Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:16 | |
![]() | Ramsay, det gör den väl redan? Kollade på före-efterbilder på lite bröstförstoringar. Som jag nog skrivit tidigare i forumet... Herregud. Vissa efterbilder ser ut som rena mengele-kreationerna. Klart man vill rädda folk från att ge sina pengar till slaktare, Terry Evans och andra skojare. Även om de är i sin fulla rätt att ge pengarna till vem de vill, tycker jag det är omoraliskt att lura folk. Ganska många bröstvårtor sitter efter bröstförstoringarna helt snett. Kul att mötas av en vindögd blick varje gång man speglar sig? Måste vara skillnad på kirurger och kirurger. Även om brösten inte var perfekta innan bidrar ibland en förstoring till att förstora upp felen, framförallt bröstvårtorna. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:22 | |
![]() | det är extrem skillnad på kirurg och kirurg. dessutom en myt att man kan skapa ett snyggt bröst av vad som helst. snyggt utgångsläge ger ett snyggt bröst. nej, den opn står inte till buds på våra kliniker. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:23 | |
![]() | Jag har alltid tyckt att alla kläder sitter snyggast på en liten och nätt byst. När jag såg den här bilden, måste jag nog omvärdera. Classy and sassy: 3.bp.blogspot.com/_V...ag e+69.jpg | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:25 | |
![]() | tillväxthormon kanske börjas skrivas ut till kortbenta i framtiden? det är liksom den enda skavanken som inte går att bära upp med charm. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:31 | |
![]() | uisige det gör dom också inte en slump eller konstruerat ideal att modellerna är småbystade. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:33 | |
![]() | ramsay: Ja. Därför tycker jag det är lite töntig när vuxna människor råder unga flickor att gå och operera sig om de mår bra av det. Risken att det slutar med stekta ägg verkar inte vara så liten att man kan bortse från den. Medelålders 6-barnsmammor som viktpendlar 20 kg om året har såklart inget att förlora. | |
| SkySpy_ | 2010-11-20 16:33 | |
![]() | Jag har en känsla av att man attraheras av naturlighet. Bröst som ser onaturligt ut är inte attraktivt. Jag tycker för min egen del inte om bröst som står rakt ut. Lite häng är mera naturligt och för mig mera attraktivt. Häng till viss del ska tilläggas. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:34 | |
![]() | Jo, som det designerfreak jag själv är så vet jag ju hur modellerna ser ut, men de flesta jag känner tycker att kläder sitter snyggare på en person som fyller ut plagget sas. Det är långt ifrån alla som uppskattar klädgalge-idealet. Jag gör det inte heller om det handlar om anorektiska modeller - men en slank figur gör sig bäst med en liten byst. Allt ser mer propert ut enligt min mening. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:35 | |
![]() | Min skräck är faktiskt taxöron med enorma bröstvårtor och vårtgårdar (fulaste ordet)...... Lär def. operera mig om jag skulle bli så. Är väl rätt populärt efter att ha fött och matat några barn. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:37 | |
![]() | Nu tänker jag inte så mkt på vad män ska tända på utan på den granskande blick man ändå har när man speglar sig själv. Hur är det möjligt att störa sig på att bysten är för liten och samtidigt inte bry sig om ifall ens bröstvårtor efter operation ser ut att ha sprängts inifrån. Försöker inte säga att alla opererade har fula bröst, det tror jag inte. Men klinikerna lägger ju själva ut bilder på resultat som skulle få mig många andra i duschen att vara glada över vad de hade. Är det inte så att man faktiskt inte får operera om sig till något stötande? Typ örnnäbb? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:37 | |
![]() | Min skräck är bröstcancer med enorma tumörer som innebär att skära ut stora tårtbitar av min kvinnlighet...och till råga på allt kanske dö i förtid! Alla har olika skräckscenarion :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:39 | |
![]() | Min skräck är att veden inte kommer räcka under denna vargavinter så jag fryser ihjäl bakom kakelugnen. Jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk på er som har pengar. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:39 | |
![]() | Jo, min med, men tänkte mer på endast skönhetsscenarier. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:40 | |
![]() | Jag vet Delicious :) Det var bara ordet "skräck" som fick mig att fundera i andra banor än de estetiska. Jag förstår såklart vad du menar. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:41 | |
![]() | Är det inte fånigt att man inte får göra en stor näbb om man vill det för att kirurgerna inte får göra något extremt, medan det är ok att göra sig näst intill rörelsehindrad med enorma bröstinlägg? Ser man på delar av Asien där de förlänger ben och ändrar ögonform är det lätt att se att de operationerna är smått sjuka. Är det en slump att bröstförstoring är vanligt här och att vårat samhälle är aningens översexualiserat? Alla kom bara på samtidigt att de skulle bli så mycket lyckligare av den "open"? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:43 | |
![]() | Jag har inte pengar :( Hade jag skulle jag fixa näsan.. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:44 | |
![]() | Klart att det är fjarnigt att konstruera om kroppen om det inte är nödvändigt för funktionen. Men är det inte okej att vara en fåfäng fjarne trots allt? Jag tycker man får konstruera en näbb också om man vill - de är ju ändå det som de flesta unga töser som syns i media gjort!? | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:44 | |
![]() | Funderar på ett druljob. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:45 | |
![]() | Uisge, nej ingen gigantisk näbb. Nån har liksom bestämt var gränsen går. Man får inte alls göra vad man vill med sin kropp. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-20 16:46 | |
![]() | Det tycker jag du ska göra Rob. Det finns inget som går upp mot en oanvändbar slapptask som kan visas upp i omklädningsrummet. Jag är för! | |