Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
zmiley | 2008-08-12 12:44 | |
![]() | Hur ska du kunna vara fyllechaffis åt nessa mamman? Hon har ju mycket uttryckligen talat om för mig att man kan ha roligt utan sprit. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:47 | |
![]() | Don't ask me!! Jag gör bara som jag är tillsagt då jag är så timid och tillbakadragen samt vågar inte säga emot.... *tittar ner i golvet lite undergivet* | |
Miss_jk | 2008-08-12 12:50 | |
![]() | mamman: Jag sa väl aldrig något om att det inte fick skrivas. Har också sett att TS verkar vara med på noterna. Jag undrade bara om detta var den nya fjanttråden. Kanske kan ta bort den andra då..? | |
Miss_jk | 2008-08-12 12:51 | |
![]() | Oj då, värst vad folk högg. Verkar vara ett känsligt ämne... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:52 | |
![]() | De e lugnt... Har inget att säga om forumvärdarna tar bort en tråd. Gillar att fjanta mej här, men försöker vara mer "normal" i de andra trådar jag skriver i (lyckas inte alltid, men bör få cred för att jag i alla fall försöker;-)) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:55 | |
![]() | Hej Miss_jk... jag vill inte påstå att detta är den nya fjanttråden... för mig fyller den en viktig funktion just nu, och jag kan allvarligt inte förstå varför folk blir så irriterade... det är faktiskt som att få ett slag i magen... nåja, kanske inte riktigt, men bakom vårt så kallade fjanteri, så gömmer sig även allvaret.. detta e min terapi och den fungerar för mig... ingen är förbjuden att delta och det vet jag har framkommit tidigare i tråden, men ska man vara negativ, då kan man lika gärna strunta i att skriva! Jag kan förstå irritationen för de trådar som blir helt förstörda av allehanda annat, men i denna tråd följer vi iaf samma tema... | |
zmiley | 2008-08-12 12:55 | |
![]() | Egentligen kan man nog säja att det bildats två olika fjantläger, vi är lika fjantiga allihop, men i olika konstellationer. Därför tycker jag det vore synd att ta bort någon av dem, särskilt eftersom den äldsta närmar sig magiska 10000 inlägg. Huggen kommer sig nog av div. mer eller mindre sakliga diskussioner igår, har svårt att tänka mig att nån har nåt elakt att säja om eller till dig. | |
NessaLote | 2008-08-12 12:56 | |
![]() | Äsch...vi e inte fjantiga.... vi är familjära.... Mamma du hämtar mej halv två va :)? Tre polare oxå (o HOPEFULLY en hunk :D) Klart vi ska kramas benny (atjo) Hur r d med alla antifjantare o fjantare idag :D? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 12:57 | |
![]() | Håller med mamman, men det kan vara lite svårt att vara "normal" i andra trådar, risken finns att mina inlägg inte tas på allvar, men det gör mej inget alls! Har, som många andra här i fjanttråden, mycket seriositet i vardagen, både på jobb och fritid, så det är ganska skönt at få fjanta sig här! Mina vänner vet att lika fjantig som jag är ibland, lika seriös är jag ibland.. | |
zmiley | 2008-08-12 13:00 | |
![]() | Får nog erkänna att det här tramset funkar bra som terapi för mig också. Undviker ofta trådar med seriös underton(vet att inte alla gör det) även om jag har en åsikt eftersom jag själv har skapat mig nåt slags image som vaniljhjärtemannen....... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:01 | |
![]() | Kan man kalla att man går in och förstör en sån här tråd om man går in och klagar då? Lägger lite sordin på stämningen. Jag hoppas jag inte förstört någon seriös tråd. Isf. ber jag tusen ggr om ursäkt. Och hej alla förresten, och Nessa allt är bara bra här//kram | |
NessaLote | 2008-08-12 13:03 | |
![]() | HAHAA.... jag har gärna trevligt o snackar..... vill jag fjanta så vill jag d... men jag vill inte förstöra för ngn annan... så håller mej i denna tråd!! Vad gör folket i familjen idag ... *tittar mej omkring* Här e TOMT!! | |
NessaLote | 2008-08-12 13:04 | |
![]() | HAHAA.... jag har gärna trevligt o snackar..... vill jag fjanta så vill jag d... men jag vill inte förstöra för ngn annan... så håller mej i denna tråd!! Vad gör folket i familjen idag ... *tittar mej omkring* Här e TOMT!! | |
NessaLote | 2008-08-12 13:04 | |
![]() | Nemen hoppsan... jag upprepar mej XD | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:13 | |
![]() | Om man läser igenom alla sidor, så kan det bli en riktig bestseller av detta, det är ju lite av en spontanteater vi håller på med... Nog om detta, jag sprang ner till källaren för att kolla tvättid och sen sprang jag upp igen o trodde jag skulle få en hjärtinfarkt av allt springande.. MAN SKA INTE NAASCHA I TRAPPOR DÅ MAN ÄR SJUK!! | |
NessaLote | 2008-08-12 13:14 | |
![]() | HAHA benny..... men vadå trappor? Vi bor ju på landet...vi tvättar väl i ån? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:15 | |
![]() | Har jag sprungit i onödan nu då? * flåsar fortfarande* | |
NessaLote | 2008-08-12 13:17 | |
![]() | HAHA stackars Benny *kramar fast du e sjuk* BENNY jag ska ut o dansa ikväll!! | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-12 13:19 | |
![]() | jag vill oxå dansa! * snörvlar inget alls nu faktiskt* På tal om dans, så ska jag anmäla mej till en linedancekurs i höst! Har gått innan, men det är längesedan, så det blir till att börja en nybörjarkurs igen!:) | |
NessaLote | 2008-08-12 13:21 | |
![]() | Får jag gå med?? Du benny.... nu ska jag snart gå...eller jag borde ha gått nu XD. Min kompis kom :D ... Så önska mej lycka till ikväll (med min hunkihunk) Hälsa mamma att hon ska hämta mej halv två okej? Kramelikramisar på alla :D | |