Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cajsa-Stina | 2009-01-07 23:03 | |
![]() | Men kapis, vi ses i sommar hos Tess. Du och vita ska ju städa och Tess underhåller mig på altanen under tiden. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-07 23:32 | |
![]() | *gör en Råbban* Vi vattumän lär besitta ett visst mått av intuitiv förmåga Min intuition, C-S, säger mej att det inte kommer att bli så. Men jag kan ha fel.... *utloggad* | |
remvanrijn | 2009-01-08 00:20 | |
![]() | hej till er som är vakna, natt till er som redan har lagt er, vilka de flesta ha gjort får väl leta upp ett annat liv i en annan tråd då inatt | |
Maja G | 2009-01-08 07:43 | |
![]() | Gomorron, gomorron... Kl. 06.30 ringde min väckarklocka idag. Fy sjutton va tidigt! Men golvläggaren skulle komma och byta/laga golvet i badrummet så det var väl bästa att gå upp och duscha innan.. Ja, han skulle komma 07.30..och nu är klockan 07.42 och ingen golvläggare syns ännu! Hade jag vetat detta så skulle jag ha sovit en stund till * GRRRR* | |
remvanrijn | 2009-01-08 07:56 | |
![]() | så brukar det vara med sotaren oxå.. Gomorn Maja o till mamma som sysslar med Yoga säger jag väl Grattis då ( på födelsedan..) ikväll är jag förunderligt ledig, så lite vin ost kex o god tårta utan grädde (sry, maja inget mot dig) ser jag gärna emot Yogi | |
Maja G | 2009-01-08 08:01 | |
![]() | Alla gillar inte grädde, Rem och det är OK!:) Men nu är han här, golvläggaren...Trodde att han skulle byta matta o sen är det klart, men icke sa Nicke... Tydligen en fuktskada under så det ska torka iaf över helgen.. Men var ska jag ta min morgondusch nu då??? Nu kom han med en nyckel till källaren där det tydligen ska finnas en dusch.. * Ser mig själv trippande på tå ner till källaren med badlakanet snurrat hårt runt kroppen och schampoflaskan hårt hållen i handen if någon skulle hoppa på mig* | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-08 09:04 | |
![]() | 6.30 stämplade jag in och även idag har vi vad det verkar lågkunjunktur. Synd att jag inte kan spela från jobb-datorn :) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-08 09:10 | |
![]() | *gomorron, gomorron...höööör fåååglar sjunga glatt gomoooroon, gomorron till er....* | |
Maja G | 2009-01-08 09:14 | |
![]() | Torka under helgen??? Tjena mittbena...En bautafuktskada i hela badrummet från grannens badkar..Så det blir fläkt i badrummet i minst 14 dagar, och utan dusch i minst 14 dagar!! Men vad gör du hemma Vita_? Ska du inte jobba... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-08 09:20 | |
![]() | Ajdå maja, sånt är aldrig roligt, det blir många turer ner till källaren då, för att inte prata om fläkten som ska stå och surra. Tro mig jag vet, tillbringade ett halvår i husvagn efter en stor vattenskada. Förresten så var det när jag fyllde 50....och jobba minsann ska det också bli. Börjar två men måste ner till minst halv elva så folket kan få lite lön. Dom gnäller väl annars kan jag tro ;) | |
Maja G | 2009-01-08 09:22 | |
![]() | Men jag kommer att få ett riktigt fint badrum sen! Äsch, de behöver ingen lön Vita, men jag skulle behöva lite extra..Tror du att du skulle kunna.....? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-08 09:24 | |
![]() | Ja vad tusan, idag är det mest synd om dig...pm-a kontonummer så ska jag se vad jag kan göra.. | |
Maja G | 2009-01-08 09:26 | |
![]() | gör så...Tack på förhand!! Nu ska jag iväg till frissan ju...Håll tummarna nu för att det blir bra..En ny look ska det ju bli!! Men först måste jag leta upp en toalett i källaren, för jag är såååå kissnödig! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-08 10:38 | |
![]() | Vad morgonpigga ni är. Jag spelade nattens sista spel med remvarijn nån gång efter 3 i morse... Jobbig Maja, men tur att ni har det där extra badrummet i källaren. Sen blir det härligt nytt och fint. Nytt och fint hår har du säkert vid det här laget. Jag ska ringa min frissa nu och få en tid till mig med. Passar lite paradis till kapis först, lyckliga varelse som aldrig behöver banta. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-08 10:51 | |
![]() | behöver o behöver... *klämmer lite på bilringen* | |
Maja G | 2009-01-08 13:15 | |
![]() | TACK alla ni som höll alla tummar och tår för mig och min grabb...JA, han fick lägenheten och jag tror att det var BARA därför att ni höll tummarna allihopa! ( för det gjorde ni väl?!) Ber så mycket om ursäkt för att några förfrös tårna, och att några fick besvär med att skriva här i forumet. Jag vet att det är svårt att skriva om man håller tummarna... | |
Cajsa-Stina | 2009-01-08 13:44 | |
![]() | GRATTIS yogimama på Din Födelsedag!! | |
Cajsa-Stina | 2009-01-08 13:45 | |
![]() | Majsan, bravo...så nu får du behålla ditt datorrum, toppen!! | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-08 13:46 | |
![]() | Min ena skank börjar se ut som Raskens men kul att grabben fick lägenehten :) | |
Maja G | 2009-01-08 13:49 | |
![]() | Ber om ursäkt igen, Kapis..Men tänk på att Raskens var en bra man, och vem vill inte vara lik en bra man?? | |