Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malmöiska | 2012-01-03 12:14 | |
![]() | Självklart bör han avgå. Men jag förväntar mig nu att om jag blir föremål för en förhandsgranskning så läggs den ner om jag säger förlåt och att jag trodde jag gjore rätt | |
| nimawe | 2012-01-10 02:06 | |
![]() | shulten skrev: Juholt har inte tid att avgå. Han är nu på sin förlåt turne, där han skall säga förlåt för att han sa förlåt där han inte behövde säga förlåt! Tack för att jag fick ett gott skratt :) | |
| otaxam | 2012-01-10 02:30 | |
![]() | Vem pratar ni om? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-10 07:46 | |
![]() | Det finns massor med guld människor i Sverige,drivna människor,behöver inte vara någon som suttit länge i regeringen,det finns lokala kämpar | |
| le-lou | 2012-01-12 23:58 | |
![]() | attans ock juholtarn... får hoppas att det inte kommer fram nåt.. eller jo vi får hoppas... www.dn.se/nyheter/po...bu dgetkaos | |
| Minta | 2012-01-13 00:49 | |
![]() | Måtte de få fram en ny snart. Han gömmer sig ju.......ingen bra strategi. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-01-13 01:49 | |
![]() | Han borde avgå. Han har utnyttjat skattebetalarnas pengar för att få bättre ekonomi själv. Han kan väl för farao betala sin och sambons hyra själv. Huruvida han känt till reglerna eller ej spelar ingen roll. Om man säger sig vara sosse och gillar skatter så ska man baske mig inte utnyttja systemet för egen vinning. Ett riktigt stolpskott. Har aldrig gillat det där betongpartiet, men vissa ledare de haft har varit sympatiska (Ingvar Carlsson t.ex.) Göran Persson gillade jag inte som skolminister och ännu värre blev han som statsminister. Nä, man kan kräva mer av politiker. Om de vill ha väljarnas förtroende får de försöka förtjäna det. Tror inte borgerliga politiker är bättre generellt vad gäller moralen. Vi väljare kanske får de politiker som vi förtjänar? Ingen vettig människa vill väl utsätta sig för pressen som offentliga personer utsätts för och ta på sig rollen som ordförande i något parti? Förutom de undantag som har en stark drivkraft att åstadkomma förändring. | |
| SämstpåBeta | 2012-01-13 02:12 | |
![]() | Juholt ska sitta kvar, han är ju en trisslott för moderaterna. | |
| Jooohaan - Ej medlem längre | 2012-01-13 08:08 | |
![]() | Trots att Juholt är totalt värdelös, är han nog det bästa sossarna kan få fram. Det säger det mesta om kvaliteten på sossepolitiker. | |
| shulten | 2012-01-13 15:28 | |
![]() | Lyckosamt för Juholt är att han har en skara i ålderskategorin 75 + av sossar, som av tradition skulle rösta på S i alla väder och alla demensstadier. | |
| rotfyllning | 2012-01-14 00:26 | |
![]() | Förstår inte varför han inte avgår på en gång. Nu har man ju ändå satt igång processen för att få bort honom i och med att man gräver upp skit och serverar pressen, t ex di. Så Juholt, avgå nu så spar partiet in en massa tjafs och splittring. | |
| mansson | 2012-01-14 16:23 | |
![]() | Så länge nuvarande regering kan sitta kvar så är Juholt inte ett dugg värre än vad denna maffia regering ställer till med. Tar från de fattiga och ger till sig själva. | |
| rotfyllning | 2012-01-16 13:57 | |
![]() | Det är ju bara det att så länge Juholt sitter kvar lär vi få dras med denna regering. Ingen vill väl ha en hyresmyglare till statsminister? Eller? | |
| rotfyllning | 2012-01-16 19:41 | |
![]() | Haha, nu vet han ju inte ens när SD kom in i riksdagen... :D Sossar, hur länge står ni ut? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-16 20:28 | |
![]() | Han skulle aldrig blivit vald,där är hela problemet,och någon vettig vill inte sitta där eftersom denne då kommer att bli dödad,det var ingen slump att Anna Lind blev dödad av en Serb | |
| rotfyllning | 2012-01-16 20:36 | |
![]() | Haha, nä kanske det. Då äre väl bara att invänta att de åker ur riksdagen nästa val då då...... | |
| calle34 | 2012-01-16 20:47 | |
![]() | Tycker att politiken är rätt så bra:) | |
| Msvensson | 2012-01-16 20:49 | |
![]() | Det är ju dåligt för Sverige att Moderaterna tjänar röster på Juholt och inte PGA sin Politik... Det är ruskigt tråkigt.... Och dåligt. | |
| Filippa67 - Ej medlem längre | 2012-01-16 20:51 | |
![]() | Ja... | |
| rotfyllning | 2012-01-16 22:34 | |
![]() | Vem bryr sej om politiken? Ponera att Juholt blir statsminister.... Hur många utom möjligen riktiga gråsossar skulle stå ut med det? Nej, när Juholt har dragit börjar kanske folk bry sej om sossarnas politik igen, men jag tror inte de kan vänta för länge..... | |