Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:15 | |
![]() | Att jag vaknade nu när jag hade velat sova natten igenom. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:16 | |
![]() | Nej, det är inte bara du, så är det. | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:17 | |
![]() | just det jag stör mig på att jag måste tvångs-gå på yogan och att jag nu känner mig ensam ensam ensam jag vill umgås jag vill innan var det ok nu är det ensamt | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:19 | |
![]() | Mydominion, flytta till Stockholm så fikar vi, Skåne är blåsigt och ensamt. :) | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:21 | |
![]() | jo, me jag är trött på sthlm nu det har dött jag har bott där i 20år ju trött påt sen har jag ju ongen har du vart på yoga nu då? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:22 | |
![]() | Retar mig på att min dator tycks vara lika högtravande amish som jag, så när jag försöker torrenta eller downloada hubblistor så går det inte. Retar mig på att jag är kass på datorer och står handfallen. | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:23 | |
![]() | vad äro hubblista? ladda från btjunkie | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:24 | |
![]() | jag har en halvkass film, en halva kvar men den är så låååångsam även om owen wilson är med | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:25 | |
![]() | Har du bott här i tjugo år? Det visste jag inte. Bor din sons pappa i Skåne eller..? Nej, inte varit men senast idag pratade jag med två kompisar om att vi skall gå. Måste få ordning på min känslomässiga impulsivitet och min sömn... :) | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:28 | |
![]() | jag är från sthlm ja född o belåten hade du följt mig i trådarna hade du vetat hans far är fr skåne ja o ja han har bra skola här osv så det blev som det blev | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:29 | |
![]() | malmö är faktiskt magiskt bara man har nåt att göra va på intervju idag, asbra ställe hoppas verkligen | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:32 | |
![]() | Jag trodde du flyttat upp från Skåne men återvänt. "o ja han har bra skola här osv så det blev som det blev" Detta är egentligen fel tråd, men var stolt över att du sätter din sons behov först: Det är fint. Du är med andra ord mycket bättre än du tror. | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:35 | |
![]() | ja storsint heter det :) tack | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-12 21:41 | |
![]() | : ) Ibland behöver man hjälp att se när man är bra, ibland när man är mindre bra. Tur att det finns andra mäniskor så att man kan fly från sitt eget omdöme då och då... | |
uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-11-13 00:47 | |
![]() | Jag är jete arig på att jag lyckats med konststycket att dra ned min rating med 1000 poäng! Jag tror att jag ska måla naglarna nu - det brukar ju få mig på solskenshumör.... :/ | |
mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-13 11:07 | |
![]() | man bajsar bra av yogan | |
livet_leker | 2008-11-13 11:40 | |
![]() | retar mig på att man inte kan ändra i sitt inlägg efter man postat det | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-13 17:50 | |
![]() | Jag retar mig fantastiskt mycket på skitungar som jobbar på webbhallen. Dryga äckliga 20 åringar som medvetet försöker missförstå eller dumförklara ens frågor. De tror att de äger den coola lokalen och att det är de som skapat de coola spelen och den coola musiken de spelar i sin musikvideoshow för de som står i kön och väntar. De rör sig segt, pratar (om ens något) mumlande, halvdrygt och som om allt är självklarheter. Man ska inte gå in som tjej där och räkna med att bli bemött på en bra nivå. Eller så är det jag. Likadant it-support på com hem eller annat. Idag har jag sagt "Då skiter vi i det Tack för hjälpen" till en "supporter" skitungar säger jag bara | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-13 17:52 | |
![]() | Förresten är det mest skitspel som görs utan fantasi. Samma skjutande i samma fula brungröna nyans i alla spel. | |
Amiable | 2008-11-13 17:57 | |
![]() | ordbajsare ordpoliser störst-bäst-vackrast-onda st-minst-läskigast attityder :O | |