 12:47 | |
![]() | Skillnaden mellan att sminka sig och att operera tuttarna är att sminket tvättar man bort när man "gjort sig fin". | |
| Satyra | 2010-11-20 12:50 | |
![]() | Ja och det är ju en ganska vital skillnad, minst sagt. Mer korrekt vore väl i så fall att jämföra sminkning med push-up-Bh:ar. ;-) Om man nu ska jämföra. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 14:27 | |
![]() | Satyra, du måste väl ändå se att det finns ett samband mellan push-ups och silikonbröst? Jag tror färre skulle önska sig silikon om färre gick runt med uppförstorade runda, lite klumpiga bröst som är mode (eller var år 2000), opererade eller fjekade via bh. Det finns läppglans som gör att läpparna sväller upp så absolut är det inte så stor skillnad som ni vill göra gällande. Men viss skillnad är det allt. Smink är medel att uttrycka sig men också medel att uppnå overklig perfektion. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 15:49 | |
![]() | benförlängning, den dagen den opn står till buds blir skönheten demokratisk. | |
| Minta | 2010-11-20 15:57 | |
![]() | Häromdagen satt jag bredvid en tjej på spårvagnen, som hade en klassisk, ganska stor lite böjd näsa. Det måste varit mycket vanligare förr, numera reagerar man och undrar varför hon inte opererat den. | |