Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 20 216 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-12 00:57 | |
![]() | Jaaag....och duuu med :D | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-12 00:58 | |
![]() | Så glömde jag.....med.....typiskt ;) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-12 01:02 | |
![]() | haha... tokigt ;) Nähe familjen... nu ska jag nanna :) Kjam och puss till er alla!! *skickar även kjam o puss till alla borttappade* | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-12 01:03 | |
![]() | Godnatt kära trådskapare :) | |
NessaLote | 2008-08-12 01:06 | |
![]() | Jag ska oxå sova....ögonlocken faller samman :D Imon är en trevlig dag!! Dans på kvällen o förhoppningsvis träffar jag "min" hunk :D Sov så sött *kramar i massor* | |
Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-12 01:08 | |
![]() | sov gott du med :) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-12 01:22 | |
![]() | Kraaaam allaaaa!!!! | |
Tinna | 2008-08-12 02:11 | |
![]() | Kramkalas här eller? :D | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 09:31 | |
![]() | *tankar bussen inför kvällen* Bra nessa att du påpekade dansen ikväll. Var det jag som skulle köra eller...? | |
powerslave_ - Ej medlem längre | 2008-08-12 10:04 | |
![]() | Är det tillåtet att strypa en forumtråd? Säg att det är så... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 11:54 | |
![]() | gomorron allesammans!.. Jag blev nyfiken på den tråd ni pratar om, antifjanttråden, är den borttagen eller? Ska ni på dans i kväll, mamman?..Och jag som är förkyld:( | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 11:56 | |
![]() | Förra tisdagen blev jag tillfrågad om jag ville vara (fylle) chaffis och i ett svagt ögonblick (och efter att ha sett nessas bedjande ögon) sa jag att jag kunde köra i kväll.... Det om trådar och fjant och trams orkar jag inte engagera mig i, tycker inte ___ är värd min energi (välj själv vad det ska stå på linjen) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:01 | |
![]() | Mamman: Vi fjantar ska stå enade, sida vid sida, och fjanta oss tills döden skiljer oss åt!! "Ingen kan stoppa oss nu" *sjunger o tar några danssteg* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:01 | |
![]() | benny tråden heter forum=chatt | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:02 | |
![]() | Benny_ Din elaka människa!!! Huuur vågar du smitta min dotter med värsta förkylningen nu när vi ska bort?!?!?!?! Vi ska ju fara på fredag och nu är hon hes, täppt i näsan och allmänt förkyld! | |
Miss_jk | 2008-08-12 12:05 | |
![]() | Är detta den nya fjanttråden eller..? Verkar inte bättre. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:07 | |
![]() | Om nu TS tycker det är ok med fjanterier, så ja, då är det här den nya fjanttråden..Nog om detta... Mamman: Jag kunde ju inte låta bli att krama om din lilla söta dotter, hon är som som en liten prinsessa! Förlåt,hoppas det går över ( tills hon gifter sig iaf:) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:14 | |
![]() | Miss JK! Detta har TS skrivit: hum... eftersom detta är MIN tråd... borde jag väl få bestämma vad som ska skrivas och inte skrivas? Om alla här gör mig på bra humör för detta om min syster och mina depressioner, så borde tammetysan såna som drar ner mig i deppträsket igen förbjudas!! Men eftersom jag inte är så fånig att jag sänker mig till deras nivå så är jag tolerant... *muttrar* kunde skrivit ngt betydligt värre till dessa förbenade människor... men orka bry sig! de måste leva ett fattigt liv... men jag ska inte va lika fördömmande som dem... :P | |
powerslave_ - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:36 | |
![]() | väx upp. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:41 | |
![]() | Hej familjen! Sitter på jobbet, dags att skriva nytt schema snart..blandade känslor om det, men jag ser fram emot det iaf :) Om alla jobbiga fåniga inlägg (såna som tydligen har problem med vad vi väljer att skriva) kan jag bara säga... man är inte vuxen förrän man vågar vara barn! Och dessutom... jag kan inte påstå att man är särskilt vuxen eller uppväxt om man orkar bry sig om vad andra människor skriver... take it or leave it I say!! | |