Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 19 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ballerina | 2008-04-16 12:12 | |
![]() | Bualv www.youtube.com/watc...Oj lbXikbRM me like =) mycket vettig text, nog för att Chris ser lite mer proper ut nu än vad han gjorde på 90-talet :P fast allt sitter kanske inte i håret. | |
katalias - Ej medlem längre | 2008-04-16 12:25 | |
![]() | Budalv, Ballerina och andra intresserade: Kolla in texterna Chris Cornell skrev under sin tid i Audioslave. I synnerhet de första två plattorna (den tredje var så trist att jag inte orkat läsa texterna). Vad gäller själva tråden: Har faktiskt läst hela. Egentligen är jag inte det minsta intresserad av bråket, men av någon märklig anledning fascinerades jag ändå. Har upptäckt ett par debattörer vars inlägg jag VARENDA gång kan skriva under på. I alla trådar jag hittills orkat läsa. Rätt häftigt! Och de säkert hundratals som jag inte håller med om... tja, utan dem vore det ju rätt trist. | |
Ballerina | 2008-04-16 12:54 | |
![]() | katalias Fast jag gillar nog Soundgarden bättre måste jag säga =) Tycker inte riktigt att RATM och Chris går så bra ihop, fast det är ju en samksak. :P | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:20 | |
![]() | Ballerina: Varför pratar ni om det något helt annat än ämnet? | |
tilduskan - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:22 | |
![]() | jag undrar vilket troll som leder ligan i denna tråd? | |
Ballerina | 2008-04-16 13:23 | |
![]() | Uffe Blir mycket mysigare så =) | |
Mårten | 2008-04-16 13:27 | |
![]() | "hur många mail har du fått?" - Noll. Varken support, hat, eller hot. Inte ens avskedsbrev från folk som avreggat sina konton i protest mot mig. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:27 | |
![]() | Ja mycket skulle behöva bli mysigare här i världen | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:28 | |
![]() | Mårten,,,du är skön | |
Ballerina | 2008-04-16 13:34 | |
![]() | Haha jag har faktiskt fått lite mail där det står att jag är bra på att argumentera men sen har all fokus hamnat på mitt utseende. Jag som trodde att jag hade argumenten till bättre fördel än utseendet :P | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:35 | |
![]() | Ballerina, det kan ju å andra sidan bero på att du mailar ut ditt livs historia till samtliga på betapet :) | |
Ballerina | 2008-04-16 13:36 | |
![]() | Mårten har du inte fått några hot? Stackare, det är ju det som sätter lite spänning på tillvaron :) | |
Ballerina | 2008-04-16 13:36 | |
![]() | ord Gör jag? Berätta vilka? | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:37 | |
![]() | Ballerina, mig bland annat :) | |
Ballerina | 2008-04-16 13:39 | |
![]() | ord hmm när du säger samtliga på beta så får du nog komma med lite fler än dig själv! Du kan nog känna dig lite speciell ;) | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:39 | |
![]() | Haha, ordvältaren. High5. | |
Måns_E | 2008-04-16 13:40 | |
![]() | Det verkar som att UffeUppsala inte har tagit åt sig någonting eller förstått något i den här tråden. För att uttrycka sig som Uffe själv. För mig så är tråden i sig helt oförstålig, på ett publikt forum så får man räkna med att det finns alla typer av debatörer, om det inte passar så får man söka sig till mer slutna sällskap. För mig så är det rätt så självklart att man bör ha väl underbyggda argument om man kastar sig ut i en debatt under seriösa, likaså är det rätt självklart att man kommer att få mothugg, oavsett vad man avser att diskutera runt, det är väl lite vad det handlar om? Att vilja portförbjuda vissa åsikter och argument bara för att det blir lite obekvämt för sig själv tycker jag vittnar om att man inte borde kastat sig in i diskussionen från början. Man får helt enkelt välja sina strider, och utföra dom väl. | |
Ballerina | 2008-04-16 13:41 | |
![]() | ord BTW så tänkte jag så här när jag skrev. Antingen så letar jag upp din adress och tar med mig mitt psychokit, eller så skriver jag ett vänligt mail där jag förklarar varför jag tycker som jag tycker. | |
Ballerina | 2008-04-16 13:42 | |
![]() | solen hmm hur ska jag tolka din höga 5a? | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:43 | |
![]() | Första alternativet låter mycket roligare i mina öron..;) Alltid skojigt med lite IRL action.. | |